Fandom

Wiki Código Lyoko

XANA 2.0

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
XANA 2.0
Lyoko96.jpg
Título orixinal (francés) XANA 2.0
Título en inglés XANA 2.0
Nº de episodio total 96
Tempada 5 (Evolución)
Episodio na tempada 5x1
Data de lanzamento orixinal 5 de xaneiro do 2013
Tipo de episodio Regreso e ataque de XANA
anterior
Ecos
seguinte
Cortex

XANA 2.0 é o episodio 1 de Código Lyoko: Evolución e o episódio 96 en total de Código Lyoko. Estreouse o 5 de xaneiro do 2013 en Francia.

Argumento

Pasaron un ano desde que o grupo derrotase a XANA, a intelixencia artificial que ameazaba ao mundo. Ademais, a rutina volve a Kadic. Os Guerreiros de Lyoko están en clase. Odd, Ulrich, Jeremie e Aelita están agora nun curso máis… e seguen sufrindo a tiranía de Jim. El lévaos á aula de informática a un curso de “ciberdeporte”. Mentres estaba co computador, recibe unha forte descarga e os alumnos bótanse a rir… Excepto Aelita, que lle preocupan realmente os códigos de liñas tan familiares que vía.

Yumi entra primeiro, e William con ela. As cousas non cambiaron: A escura fermosura que persegue os seus encantos, o alarde do seu pelo… obstaculizan os intentos de declaración de Ulrich. Trata de lanzarse en moitos momentos do día, empuxado por Odd, que non ten éxito, a pesar dos seus esforzos. Pola súa banda, Aelita e Jeremie están en desacordo. A Aelita pareceulle ver un rastro de XANA pola mañá. Jeremie négase a crelo. XANA morreu. É entón cando o timbre do colexio fai un chirrido estraño e explota ante os ollos de todos. Despois dunha breve ollada, os heroes están de acordo: Algo está mal. Deixando a William, deciden ir a Lyoko a comprobar que todo estea ben e a ver se atopan algunha resposta… Reabríndose paso polo parque, métense nos sumidoiros que van á vella fábrica abandonada… A súa fábrica.

Baixan á sala da supercomputadora. Atópanse onde estiveran meses atrás. Xusto na mesma habitación onde o apagaron. Jeremie acende a funesta máquina. As luces acéndense. Lyoko recomponse, e o grupo sobe ao laboratorio. Tras un longo letargo, Lyoko deteriórase. O sector do bosque e o do xeo desapareceron. Con todo, o superescáner non detecta ningunha torre activada nin ningún ataque de XANA. Aelita quere ir a Lyoko ao sector 5 para estar preto do seu pai… onde perdeu a vida. Esta proposta divide ao grupo. Odd nin sequera oculta o entusiasmo por volver a Lyoko. A Ulrich e a Yumi non lles entusiasma tanto.

Odd e Aelita pronto estan en Lyoko. Odd móntase no seu Overboard e dispérsase nunha figura artística, Lyoko sería un bo parque de atraccións. Mentres Jeremie rexeita a idea, Aelita penétrase nos labirintos do sector 5 e chega a unha das torres, inactiva. Mentres Jeremie pídelle a ambos que volvan á Terra, o superescáner detecta algo tan familiar como funesto: unha torre acaba de activarse. Jeremie queda de pedra. A torre acaba de aparecer no sector 5. Aelita e Odd deciden ir desactivala, pero tres megatanques están en camiño. O combate empeza nos labirintos do sector 5. Os Guerreiros de Lyoko destrúen dous deles. Por desgraza, Odd é vítima do último. Aelita foxe voando cara á torre seguida do seu opoñente.

Na Terra, os acontecementos precipítanse. En pleno adestramento de artes marciais en kimono, Ulrich e Yumi súan a grandes augas. Ulrich non se declara unha vez máis debido a intervencións imprevistas de Jim cando vai cambiar os fusibles. O profesor de ximnasia é vítima de novos fenómenos eléctricos. Un clon polimórfico aparece en Kadic coa forma de Jim. Irrompe no ximnasio e agarra a Ulrich por sorpresa. Empeza a drenar algo nel, pondo ao novo Stern no chan. Yumi intervén: empuxa a Jim e foxe con Ulrich.

Saen de Kadic, e Yumi recibe unha chamada de Jeremie que lle explica a situación. Os dous estudantes van até os sumidoiros, co clon pisándolles os talóns. Yumi vese obrigada a abandonar a Ulrich no túnel da rede de sumidoiros. Corre cara á fábrica mentres que Odd, na Terra, vai axudar a Ulrich. Unha vez virtualizada, Yumi e Aelita desfanse do último megatanque. Mentres que Aelita chega á sala da torre activada, os cangrexos interponse. O combate renóvase… Máis frenético que a situación na Terra se volve urxente.

Odd rescata a Ulrich. Por desgraza, cando o clon de Jim preséntase, o pequeno estudante non está á súa altura. El sofre a mesma sorte que Ulrich e o clon absórbelle algo… É entón cando Aelita e Yumi destrúen os cangrexos e a gardiá de Lyoko entra na torre e desactívaa a tempo para salvar a Odd.

Sombrío interrogante: XANA volveu. Jeremie fixo un descubrimento a partir de mensaxes de erro que apareceron durante a virtualización. No momento da súa suposta destrución, XANA implantara códigos fonte en Aelita, Odd, Yumi e probablemente a Ulrich. Códigos fonte que o programa desexa recuperar… E isto é o que o espectro tentaba absorber a Ulrich e Odd.

A segunda aclaración é que XANA non está probablemente en Lyoko: a súa actividade era evidente incluso antes de reactivar a supercomputadora. Tamén debe estar nalgún lugar do Mar dixital… Probablemente nunha especie de Réplica. A obtención dos códigos fonte permitiralle estenderse de novo pola Rede para tomar o control. Conclusión de todo isto: os Guerreiros de Lyoko volven á carga!

Galería

Sucesión de episodios

95: Ecos 96: XANA 2.0 97: Cortex

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou