Fandom

Wiki Código Lyoko

Unha pista falsa

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Unha pista falsa
Lyoko56.jpg
Título orixinal (francés) Fausse piste
Título en inglés False Lead
Nº de episodio total 56
Tempada 3
Episodio na tempada 3x4
Data de lanzamento orixinal 30 de setembro do 2006
anterior
A marea alta
seguinte
Memorias de Aelita

Unha pista falsa é o episodio 4 da tempada 3 e o episódio 56 da serie Código Lyoko. Estreouse o 30 de setembro do 2006 en Francia.

Argumento

O episodio empeza na noite cando todos dormen, Odd e Ulrich espértanse por un asubío do Tamagotchi de Odd chamado Jean-Pierre, Odd recólleo, o asubío detense e pon o Tamagotchi xunto á súa cama antes de volver durmir. Mentres tanto na habitación de Jeremie, as luces de equipo acéndense e comezan a acceder aos seus ficheiros un descoñecido. Á mañá seguinte, Odd espértase para atopar que Jean-Pierre non está na súa cama e comeza a acusar a Ulrich de roubalo, mentres este preocúpase acerca do seu benestar.

Mentres tanto Jean-Pierre Delmas (o director) está a traballar na súa oficina cando é interrompido por dous homes vestidos de negro que din que son axentes secretos do goberno que o propio presidente non sabe que existen. Acusan o director de pirataría informática nun alto sistema secreto gobernamental con vistas ás armas radioactivas, que finalmente lle mostra un número de teléfono que está vinculado ao computador de Jeremie. O director leva os homes de negro ao dormitorio de Jeremie, onde conclúen que Jeremie non podería entrar no seu equipo cun dormitorio simple e necesita un computador máis potente (a supercomputadora) e eles deciden pór baixo vixilancia a Jeremie, e Jim tamén se une (escoitando o plan).

No patio, Yumi sumar ao resto do equipo que dicirlle sobre a desaparecida mascota virtual de Odd, Jeremie decide que deben buscar a Jean-Pierre na súa habitación. Mentres tanto, na sala de caldeiras, os homes de negro creou unha pequena sede co director; Jim entra e dilles que escondera todas as cámaras e micrófonos ao redor da escola para ver a Jeremie. Jim non escondera as cámaras moi ben, a continuación, ven a Odd e Jeremie buscando na habitación de Odd e Ulrich, o director e Jim ven isto como sospeitosa e sorpréndense cando Kiwi aparece. Tratan de activa-lo micrófono, pero Jim colocáraa debaixo da cama e todo o que se ouvía eran ladridos de Kiwi. Odd e Jeremie deixan o dormitorio e mentres camiñan polo corredor dun micrófono oculto, captura a Jeremie dicindo “Se non atopamos a Jean-Pierre nas próximas 8 horas será o fin do mundo”. Os homes de negro cren que se refiren ao director e decidien colocar un rastreador en Jeremie.

Jim decide pór un micrófono no equipo cando estaban nas duchas de rapaces e dille a todos a saír e dá a Jeremie unha palmadita nas costas ao seu paso, deixando un dispositivo de rastrexo na súa bolsa do portátil. No patio, o superescáner detecta de súpeto una torre activada e os Guerreiros de Lyoko van ao parque, sen saber que están a ser perseguidos por Jim e os homes de negro. Eles chegan á fábrica e Jeremie virtualiza a Odd, Ulrich, Yumi e Aelita no sector de xeo e diríxense á torre, pero ven que a torre non está activada. Jeremie comeza a investigar isto, o elevador ábrese e Jim e os homes de negro entran no laboratorio. Un detén a Jeremie e lévallo de regreso á escola mentres que o outro está na interfaz da supercomputadora. Jim baixa á sala do escáner en busca de Odd, Ulrich, Yumi e Aelita.

En Lyoko, Odd estaba a voar ao redor da torre no seu Overboard por diversión e os outros empezan a darse conta de que algo anda mal porque Jeremie non contactou con eles. Nese momento o axente secreto toca o teclado causando que o Overboard desapareza e Odd caia, o axente volve toca-lo teclado, facendo que o Overboard apareza encima de Odd, quen se golpea ao tentar pararse. Ulrich cre que algo está mal e pídelle a Odd que lle desvirtualice, Ulrich materialízase e sorpréndese ao atoparse cara a cara con Jim cando o escáner ábrese, cando Jim tenta interrogalo, Ulrich golpéao cunha patada na cabeza.

Ulrich toma a escaleira de parede de até o laboratorio onde se observa o axente secreto no equipo, ao mesmo tempo, Jeremie está a ser cuestionado por Jean-Pierre Delmas, cando Ulrich chámao e grítalle que XANA está a atacar e que leve a casa a todos. Antes de que o axente secreto pode facerlle preguntas, un espectro de súpeto sae disparada dalgunhas tubaxes e entra no axente e o ollo de XANA aparece nas súas lentes. Ao mesmo tempo no laboratorio, Ulrich ve como un espectro brota da supercomputadora e posúe o outro axente que entra no ascensor con Jim. Ulrich vai ao laboratorio e dille aos demais o que vira. Mentres tanto, o outro axente deixou inconsciente ao director, mentres que Jeremie escapouse polo sumidoiro para regresar á fábrica.

Na fábrica, o axente e Jim volven á sala do escáner cando o axente empeza a desconecta-lo escáner e cando Jim trata de paralo, sorpréndelle cun raio. Ulrich mantense no equipo e Aelita comeza a guialos por Lyoko, e Ulrich dilles que a torre activada nova está nas montañas cando se dá conta de que os cables no chan botaban faíscas e o home de negro lanzaba electricidade, que abre as cámaras de seguridade e ve que o axente disparaba un raio contra a supercomputadora. Os efectos móstranse en Lyoko que cada poucos segundos un glaciar parpadea ou se desvanece, Aelita, Odd e Yumi comezan a correr cara á torre de paso mentres que Ulrich tenta deter ó axente na sala da supercomputadora.

O grupo sae da torre e o camiño que utilizaban parpadea e desaparece, Aelita (que estaba a montar no Overbike) descendeu cara ao Mar dixital, pero Yumi conseguiu salvala co aerodeslizador momentos antes de que caese ao mar. Logo ven a torre nunha meseta illada e está custodiado por un trío de megatanques. Mentres tanto, Ulrich lograra escabullirse e ataca ao axente cun tubo o que lle fai abandona-lo ataque á supercomputadora e o axente ataca a Ulrich, que escapa no ascensor e sobe á planta. Odd, Yumi e Aelita chegan á meseta, pronto se desvanecen os seus vehículos debido aos danos na supercomputadora e caen fronte aos megatanques que comezan a dispara-los seus muros láser cara a eles. Aelita termina no medio dun dos muros láser e dispáralle dous campos de enerxía directamente no feixe, que é ao mesmo tempo para (1º campo) e destrúe (2º campo) como un panel de vidro. Jeremie corre polos sumidoiros e un axente perséguelle, mentres Ulrich deixa o ascensor. Un megatanque está a piques de arroiar a Yumi cando Aelita fai coa súa Sintetización unha rampla para que salte e cáiase. Logo atópanse e únense os dous axentes (un vén de arriba e o outro de abaixo rompendo o chan) e prepáranse para unha descarga pero Jim distráeos e tenta un ataque por atrás, sen éxito.

Aelita logra bloquear outro disparo de explosión mediante a combinación de dous campos de enerxía nas súas mans. O outro megatanque persegue a Odd até o bordo da meseta onde el utiliza as súas garras para aferrarse ao bordo, mentres que o megatanque sae voando por encima, pero antes de chegar ao Mar dixital, dispara de novo e corta o bordo da meseta que Odd aferrábase demasiado, causando que descenda cara ao Mar dixital, pero é salvado por Yumi usando a súa Telekinese. O último megatanque vai cara a Odd e Yumi, mentres que Aelita diríxese á torre e Ulrich e Jeremie seguen loitando contra os axentes.

O megatanque ponse en horizontal para disparar un muro láser de 360º que Odd e Yumi apenas poden evadir, Yumi lanza o seu abano e destrúe o megatanque. Aelita entra na torre e entra Código: Lyoko, causando que os axentes caian inconscientes mentres XANA déixaos. No laboratorio, Jeremie comproba que os danos á supercomputadora son bastante graves e como solución, restáurao pondo en marcha un regreso ao pasado.

Unha vez máis Odd esperta para atopar que Jean-Pierre desaparecera de novo, pero el revela que escondera unha cámara secreta, a continuación, móstraa aos demais e revélase que mentres durmía Odd, Ulrich entregara o Tamagotchi a Jeremie e Aelita en silencio a través da porta. Odd, arrepiado, dilles que na única que podía confiar agora era en Yumi, con todo ela dille que tivo a idea e asegúralle que Jean-Pierre está en boas mans. Ulrich di que o fixeron polo seu propio ben. A escena cambia a Hiroki que ten a Jean-Pierre quen segundos máis tarde morre, Hiroki lanza o Tamagotchi na rúa e é esmagado por un coche.

Galería

Sucesión de episodios

55: A marea alta 56: Unha pista falsa 57: Memorias de Aelita

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou