Fandom

Wiki Código Lyoko

Ultimato

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Ultimato
Lyoko41.jpg
Título orixinal (francés) Contagion
Título en inglés Attack of the Zombies
Nº de episodio total 41
Tempada 2
Episodio na tempada 2x15
Data de lanzamento orixinal 30 de novembro do 2005
anterior
Ataque de zombies
seguinte
Unha boa lea

Ultimato é o episodio 15 da tempada 2 e o episódio 41 da serie Código Lyoko. Estreouse o 30 de novembro do 2005 en Francia.

Argumento

O episodio empeza con Jeremie que revela a súa última invención, a bomba EMP. Esta minibomba pode destruír e repeler calquera poder dentro do seu ámbito de aplicación de explosión, a arma serve para neutralizar e rescatar aos posuídos por XANA. Mentres estaban a falar del XANA activa unha torre no sector do xeo.

Na Terra, Sissi empeza a molestar a Jeremie, Aelita e Ulrich, e ao final vaise. Entón Jeremie detecta unha torre activada no seu portátil, e cando queren ir á fábrica, detenos Jim e obrígaos a ir a clase.

Máis tarde, o sr. Delmas vai a por Odd e Yumi, visiblemente enfadado e cun brillo no ollo, o ollo de XANA. Sen reviravoltas empuxa aos dous adolescentes no seu coche ferindo a William polo camiño. William empeza a pedir axuda aos demais. En clase de música, Nicolas di o que ouviu a William.

O profesor faios outra vez sentar. Sorprendido e aínda aparvado, Jeremie recibe unha mensaxe de texto de XANA, un ultimato: entregar a Aelita á Scyphozoa ou o sacrificio dos seus amigos.

O secuestro trae ao inspector e a policía a Kadic, e denunciado por Sissi, Jeremie e Aelita son detidos antes de chegar á fábrica. Ulrich escápase da policía.

Durante o interrogatorio do inspector, Aelita e Jeremie tratan de convencer a ameaza de que a súa única esperanza de salvar ao director. Tentan pedir axuda a Sissi contándollo todo, e ela di que o seu pai estaba a piques de suicidarse e quería voar a escola. No alboroto da evacuación, o tres adolescentes escapan e van á fábrica, incluíndo Sissi.

Ulrich, busca a habitación onde está Odd e Yumi, e sen atopala, a activa. A bomba ten efecto e o tres novos deixan o director aparvado pola explosión, tendido no chan. Á súa vez, toman a ruta de acceso á fábrica.

No laboratorio, baixo as ordes de Aelita, Sissi aparva a Jeremie. Aelita decidiu ir coa Scyphozoa para salvar aos seus amigos, e sabía que o xenio llo impediría. Así que se vai a Lyoko.

Fronte á fábrica, Ulrich, Yumi e Odd atopan que a bomba non desposuíu do todo ao director, e está a vir, e bloquea o seu acceso á planta, o que obriga a permanecer a Ulrich para contelo.

Odd e Yumi van a Lyoko a salvar a Aelita da Scyphozoa, Jeremie esperta despois. Os Guerreiros de Lyoko foxen do monstro, e van á torre. O director, sen escrúpulos, ataca á súa filla, Sissi, e a Ulrich.

En Lyoko, a loita contra a tarántula é violenta, a torre estaba oculta nunha prisión de xeo, a estreita entrada! Odd desvirtualízase, e Yumi debe chamar a atención do monstro restante soa. Cando o director está a piques de matar a Ulrich, a torre é desactivada, e o director é desposuído.

Ulrich di a Sissi que grazas, pero que pronto esquecerá todo. Fronte a Odd, Sissi dálle un bico, dicíndolle que iso non o esqueza. Odd dille a Jeremie que siga, e di que non sabe se sería peor non poder ver ou ver o bico. Nese momento saen do ascensor Aelita e Yumi; esta alcanza a ouvir o que di Odd, e pregunta a que se refire. Entón, Jeremie activa un regreso ao pasado evitando que vexa o romántico momento de Sissi e Ulrich pola pantalla. No pasado, están de novo fronte á cafetaría e Ulrich demostra ser máis paciente con Sissi, tendo coidado de non mencionar o episodio do bico.

Galería

Sucesión de episodios

40: Ataque de zombies 41: Ultimato 42: Unha boa lea

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou