Fandom

Wiki Código Lyoko

Torre

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Torre.jpg

Unha torre.

As torres están localizadas nos sectores de Lyoko. En total, hai 41 torres.

Descrición

As torres actúan como módulos de procesamento de datos, o transporte en todos os sectores (excepto o sector 5), saída do sector 5 por calquera dun dos túneles do cume (tempadas 2 e 3) e como un paso para o mundo real.

É a través destas torres onde XANA pode atacar a Terra. A través dos catro sectores principais, os fíos enormes rolam a saída do sector 5 para cada unha das torres en cada un dos sectores, actuando como liñas de datos.

A enerxía vermella pode ser considerada un pulso sempre que XANA activa unha torre (tempada 1). Estes fíos poden ser separados, para illar a torre, como que un cable de rede nun ordenador tradicional.

Localización

Identificación Sector Localización
n°5 Deserto 15° Latitude Norte – 05° Lonxitude Leste
n°6 Xeo 17° Latitude Sur – 16° Lonxitude Leste
n°18 Montañas 60° Latitude Norte – 62° Lonxitude Leste
n°19 Montañas 45° Latitude Sur – 15° Lonxitude Oeste
n°21 Montañas 72° Latitudee Sur – 55° Lonxitude Oeste
n°22 Bosque 20° Latitude Norte – 46° Lonxitude Leste
n°30 Bosque 35° Latitude Norte – 30° Lonxitude Oeste
n°41 Sector 5 Labirintos do concentrador

Halos de luz

Torres.png

De esquerda a dereita: Desactivada (1-2), XANA, Jeremie e Franz Hopper/Desactivada (3-4).

TorresEvolución.png

Evolución, de esquerda a dereita: Torre desactivada, Torre activada por XANA, Torre de paso e Torre activada por Tyron.

Segundo os halos halos de luz pode ser identificado quen activou a torre.

Halo vermello: Torre activada por XANA. Primeira aparición: episodio 0 (O espertar de XANA).
Halo azul: Torre desactivada (tempadas 1 e 2). Primeira aparición: episodio 0 (O espertar de XANA).
Halo verde: Torre activada por Jeremie. Primeira aparición: episodio 47 (En forma).
Halo branco: Torre activada por Franz Hopper, ou desactivada (tempadas 3 e 4). Primeira aparición: episodio 50 (Contacto).
Sen halo: Torre danificada. Primeira aparición: episodio 25 (Código: Terra).

Códigos para as torres

As torres son compostas por dous pisos. Na planta superior está situada unha interface de control dende Aelita (ou William-XANA na cuarta tempada) poden utilizar programas ou o código de desactivación.

  • Código Lyoko: Desactiva unha torre activada por XANA.
  • Código Terra: Permite materializar Aelita na Terra. Aparece ao final da primeira tempada e é utilizado ata o final da segunda tempada.
  • Código XANA: Introducido por Aelita cando é posuída por XANA para suprimir un sector. William-XANA entrou xa este código para activar unha torre para XANA, cando foi activada por Jeremie.
  • Código Fronteira: Con este código, Aelita pode recuperar a memoria perdida nunha virtualización que fallou de Jeremie no episodio 19 (Fronteira).

Torres en Código Lyoko: Evolución

As torres en Código Lyoko: Evolución son diferentes: agora son prismas cuadrangulares.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou