Fandom

Wiki Código Lyoko

Tempada 1

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

1.jpg

Tempada 1.

A tempada 1 de Código Lyoko foi lanzada o 3 de setembro do 2003 en Francia e é composta por 26 episodios. O preludio de Código Lyoko é un episodio chamado O espertar de XANA, dividido en dúas partes. Os feitos que describe acontecen antes do primeiro episodio da primeira tempada (de aí o seu nome). Algúns países chamaron este prelúdio como episodio 0. Nestes dous episodios é mostrado como as personaxes se coñecen.

Argumento da tempada

A primeira tempada da serie ten pouco desenvolvemento, tendo as certas revelacións nos últimos episodios da mesma. O resto dos episodios son de “enchimento” porque en cada grupo os Guerreiros de Lyoko descobren unha tentativa de ataque de XANA, loitan contra el, detéñeno e fan un regreso ao pasado.

Como complemento para evitar a monotonía da serie, inclúe relacións entre as personaxes e os outros alumnos e profesores da escola, cos pais, parentes… Durante todo iso, Jeremie traballa nun programa para materializa-la Aelita (transportala do mundo virtual ao mundo real), así el poderá desconecta-la supercomputadora para esquecer XANA. Ao final da tempada, Jeremie alcanza o seu obxectivo, mais XANA infecta Aelita cun virus para mantela xunto con Lyoko e, por tanto, non será posíbel desconectar o supercomputador.

Episodios (2003-2004)

Sucesión de tempadas

Tempada actual Tempada seguinte
Tempada 1 Tempada 2

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou