Fandom

Wiki Código Lyoko

Suor fría

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Suor fría
Lyoko92.jpg
Título orixinal (francés) Sueurs froides
Título en inglés Cold Sweat
Nº de episodio total 92
Tempada 4
Episodio na tempada 4x27
Data de lanzamento orixinal 3 de novembro do 2007
Tipo de episodio Viaxe co Skid
anterior
Mala cobertura
seguinte
Regreso á Terra

Suor fría é o episodio 27 da tempada 4 e o episódio 92 da serie Código Lyoko. Estreouse o 3 de novembro do 2007 en Francia.

Argumento

O episodio empeza con Yumi e Hiroki camiñando cara a Kadic, e Hiroki está a facerlle preguntas estúpidas á súa irmá. Na academia, Milly e Tamiya están a repartir o xornal escolar, e aparece unha foto de Yumi cun vestido rosa. Milly non quere revelar quen lle deu a foto, e Tamiya di que é un dos seus amigos e que está na sala de xogos.

Odd é o que lle puxo a foto pero pídelle a Ulrich que se culpe a si mesmo para que Yumi non descubra a verdade, Ulrich acepta. Entón vén Yumi a preguntarlle a Odd sobre a foto, mentres Sissi ri do vestido que sae na foto. Entón Ulrich decide dicirlle a Yumi que foi el, e ela dille que non lle volva a falar. Fóra, Jeremie e Aelita comunican a Yumi que descubriron unha nova Réplica e disponse a ir á fábrica logo das clases.

Pola noite o Skidbladnir entra na Réplica, unha copia do sector do xeo, e amarran o Skid. A supercomputadora que cotrola esa Réplica está nunha base de intelixencia que se atopa en Siberia, no cal son teletransportados Odd e Yumi. Mentres entran, XANA activa unha torre. O ataque consiste en teletransportar a William-XANA á base. Aelita e Ulrich van de camiño a desactivar a torre, e Jeremie virtualiza os vehículos para ir máis rápido.

En Siberia, Odd e Yumi loitan contra William-XANA e logo foxen, pero este bloquea a porta. Jeremie desbloquéaa e cando saíron Odd lanza unha frecha láser para que William-XANA non lles siga. Na Réplica, XANA envía un megatanque (que pronto é destruído) e dous tarántulas.

En Siberia, William-XANA rompe a porta e empeza a perseguir a Odd e Yumi, que se esconden nunha habitación. Alí atopan a unhas incuvadoras con cerebros e dispositivos. Na Réplica, Aelita entra na torre. Antes de desactivala, ten a idea de enviarlle a Jeremie os programas que usa XANA para controlalo e tentar recuperar a William, xa que está a ser usada para teletransportar a William desde a Réplica, e cando a desactivan, William-XANA volve á Réplica.

En Siberia, Jeremie conduce a Yumi e Odd á sala da supercomputadora, mentres Yumi segue pensando en Ulrich e a foto. Na Réplica, William-XANA tenta entrar á torre para pór o código: XANA, pero despois dunha breve loita, Aelita o desvirtualiza. Nese momento XANA empeza a reunir enerxía de todas as Réplicas. Os Guerreiros de Lyoko non saben que está a pasar, cando toda a Réplica do xeo empeza a tremer. Resulta que XANA creou un monstro xigante para que destruíse o Skid, e desvirtualiza a Aelita e Ulrich.

Entón Jeremie fai regresar a Yumi e Odd á Réplica para que non queden virtualizados para sempre. e escapan de alí antes que o monstro destrúa o Skid. Despois, unha vez regresan á fábrica, deciden que nomee poranlle. Odd ponlle ao monstro de nome “O Koloso”, con K. Na ponte, Yumi pide a Ulrich de falar un momento, e cando el íalle a dicir a verdade ela dille ao rapaz que o fixo para que pensase máis nel, e se se pelexaban logo estaría a pensar todo o intre nel, e dálle un bico na fronte de Ulrich.

Cando Yumi chega á súa casa, Odd dille a verdade, e Yumi enfádase cos dous. Á mañá seguinte, Milly e Tamiya sacan unha noticia dunha foto de Odd e Ulrich acabados de saír da ducha que lles deu Yumi. O episodio termina con Ulrich perseguindo a Odd por dicirlle a verdade a Yumi, aínda que foi el quen lle obrigou que llo dixese.

Galería

Sucesión de episodios

91: Mala cobertura 92: Suor fría 93: Regreso á Terra

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou