Fandom

Wiki Código Lyoko

Samantha Knight

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Samantha Knight
Sam.jpg
SamEvolución.jpg
Información persoal
Grupo actual Alumnos de Kadic
Pseudónimo Sam
Sexo Feminino
Idade 14/15
Nacionalidade Francia
Cor de pelo Negro
Louro (Evolución
Cor dos ollos Negros
Familia Descoñecida
Fogar Kadic
Romances Odd
Posuído por XANA? Non.
Datos da serie
Actor/Actriz (Evolución) Louise Vallat
Primeira aparición Ataque subterráneo
Última aparición Venres 13

Samantha “Sam” Knight é unha das moitas rapazas que Odd saíu no decorrer da serie. Ela, no entanto, é distinta en moitos aspectos do resto das rapazas. Por exemplo, ela non vai a Kadic e a súa familia é pobre. Sam en Código Lyoko: Evolución é interpretada por Louise Vallat. A diferenza da versión animada, ela é de pel branca, cabelo louro e longo e leva un chapeu.

Episodio 23: Ataque subterráneo

Samantha roubou unha computadora da escola (porque non pódese dar ao luxo de comprarse una) e Odd queda en apertos para cubrídela. Máis tarde, Odd salva a vida de Sam, cando ela queda presa nun cuarto e está a piques de quedar cuberto de barro.

Episodio 65: A batalla final

Apareceu despois dun ano de estar lonxe de Odd. Aparentemente, a súa familia mudouse para unha casa na costa francesa, mais a maneira como eles ten o diñeiro para moverse é descoñecida. Tamén está probado ser unha boa skatista. Cando Ulrich díxolle de darlle a Odd unha mensaxe para ir a Lyoko, ela ignora isto, porque quería estar con Odd e pasar tempo con el. Cando Odd pregunta por que Sam non dixen a mensaxe de Ulrich deu a entender que só tiña un día para pasar xuntos antes dela tivo que volver para a costa. A súa última frase foi: “Aínda máis importante que saír comigo?” Odd di: “Infelizmente, si”.

Despois de fracasar a misión de protexer o núcleo de Lyoko é posible que non se fixo o regreso ao pasado; foise coa súa familia sen dicir nada a Odd enfadada ou tristemente de deixalo durante a competición de monopatines.

Episodio 102: Conta atrás

Sam regresa a Kadic durante un trimestre. Odd convidouna a cear con el, pero isto foi estragado cando un clon polimórfico convertido nun xardineiro atácao, ela intervén e o clon retírase. Como Odd non podía falar ben a causa do clon, Sam deixouno. Máis tarde, o clon polimórfico tranfórmase nela e case ataca aos Guerreiros de Lyoko na fábrica, pero Odd desactivou a torre a tempo.

Episodio 104: Como enganar a XANA

Sam está digustada con Odd despois do ocorrido na cafetaría co espectro do episodio 102 (Conta atrás) e Odd quere facer as paces e desculparse, pero é interrompido por Jeremie para ir á fábrica. Despois diso Odd trata de volver facer as paces, pero no canto diso persegue a Sissi.

Episodio 108: Venres 13

Odd cre que gañou a lotaría por causa de XANA, e pide un millón de rosas para Samantha. Yumi trata de dicirlle ao señor que reparte rosas que deixe de descargar as rosas do camión xa que non as poden pagar. Ao final do episodio, Odd está sentado nun banco, Samantha chega e dille que as flores son xeniais, bícao na fazula e vaise.

Imaxes

Personaxes de Código Lyoko
Principais: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierXANA
Secundarios: Franz HopperKiwiSissiJimSr. DelmasSeñora HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamTyronMáis…

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou