Fandom

Wiki Código Lyoko

Regreso á Terra

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Regreso á Terra
Lyoko93.jpg
Título orixinal (francés) Retour
Título en inglés Down To Earth
Nº de episodio total 93
Tempada 4
Episodio na tempada 4x28
Data de lanzamento orixinal 3 de novembro do 2007
Tipo de episodio Viaxe co Skid
anterior
Suor fría
seguinte
Loitar ata o final

Regreso á Terra é o episodio 28 da tempada 4 e o episódio 93 da serie Código Lyoko. Estreouse o 3 de novembro do 2007 en Francia.

Argumento

O episodio empeza en Kadic, onde os Guerreiros de Lyoko están preocupados por Jeremie porque desde que se decatou que XANA controla centenares de computadores e ten centenares de Réplicas, non sae do seu computador ou do laboratorio da fábrica. Entón aparece e fai unha broma a Aelita, e logo di que ten unha boa noticia: sabe como destruír a XANA!

Cun virus múltiple, grazas ás notas de Franz Hopper e os datos do Mar dixital recollidas co Skid. Tamén ten a forma de liberar a William de XANA porque como enviou a William-XANA á Terra, Aelita colleu datos da torre activada; pero para executar o programa para liberalo, o equipo ten que viaxar a unha das Réplicas (irán á do sector do xeo) e executar o programa.

En Kadic, chegaron os pais de William, que notan que o seu fillo está moi raro, e o sr. Delmas pregunta sobre a viaxe ao estranxeiro e os señores Dunbar non saben nada. Mentres tanto, o Skidbladnir chega á Réplica do xeo.

Na cafetaría, o clon polimórfico de William segue dicindo “bobadas lóxicas” e até di o que realmente é, e os pais cada vez estráñanse máis. Na Réplica, amarran o Skid e Jeremie teletransporta a Odd e Aelita á base militar de Siberia.

No despacho do director, os señores Dunbar dinlle ao sr. Delmas que o William que está con eles non é o seu fillo. O director comenta outra vez o da viaxe e fala da gripe, e os pais de William non saben nada. Na Réplica, William-XANA aparece con mantas.

Jeremie envía os vehículos. Mentres XANA empeza a reunir enerxía de todas as Réplicas, Odd e Aelita en Siberia atópanse unha sala con centenares de robots; Jeremie especula que XANA pretende usalos para esclavizar a humanidade. Odd fai unha broma a Aelita dicindo que un se moveu, pero ao final é verdade e os robots tentan atacalos.

Na Réplica, Yumi destrúe unha manta e Ulrich empeza a loitar contra William-XANA entreténdoo, pero este lánzase ao Mar dixital e sae o Koloso que no seu ombreiro leva a William-XANA.

Ulrich sóbese ao gran monstro para tentar cravarlle a katana ó seu Ollo de XANA como calquera dos monstros de XANA, e Yumi lánzalle o seu abano ao Ollo do cara pero non serve, ten outro ao brazo. Entón Jeremie executa o virus múltiple para deter ao Koloso, e crea unha plataforma de xeo que o inmobiliza durante un tempo.

En Siberia, Aelita vai a unha terminal de computador para executar o programa, mentres Odd queda a loitar contra os robots, que o vencen e volve ao Skid. Na Réplica, o Koloso empézase a mover e desvirtualiza a Yumi.

En Siberia, os robots entran onde está Aelita e desvirtualízana, pero antes executou o programa. Na Réplica, Ulrich é desvirtualizado, pero cando William-XANA gritaba “Vitoria”, Odd cunha frecha láser o desvirtualiza e conseguen traer de volta a William outra vez á Terra.

Pero o Koloso vai a por o Skid e destrúeo, pero Aelita se desvirtualiza antes. En Kadic, Sissi di que o grupo de Jeremie ten a culpa, e ao final o clon de William, os pais dele, o director e Jim van falar con Jeremie sobre que William compórtase raramente.

Nese momento, Jeremie desactiva a súa torre, elimina ao clon e sae da habitación o verdadeiro William, pero no proceso, Jim viu desaparecer ao clon! Ao final os Guerreiros están felices de que William volveu pero laméntanse pola perda do Skid.

Galería

Sucesión de episodios

92: Suor fría 93: Regreso á Terra 94: Loitar ata o final

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou