Fandom

Wiki Código Lyoko

Problema dobre

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Problema dobre
Lyoko64.jpg
Título orixinal (francés) Surmenage
Título en inglés Double Trouble
Nº de episodio total 64
Tempada 3
Episodio na tempada 3x12
Data de lanzamento orixinal 7 de novembro do 2006
Destrución das montañas
anterior
Problema triple
seguinte
A batalla final

Problema dobre é o episodio 12 da tempada 3 e o episódio 64 da serie Código Lyoko. Estreouse o 7 de novembro do 2006 en Francia.

Argumento

Na clase de inglés, Ulrich está orando por unha boa cualificación. Jeremie sinala que o estudo podería ser máis eficaz. Nun caso raro, Hervé fíxoo mellor que Jeremie no exame. Ulrich suspendeu. Na oficina do director, Yumi chega a unha reunión. Ela estívose perdendo unha chea de clases ultimamente, así que o director decidiu expulsala se se perde unha máis.

Na fábrica, Yumi dille aos seus amigos o que o director lle dixo. Jeremie toma nota de que a loita contra XANA é cada vez máis intensa, o que fai imposible para eles seguir coas súas tarefas escolares, mentres que teñen que salvar o mundo. Aelita suxire contratar a outro membro dos Guerreiros de Lyoko para reducir o número das batallas que se producen constantemente nas súas vidas. O único candidato razoable, con todo, é William, e Yumi segue opóndose á idea de unirse a el. Jeremie mantén o argumento de ir por moito tempo, o que suxire que todos durman un pouco. Jeremie decide quedar para traballar nunha forma de chegar ao sector 5 directamente. Despois de que todos os demais están en Kadic, Jeremie traballa toda a noite, e queda durmido no teclado antes da mañá nalgún momento. Mentres dorme, o superescáner detecta unha torre activada, que esperta a Jeremie. Un das pantasmas de XANA pódese escoitar detrás de Jeremie, e o reflexo nas lentes de Jeremie mostra outro Jeremie (un clon polimórfico).

Nos dormitorios, o clon de Jeremie entra rapidamente no cuarto de Aelita, dicíndolle que atopara unha forma de virtualizar a xente no sector 5 directamente. Trata de convencer a Aelita a faltar a clase para probalo, pero Aelita non lla quere saltar. Tamén insiste en dicilo aos demais, que se resisten por igual a faltar a clase por diversos motivos. Superados en número, Jeremie acepta a súa decisión, logo vai á cafetaría para obter algo. Despois de pasar por unha porta próxima, Jeremie convértese na forma dun das pantasmas de XANA, e o ollo de XANA aparece sobre os seus ollos. Mentres tanto, o real Jeremie arrástrase fóra do río, moi húmido e chama polo móbil.

En clase de física, para o clon de Jeremie é moi fácil facer unha proba, anotando as respostas coma se fose unha impresora. Odd pide a resposta á primeira cuestión, pero Jeremie non lle fai caso e pregúntalle se Aelita terminou. Odd fai a mesma pregunta a Aelita, pero é interrompido pola señora Hertz, que se deu conta que estivo a enganala todo o tempo. Jeremie xa terminou a súa proba, e a señora Hertz ordena a Jeremie que acompañe a Odd á oficina do director.

No seu camiño á oficina do director, o clon é inusualmente sorprendido por Odd cando este pregunta por que non lle deixou unha copia das súas respostas, o clon di que debeu estudar. Odd, alleo á conduta do clon, afirma que el é un tipo único que non estuda, como Jeremie. O clon enfádase aínda máis pola actitude frívola de Odd. Este non se dá conta que é un clon, o hai pouco despois de recibir unha chamada do real Jeremie. Odd non fai un bo traballo ocultando o feito de que o verdadeiro Jeremie chamoulle, polo que o clon revélase. Odd pregunta a Jeremie que pode facer, e o clon o electrocuta a el como unha resposta. Con orgullo, o clon di que non hai nada que poida facer.

Ao laboratorio de fotografía, Jim está a conseguir varios grupos de estudantes preparados para revelar as súas fotos e lembroulles que deben ser rápidos respecto diso. El relata como el foi un fotógrafo de guerra nun momento e tivo que revelar fotos mentres as bombas caían á súa ao redor, pero logo négase a falar do tema, como de costume. William e Yumi son o primeiro grupo enviado. Mentres se preparan, William dille a Yumi que tiña un soño sobre ela. Sorprendentemente, logo pasa a relatar a súa participación coa supercomputadora no episodio 59 (O segredo) (que non debería lembrar despois o regreso ao pasado nese episodio). William descártao como un soño parvo. Yumi non confirma nada diso, no seu lugar apenas o chama raro. Jeremie chama para obter axuda de Yumi na loita contra o seu xemelgo malvado, pero non está disposto a arriscarse a ser capturada saltándose a clase. William, con todo, ofrécese a cubrila para que ela poida saír, con ganas de axudala na vida real da mesma maneira como o fixo no seu “soño”.

Na fábrica, Jeremie aínda está no teléfono con Yumi. Atopou a Odd, que está un pouco ido polo ataque eléctrico, pero ileso doutro xeito. Mentres tanto, o clon vai a por Jeremie, enojado porque non puido afogalo antes. Sen saber que está a vir cara a el, Jeremie é sorprendido polo clon entrando pola porta do ascensor. O clon admite que está sorprendido de que Jeremie sobreviviu, incluso indo tan lonxe e di que se enorgullece case se parece a el. Iso non obsta para electrocutar a Jeremie, tirándoo contra unha parede do laboratorio, logo achégaselle engadindo que é moito máis poderoso que Jeremie. A medida que loitan os dous o un contra o outro, o clon usa os seus poderes para abrir a porta do ascensor sen o ascensor detrás del. Logo, ambos empezan a loitar xunto á porta, e un deles logra lanzar ao outro pola porta. Aínda que finalmente parece claro que un caeu, non é o clon porque se pode ouvir a Jeremie gritando.

No laboratorio de fotografía, William segue traballando tratando de convencer a Jim que espere. Enfadado porque están a tomar demasiado tempo, segue dicíndolles que se dean présa. Cando lle pregunta por que Yumi non fala, William imita a voz de Yumi para tranquilizalo. En clase de física, Aelita obtén unha mensaxe achega do clon e transmítea a Ulrich. El non está disposto a irse, citando o feito de que necesita o mesmo grao e en realidade é facer o ben por unha vez. Aelita se reune con Odd e Yumi, e seguen o seu camiño cara á fábrica.

Na fábrica, Aelita, Odd e Yumi atopan a Jeremie no laboratorio. Mentres que Aelita e Yumi confian en Jeremie, Odd cre que é sospeitoso e pregúntalle polo clon de Jeremie. É con razón, xa que non menciona que el tirou a “o seu clon” polo oco do ascensor. Nos seus ollos, vese o ollo de XANA. Debido a que está de costas ao ascensor, Odd non se dá conta disto. O clon arránxallas para convencelos de que entren nos escáneres. Odd segue crendo que é sospeitoso, pero Aelita e Yumi din que é Jeremie, e que é intuición feminina. A medida de que o clon de envíaos a Lyoko, o verdadeiro Jeremie sobe polo oco do ascensor, despois de sobrevivir dalgunha maneira ao que debería ser unha caída fatal; é posible que llas arranxou para agarrarse dos cables do ascensor a media caída.

En Lyoko, Aelita, Odd e Yumi chegan a unha gran sección circular de pedra no sector das montañas. Odd pide os seus vehículos, pero o clon revélase e di que ten outro plan. Odd fala cos seus compañeiros, mentres que o clon, rindo malévolamente, comeza a programar a alta velocidade. O resultado da súa programación causa que Odd e Yumi comecen a parpadear nas súas imaxes virtuais; Aelita di que os infectou cun virus. Odd confúndese porqué non lle está pasando a Aelita, pero a resposta faise evidente cando se achega a Scyphozoa con catro cascudas de defensa e ataque. As cascudas comezan a disparar contra Odd e Yumi para escorrentalos mentres que a Scyphozoa vai a por Aelita. Cos erros nos seus perfís, Odd e Yumi descobren que se volveron traspasables, por tanto as súas armas son inútiles contra os seus atacantes. Afortunadamente, a situación tamén é inversa, por tanto, e o láser das cascudas pasa inofensivamente a través deles. Unha cascuda realmente logra marcar un éxito en Yumi, pero isto ocorre só unha vez. A pesar da inutilidade dos seus ataques, as cascudas seguen disparando sen pensar nos seus obxectivos. A pesar dos seus mellores esforzos, Aelita non pode afastarse da Scyphozoa, e finalmente é atrapada por ela. Despois de que XANA posúa a Aelita, esta comeza a ir cara á torre.

Na fábrica, Jeremie e Ulrich chegan ao laboratorio. Jeremie chega tras o clon, pero facilmente escóitao. Logo de burlarse del, retractándose de todo o que dixo sobre que está orgulloso de parecerse a Jeremie, ademais de engadir que non o considera nin a metade de listo que el, o clon de Jeremie lanza electricidade rapidamente inmobilizándoo, a continuación, prepárase para terminar o traballo. Por sorte para Jeremie, Ulrich chega a golpear ao clon. Mentres Jeremie ponse a traballar sobre a depuración dos seus amigos, despois de subir información actualizada sobre os eventos deles, o clon espértase, mentres que Jeremie segue traballando. Por suposto, Ulrich non é rival para o clon, que se comprace en xogar con Ulrich para a diversión. Non se necesita moito tempo para depurar a Jeremie e os seus amigos, deixando tempo suficiente para porse ao día cun antivirus e cos vehículos.

En Lyoko, Odd e Yumi están ben de novo. Odd unha dá patada ás cascudas para estar seguro de que é sólido, entón el e Yumi collen os seus vehículos. Odd queda para facer fronte ás cascudas mentres Yumi persegue a Aelita. Odd arránxallas para destruír unha delas, pero é desvirtualizado. Yumi ten sorte similar no que respecta a Aelita. A pesar de que alcanza a Aelita antes de que poida chegar á torre, é incapaz de golpear a Aelita cos seus abanos. Debido á proximidade de Aelita á torre, Yumi non a pode deter.

No laboratorio, Jeremie observa como Aelita entra o código: XANA para destruír o sector das montañas. O clon non podería estar máis feliz, sorrindo como un maníaco, xa que combate contra Ulrich cunha soa man. Nin sequera molestouse en que Jeremie siga rescatando a Aelita e Yumi debido á desaparición do sector, ata que a torre de apoio desvanécese, provocando a caerse as dúas, pero Jeremie as rematerializa.

Sen o sector das montañas, o sector 5 está agora completamente inaccesible. Jeremie séntese desalentado polos acontecementos na pantalla, pero recupera a esperanza cando os resultados dos cálculos que fixera a noite anterior por fin son correctos. Con esta nova información, agora é posible para el acceder directamente ao sector 5. Yumi di que vai necesitar axuda para loitar contra XANA agora. Os demais só teñen a súa expresión no rostro, ao que ela insiste en que ela pode cambiar de opinión se o desexa.

Na foto, Jim está a tratar de forzar a fechadura ao laboratorio cun clip de papel. A pesar da súa clara falta de habilidade, el insiste en que de rapaz abría caixas fortes, e logo corríxese mediante a substitución de que habería fechaduras. Despois de que el dio, o seu peso contra a porta fai que se abra e que caese a través del, arruinando as fotos de William. Jim cre que Yumi non está á vista, pero ela estaba detrás da porta, e logo quéixase de que as fotos se arruinaron.

No patio, Yumi confirma que o soño de William realmente ocorreu, para a súa sorpresa. Mentres falan, pregúntase Aelita se el vai dicir que si. Odd insiste en que William tiraríase pola xanela se Yumi pídello. Jeremie pregunta a Ulrich acerca da proba física, e por unha vez Ulrich pode dicir que o fixo ben. Impar sinala que o grupo vai ter unha chea de cambios (adición de William, Ulrich obter boas cualificacións), e os outros están de acordo. Para simbolizar que William únese ao grupo, el e Yumi danse a man.

Galería

Sucesión de episodios

63: Problema triple 64: Problema dobre 65: A batalla final

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou