Fandom

Wiki Código Lyoko

Problema de imaxe

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Problema de imaxe
Lyoko7.jpg
Título orixinal (francés) Problème ďimage
Título en inglés Image Problem
Nº de episodio total 7
Tempada 1
Episodio na tempada 1x7
Data de lanzamento orixinal 15 de outubro do 2003
Data de lanzamento (Galicia) 19 de maio do 2007
anterior
Dilema cruel
seguinte
Última toma

Problema de imaxe é o episodio 7 da serie Código Lyoko pertencente á tempada 1. Estreouse o 15 de outubro do 2003 en Francia e o 19 de maio do 2007 en Galicia.

Argumento

O episodio empeza con Yumi e Aelita que van a unha torre no sector do xeo. Mentres Aelita está a desactivar a torre e descobre que está desactivada, Jeremie e Aelita ouven un berro de Yumi. Cando sae da torre Aelita comproba se fóra hai algo mal, pero non ve nada. En realidade Yumi é secuestrada por XANA e colocada dentro dun gardián. Jeremie, ao ver que Yumi non está na pantalla da supercomputadora, di a Aelita que permaneza na torre de modo que pode analizar o que pase. Con todo, Yumi sae dun dos escáneres, e se desmaya. Jeremie chama a Ulrich e a Odd para que lle axuden a levala á enfermaría de Kadic.

Cando esperta Yumi, e Yolande dille que quede, ela deixa inconsciente á enfermeira, indefensa. Despois de conversar cos seus amigos, Sissi informa que a chamou o sr. Delmas, que quere chamar aos seus pais por atacar a Yolande. Yumi vai ao seu despacho, e cando vai chamar aos seus pais golpea co teléfono ao director deixándoo inconsciente (vese o Ollo de XANA na súa fronte) e vai ao dormitorio de Jeremie para ver se pode convencelo para levala á sala dos escáneres. Mentres tanto, Aelita descobre un gardián que contén á verdadeira Yumi. Con todo está custodiado por cascudas, e ela está case morta. Despois de entrar de novo á torre, ela informa a Jeremie da situación.

Despois de que Jeremie deixa de falar con Aelita, Yumi entra na habitación e di que quere ir á sala de escáneres, así que trata de seducir a Jeremie, que se resiste á ocasión, máis asustado por todo. Ulrich e Odd entran tamén, e cando Ulrich ve a Yumi tratando de bicar a Jeremie, el enfádase con Jeremie. Este dilles que deben ir á fábrica para axudar a Aelita. Cando se van, Yumi ri maliciosamente a si mesma. Na fábrica, Ulrich e Odd van a Lyoko, pero Yumi detén a porta do seu escáner cando Jeremie tenta activalo, sae e trata de desconectar os escáneres da supercomputadora tirando dos seus enchufes. Jeremie veo e vai á sala dos escáneres para ver cal é o problema.

Yumi resulta ser un clon polimórfico creado por XANA. Ela golpea a Jeremie, e continúa tratando de desconectar os escáneres. En Lyoko, Aelita atopa unha maneira de derrotar ao gardián. Ela crea un clon de Yumi coa súa sintetización. O gardián confúndese e trata de absorber o clon de Yumi tamén, pero isto está máis aló da súa capacidade e explota nun escintileo brillante, e libera a Yumi.

Yumi é voluntaria para volver á fábrica, pero Ulrich sinala que sen Jeremie, que non poden ser desvirtualizados. Yumi dille “Vas armado, non?”. E coa súa katana desvirtualízaa. A verdadeira Yumi sae do seu escáner mentres Yumi-XANA tentaba desconectalo. Ela e Yumi-XANA loitan entre si. Jeremie espértase, pero entón Yumi-XANA arrinca a escotilla do buraco que leva á sala da supercomputadora, úsaa para frear os golpes de Yumi, e logo a noquea tirándoa ao piso; Yumi volve levantarse para loitar contra o seu clon, entón Jeremie levántase e lánzase contra unha das dúas Yumi, terminando por arroxar a Yumi-XANA polo buraco da escotilla. En Lyoko, Aelita entra á torre para desactivala, pero Yumi-XANA, que non caeu polo buraco, logra saír de novo por este, suxeitando a Jeremie da camiseta; sen que Yumi volveuse a levantar, Yumi-XANA levanta a Jeremie no alto xunto ao buraco da escotilla e arróxao por alí; nese momento Aelita desactiva a torre activada, e automaticamente actívase un regreso ao pasado salvando a Jeremie dunha morte segura.

Outra vez no pasado, a verdadeira Yumi pretende seducir a Jeremie de novo como unha broma, pero detena Ulrich. Ela di: “Non estarás celoso, Ulrich?”. Así termina o episodio.

Galería

Sucesión de episodios

6: Dilema cruel 7: Problema de imaxe 8: Última toma

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou