Fandom

Wiki Código Lyoko

Primeira viaxe

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Primeira viaxe
Lyoko71.jpg
Título orixinal (francés) Premier voyage
Título en inglés Maiden Voyage
Nº de episodio total 71
Tempada 4
Episodio na tempada 4x6
Data de lanzamento orixinal 17 de agosto do 2007
Tipo de episodio Viaxe co Skid
anterior
Skidbladnir
seguinte
Curso intensivo

Primeira viaxe é o episodio 6 da tempada 4 e o episódio 71 da serie Código Lyoko. Estreouse o 17 de agosto do 2007 en Francia.

Argumento

O episodio empeza con Jim, como sempre, tratando de dicir para que serve a escalada. Jeremie é elixido para ser o primeiro, pero cae. e vaise avergoñado. Odd é o segundo. Aelita trata de consolalo. No comedor, empézaa unha conversación sobre o Skidbladnir e probalo. Os Guerreiros de Lyoko insisten en facelo pronto. Pero as clases da tarde cancélanse, reemplazádose por un exercicio dun simulacro de incendio cos bombeiros. Jeremie propón aproveitas iso para ir a Lyoko.

Na fábrica todo parece operativo, despois dunha explicación, Jeremie virtualiza aos Guerreiros de Lyoko. No sector 5, chegan ao garaxe do Skid. Collen o ascensor, e soben a unhas plataformas que os teletransporta a dentro do submarino. Aelita está no piloto, e os outros tres Guerreiros de Lyoko están en mini-submarinos unidos ao Skidbladnir: Os NavSkids. “Para ti, papá…” son as palabras pronunciadas por Aelita antes de que termine de activar as funcións do Skid e saen do garaxe polo polo norte, e logo saen do sector 5 até o sector do deserto. Jeremie espera e pídelles que volvan. Os virtualizados insisten en que queren mergullarse no Mar dixital, Jeremie protesta un pouco pero ao final acepta e dálles 5 minutos.

O Mar dixital é un océano enorme e azul. Hai bases de datos de auga unidos a un teito de cristal que dá a impresión dunha cidade ao revés. Hai múltiples tubos de conexión entre estas bases. Todos admiran o ocáano. De súpeto prodúcese un erro: o sistema de navegación completamente desconéctase e Jeremie perde todo rastro do Skid. A situación é máis dramática do que parece: non poden volver a Lyoko sen ser guiados e cando o Skid perda toda a súa enerxía, se desintegrarán e serán virtualizados para sempre! Ten programas para recuperar o control, pero na súa habitación.

Jeremie regresa a Kadic e atópase con Jim. Isto impide o acceso a Jeremie aos edificios: o día do simulacro está en marcha. Escóndese do sr. Delmas e logo Jeremie consegue entrar en Kadic. Por desgraza, os profesores están en todas partes e preto da súa habitación, Jeremie ten unha soa opción: ir polo teito! Empeza unha escalada para chegar á súa habitación. Case cae, pero consegue entrar outra vez no edificio sen ser visto polos profesores.

Mentres tanto, o Skid non permanece quieto e continúa explorando. De súpeto, o Mar dixital vólvese vermello. Os Guerreiros de Lyoko achéganse perigosamente ao que pensan que é Lyoko, pero pronto se dan conta do seu erro: trátase dun mundo virtual, aínda que máis pequeno que Lyoko e creado por XANA: unha Réplica. Aelita afástase, pero os Guerreiros de Lyoko atopan uns novos inimigos: as anguías. Eles foxen.

Jeremie regresa á fábrica e instala o CD. Con todo, o antivirus para o Skid tomará tempo e eles teñen que facer fronte todo este tempo ás anguías. Entón os NavSkids se desacoplan do Skidbladnir e loitan contra as anguías cara a cara. Fano moi ben, Odd chega mesmo a destruír un dos peixes dixitais con torpedos. O sistema de navegación é reparado, e os NavSkids volven unirse á nave ama de cría. Aelita foxe con propulsión máxima: as anguías vanse cunha man chea de nada e outra cousa de ningunha, vendo a fuga do Skid baixa a auga a unha velocidade que non poden igualar. Os Guerreiros de Lyoko regresan a Lyoko.

No laboratorio, os Guerreiros de Lyoko falan do que viron no Mar dixital. Entón Ulrich di que teñen que ir explorar a esfera que viron, e entón Jeremie di que o único que quere explorar é a súa cama. Odd búrlase dicindo que el estivo alí sentado mentres eles estaban no Mar dixital. Entón Jeremie di que se lles contase o que fixo mentres eles estaban en Lyoko, non lle crerían. Entón Odd di “A ver se o adiviño: fixeches escalada polo tellado do colexio?”, e Jeremie responde que como o sabía. Todos quedan sorprendidos pero despois empézanse a reir, e dinlle a Jeremie que cando quere é a monda.

Galería

Sucesión de episodios

70: Skidbladnir 71: Primeira viaxe 72: Curso intensivo

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou