Fandom

Wiki Código Lyoko

Perdida no fondo do mar

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Perdida no fondo do mar
Lyoko77.jpg
Título orixinal (francés) Torpilles virtuelles
Título en inglés Lost at Sea
Nº de episodio total 77
Tempada 4
Episodio na tempada 4x12
Data de lanzamento orixinal 27 de agosto do 2007
Tipo de episodio Viaxe co Skid
anterior
O lago
seguinte
O laboratorio

Perdida no fondo do mar é o episodio 12 da tempada 4 e o episódio 77 da serie Código Lyoko. Estreouse o 27 de agosto do 2007 en Francia.

Argumento

O episodio comeza con Ulrich e Odd camiñando até atoparse con Aelita, Jeremie dá unha noticia de que estivo traballando nun porgrama do Skid para recuperar a William, pero chega Hiroki que quere falar con Ulrich.

Hiroki dille a Ulrich que a el lle gusta Milly, Ulrich dille que fale con ela sobre cousas que teñan en común que lle gusten. Hiroki ocórreselle unha idea de atopar unha noticia e sae correndo sen dicir nada, Ulrich móstrase sospeitoso.

Cando Yumi está a recoller unha bebida, Hiroki ás agachadas saca o diario da súa irmá, pero Yumi descóbreo así que o mozo tenta escaparse. Na persecución, Hiroki chócase con Odd e segue correndo. Yumi ségueo buscando.

Ulrich recolle o diario e descobre que era de Yumi, polo que tenta devolverllo. Yumi atrapa a Hiroki, pero este non ten o diario, polo que a súa irmá ordénalle buscarllo. El ponse triste, e empeza a procura.

Ulrich prepárase para entregar o diario a Yumi, pero Hiroki chega para dicirlle á súa irmá que non atopou o diario. Yumi ordénalle seguir buscando, ou se non quedarán coma se non fosen irmáns.

Ulrich decátase do que pasou e axuda a Hiroki a recuperar o diario. O pequeno atópao, pero só está a cuberta, o contido desapareceu. Yumi decátase e ponse en contra do seu irmán. Ulrich e Odd pregúntanse polo que pasou e máis tarde diríxense á fábrica, pola misión que teñen os Guerreiros de Lyoko.

Unha vez no Mar dixital, Jeremie inicia o programa, pero non funciona, polo que deciden cancelar a misión, antes de saír, unhas anguías empezan a atacar, os mozos destrúenos sen dificultade pero Yumi non está por ningún lado, desapareceu e Jeremie non a pode localizar.

Jeremie e Aelita quedan na fábrica para tentar atopar á súa amiga e reparar un problema co sónar. No Mar, o NavSkid de Yumi está a flotar, e no seu interior, Yumi pide axuda mentres observa que a súa enerxía se está esgotando. No parque Ulrich e Odd esperan nunha árbore, Kiwi saca da terra unhas follas e dállas a Odd, este pensa que Kiwi debeu velo escondendo o diario e pensou que era un xogo.

Yumi case queda sen enerxía, unha anguía aparece e atácaa, Yumi reduce os seus escudos para dar a suficiente enerxía coa que destruír á anguía. A explosión da destrución da anguía é detectada por Jeremie e Aelita, quen atopan a localización da súa amiga, chaman rapidamente a Ulrich e Odd para que vaian á fábrica.

Yumi tenta escapar doutra anguía que a detén e de súpeto aparece William-XANA no seu novo NavSkid chamado Rorkal, el dispara para acabar con Yumi, pero o Skidbladnir aparece detendo os torpedos, Ulrich e Odd acaban coa anguía e con William-XANA. Jeremie anuncia que todos volven a casa, pero Aelita non está satisfeita porque William non está con eles. Yumi volve á súa habitación, atopando as follas do seu diario, pensando que era Hiroki quen os atopou, e perdoa ao seu irmán. Ulrich aparece fóra da casa retirándose cun sorriso.

Galería

Sucesión de episodios

76: O lago 77: Perdida no fondo do mar 78: O laboratorio

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou