Fandom

Wiki Código Lyoko

Obstinación

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Obstinación
Lyoko113.jpg
Título orixinal (francés) Obstination
Título en inglés Obstinacy
Nº de episodio total 113
Tempada 5 (Evolución)
Episodio na tempada 5x18
Data de lanzamento orixinal 27 de abril do 2013
Tipo de episodio Viaxe co Skid
anterior
Unha carreira profesional asegurada
seguinte
Trampa

Obstinación é o episodio 18 de Código Lyoko: Evolución e o episódio 113 en total de Código Lyoko. Estreouse o 27 de abril do 2013 en Francia.

Argumento

Aelita está a camiñar por un corredor escuro, a súa nai aparece e tenta abrazala, pero todo era un soño. Logo de lavarse asómase na habitación de Jeremie, pero ao ver a Laura alí tamén se retira sen que Jeremie se de conta, Laura méntelle ao dicir que ninguén tirou a porta.

Máis tarde na cafetaría, Odd menciona que deixou a Kiwi coas súas irmás. Yumi nota que algo lle sucede a Aelita, esta só di que tivo un par de pesadelos e que non llo dixo a Jeremie por estar ocupado ultimamente, abrigo co virus, Jeremie menciona que el e Laura terminárono esa mañá, podíano inxectar no núcleo de Cortex logo dunha semana e despois, adeus XANA.

Aelita quere facelo dunha vez, Laura agrega que crearon un programa de antidetección para que Tyron non se decate, e que hai que comprobalo antes de executar o virus, Aelita pregúntase que ten de malo que se decate, Ulrich di que cando se decate, a tarefa terminaría. Jeremie decide facer a comprobación esa tarde despues de clases.

Na clase de educación física, Jim insignia en salto de altura, Odd dille algo a Ulrich, pero Jim ordénalle a Ulrich a demostrar as súas habilidades, el faio pero magóase un nocello, Jim dille que fallou na concentración e precisión, ordénalle a Odd que o axude, Ulrich pregunta como irá a Cortex, Odd recibe dúas horas de castigo na tarde por ofender a Jim diciendolo gordo.

No patio, Odd laméntase de cometer un erro, Jeremie pensa en cancelar a misión e facelo outro día, Aelita di que non é necesario por cumprirse misións con só tres membros e quere facelo o máis pronto posible, Yumi agrega que se non sae como o planearon, farano outro día, Jeremie ponse de acordo.

Na fábrica, Jeremie virtualiza a Yumi, Aelita e William ao sector 5, e diríxense cara a onde está o Skid. William di cousas com a súa omptimismo, ata que no camiño aparecen nin máis nin menos que dúas mantas, o que demostra que XANA gañou poder.

As mantas resultan ser moi rápidas no Mar dixital, polo que se lles fai difícil de disparar para William e Yumi, despois de moito esforzo Aelita golpea a unha delas coa punta do Skid e Yumi destrúea, a outra manta persegue a Yumi e William destrúea.

Entran a Cortex e ao saír do Skid, William volve dicir algo máis e é desvirtualizado por un bloque dun só disparo. Yumi destrúeo e pregunta se a misión cancélase, Aelita decide que se continúe e pídelle a Jeremie que lle envie o Megapod. Laura dille a Jeremie que deixe que continúe que cando se virtualice darase conta do obstinante que foi.

Jeremie envía o Megapod e as mozas diríxense ao núcleo. En Kadic, o castigo de Odd terminou e decide ir con Ulrich á fábrica. Yumi e Aelita seguen o seu camiño e cando case chegan ao núcleo, descobren que tres cangrexos están a bloquear a entrada, Yumi pensa que non terán oportunidade por ser só dúas, pero Aelita insiste en continuar.

Logo dunha discusión deciden continuar, Aelita sae do Megapod, e Yumi condúceo de fronte aos cangrexos e accelera cara a eles, atropélaos e Jeremie desvirtualiza a Yumi antes de que caia ao Mar dixital co Megapod e os cangrexos.

Aelita entra ao núcleo e chega á interfaz, Jeremie lanza o sistema de antidetección a ver se funciona, o envia, Aelita activa algo e aparece unhas pantallas na interfaz. Aelita asegura que non se activou a alarma e parece que funciona, Jeremie empeza a transferir os datos. Odd e Ulrich chegan, Jeremie termina de extraer os datos e na interfaz Aelita logra ver a Tyron, desde unha cámara web, o cal non é bo porque Tyron poderaa ver.

Empeza a ingresar os códigos, ao facelo ve á súa nai no laboratorio con Tyron, os Guerreiros de Lyoko sorpréndense porque Aelita nunca lles falou dela, Jeremie detén a transferencia de datos, Tyron descobre que alguén está a velo na cámara web e apágaa.

Laura pregunta por que non poden inxectar o virus. Yumi respóndelle que é a única via de contacto con ela e que poderían descifrar que fai no laboratorio de Tyron, agora teñen outro misterio que resolver e así non poden destruír a supercomputadora.

Jeremie suxire a Aelita que ten que saír de Cortex, pero ela insiste en continuar, entón uns Ninjas empezan a aparecer, Jeremie dille a Aelita que as cousas cambiaron e que aínda non poden destruír a supercomputadora, materialízaa antes de ser desvirtualizada por un Ninja.

Aelita regresa ao laboratorio e Jeremie explica que sabe que o maior desexo de Aelita é volver ver á súa nai polo que se se destrúe a supercomputadora non a poderá volver ver, pero aínda queda tempo para que XANA non poida obter o 100% do seu poder, se alcanza o 95% lanzará o virus. Aelita está de acordo.

Galería

Sucesión de episodios

112: Unha carreira profesional asegurada 113: Obstinación 114: Trampa

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou