Fandom

Wiki Código Lyoko

O señor Pück

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

O señor Pück
Lyoko31.jpg
Título orixinal (francés) Mister Pück
Título en inglés Mister Pück
Nº de episodio total 31
Tempada 2
Episodio na tempada 2x5
Data de lanzamento orixinal 28 de setembro do 2005
anterior
Un gran día
seguinte
O día de San Valentín

O señor Pück é o episodio 5 da tempada 2 e o episódio 31 da serie Código Lyoko. Estreouse o 28 de setembro do 2005 en Francia.

Argumento

Aelita ten pesadelos de ser un trasgo pequeno perseguido por lobos. Aelita esperta. Jeremie suxire que o pesadelo é sobre o Eremitorio. Cando chegan alí, Aelita ten outra visión. Unha vez máis, aparece o pesadelo dos lobos. A visión guíalle a Aelita a mirar detrás dunha pintura dunha árbore e alí atopa unha pequena boneca que se parece ao elfo. A pesar de que aparentemente nunca a viu antes, sabe o seu nome: o señor Pück.

Ao examinar ao señor Pück na escola, Sissi achégase e búrlase de Aelita tomando a boneca e lanzándoa á súa ao redor, causando caer unha pequena chave. Ulrich agarra a chave e dálla a Jeremie, que descobre que é a chave para un armario dunha estación de tren. Ao observar o interior do armario, atópanse o diario de Franz Hopper nun conxunto de CDs. Desafortunadamente, están codificados e tomará moito tempo descifralos.

De regreso á escola ao día seguinte, XANA tenta posuír a Odd e Ulrich, pero non pode. Dinlle a Jeremie sobre iso e vanse. Momentos despois, a pantasma posúe a Jeremie, que destrúe os CDs que contiñan o diario de Franz Hopper. Máis tarde, na clase de ximnasia, o posuído Jeremie finxe torcerse o nocello. Aelita acompáñao á enfermaría. Cando ninguén os ve, golpea a Aelita e secuéstraa. Mentres Jeremie leva a Aelita á fábrica; os demais están informados da situación e comezan a súa procura. Na fábrica, Ulrich e Odd combaten a Jeremie, que logra vencelos e atrapa de novo a Aelita, pero entón chega Yumi, e logra que Jeremie solte a Aelita golpeándoo cunha chave de porcas. Ulrich e Yumi van a Lyoko, pero Odd queda loitando contra Jeremie.

Desafortunadamente para Odd, Jeremie ten os poderes de XANA, incluíndo a capacidade para perforar o aceiro e o poder de electrocutar. Odd fai unha boa pelexa, pero é inútil. En Lyoko, Yumi e Ulrich loitan contra catro bloques no sector do xeo. Alí, Ulrich fai bromas como Odd, e Yumi dille se atopa a faltar ao seu amigo Odd.

Jeremie derrota a Odd e diríxese ao laboratorio, onde desvirtualiza a Yumi. Odd vai ao laboratorio para continuar a loita e trata de meter os seus dedos nos ollos de Jeremie, pero non lembra que Jeremie leva lentes, así que a súa idea non serve de nada. Entón chega Yumi e tratar de facer que solte a Odd, pero tamén a vence. Entón colle a Odd, e disponse a matalo.

Yumi, desvirtualizada por Jeremie, chega até o laboratorio e loita ata que a deixa KO. En Lyoko, a Scyphozoa colle a Aelita e róuballe a memoria, pero Ulrich a salva. Entón Jeremie levántase e agarra a Odd, sacódeo ata que Aelita desactiva a torre. Cando Jeremie está a piques de electrocutar a Odd, Aelita desactiva a torre.

Jeremie, anuncia que copiou o diario antes de que XANA destrúao, e púxoo na supercomputadora, onde os ficheiros están seguros. Yumi brinda a teoría de que Jeremie puido ser posuído polo espectro de XANA, e Odd e Ulrich non, porque o loitar en Lyoko fíxolles inmunes. Jeremie vai a Lyoko, pero despois de loitar contra varios megatanques (non se ve), xura que nunca máis porá un pé en Lyoko, preferiendo ser posuído por XANA. Todo o mundo ri da roupa Jeremie en Lyoko (non se ve).

Esa noite, Aelita está metida na cama, durmida profundamente, sostendo o seu boneco da infancia (nese momento, óuvese un flashback de Aelita xogando co boneco cando era pequena).

Galería

Sucesión de episodios

30: Un gran día 31: O señor Pück 32: O día de San Valentín

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou