Fandom

Wiki Código Lyoko

O espertar de XANA

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

O espertar de XANA
Lyoko0.jpg
Título orixinal (francés) Le réveil de XANA
Título en inglés XANA Awakens
Nº de episodio total 0
Tempada 1
Episodio na tempada 1x0
Data de lanzamento orixinal 21 de outubro do 2006
Tipo de episodio Comezo da serie
anterior
seguinte
Godzilla, o oso de peluche

O espertar de XANA é o episodio 0 da serie Código Lyoko pertencente á tempada 1. Estreouse o 21 de outubro do 2006 en Francia.

Argumento

É un episodio dividido en dúas partes. O episodio foi lanzado tras a tempada 3, aínda que os feitos decribem acontecer antes do primeiro episodio da tempada 1 (de aí o seu nome). Algúns países chamaron este preludio como episodio 0. Nestes dous episodios é mostrado como foron coñecidos os personaxes.

Primeira parte

Nalgún momento do ano escolar, Jeremie Belpois tropeza coa abandonada fábrica buscando ferramentas para completar os seus robots. Na súa procura, atópase o laboratorio e decide activar a supercomputadora para ver o que ten. Cando se dá a volta ás pantallas accidentalmente espértase unha criatura misteriosa de pelo rosa que de inmediato se pregunta onde está. Á mañá seguinte, preséntase a Ulrich Stern un mozo novo na academia Kadic chamado Odd Della Robbia, que será o seu novo compañeiro de habitación. Ulrich nese mesmo momento di a Odd que coñeceranse lentamente, e entón Elisabeth (Sissi) Delmas vén dicirlle a Ulrich que se verán no seu dormitorio ás oito da noite. A Odd de inmediato éntralle un interese por Sissi pese á afirmación de Ulrich que ela está namorada de Ulrich. Odd continúa molestando a Ulrich logo de clase con chistes malos, dicindo que ao final do día, Ulrich non poderá vivir sen el. Durante un receso da mañá entre as clases Jeremie volve ao laboratorio para facer contacto coa criatura misteriosa coa que se reuniu o día anterior pola noite á que puxo de nome “Maya”. Mentres que el é capaz de responder á súa pregunta de onde se atopa, descobre un mundo virtual chamado Lyoko pero non sabe por que está alí. Cando Maya dá uns pasos sae da torre na que se espertou, e fóra dela descobre un gran bosque, e móstralle a Jeremie unha imaxe da paisaxe. Mentres que Jeremie ve nun mapa holográfico outros tres sectores con diferentes ambientes, Maya é abordada por dúas cascudas que comezan a disparar contra ela. Maya entra de novo á torre e Jeremie observa como os seus puntos de vida rexenéranse. Mentres que Yumi Ishiyama compra algo dunha máquina expendedora e afástase, Odd continúa preguntando a Ulrich sobre Sissi, mentres Ulrich séguelle dicindo a Odd que el non é o seu tipo. Mentres Jeremie intenta facer unha selección na máquina de refrescos se electrocuta, e un símbolo misterioso idéntico a un que estaba nos monstros de Lyoko, aparece case desapercibido nos botóns da máquina. Ulrich lévase a Jeremie á enfermaría onde lle asegura que Jeremie estará ben. Mentres Jeremie se cura, Ulrich va a unha clase de artes marciales que consta só del só, ata que a rapaza xaponesa vista brevemente antes aparece. Jim Moralés é o instrutor da clase, e fai unha broma comparando os nomes de varias artes marciales aos pratos dun restaurante chinés e Yumi corríxelle a Jim xa que ela é xaponesa. Jim cóntalle aos seus alumnos que unha vez foi atacado por un castor, mentres traballaba como garda forestal en Quebec. A historia fai que a Yumi e a Ulrich lles dun ataque de risa, e dinlle a Jim que fose mellor que llo contase despois do combate, e cada un vaise á súa casa. Cando Ulrich volve ao seu dormitorio, atópase o cuarto boto un desastre por culpa de Kiwi, o can de Odd. Molesto pola desorde, Ulrich ameaza con dicirlle ao sr. Delmas que Odd ten un can e vaise. Mentres isto sucede, Jeremie segue traballando no seu dormitorio cando o seu ordenador mostra o mesmo símbolo estraño que estaba nos monstros de Lyoko e a máquina expendedora. Ulrich chega ao seu dormitorio polos gritos de Jeremie, e el explica que os seus robots en miniatura atacárono. Ulrich esixe saber o que está a suceder logo de habelo rescatado. Logo dun pouco de persuasión, Jeremie dillo a Ulrich como un segredo. Despois Jeremie lévase a Ulrich á fábrica, preséntalle a Maya e dálle un resumo sobre o que sucedeu con respecto a Lyoko. Tamén sinala que a pantalla do seu ordenador no momento en que os seus robots atacáronlle, tiña un símbolo idéntico ao dos monstros que atacaron a Maya. Preocupado polo perigo que o equipo parece suscitar, Ulrich suxírelle a Jeremie que chame á policía. Jeremie está de acordo, pero só a condición de que materialicen a Maya na Terra, afirmando que atopou algo que podería facer isto posible.

Isto condúcelles á planta de abaixo, onde Jeremie mostra a sala de escáneres. Pero Ulrich non cre a Jeremie cando trata de explicar o que os escáneres poden facer, así que Jeremie suxire o uso dunha cobaia para probalo. Ulrich rápidamente di que sabe onde atopar un e vaise a buscalo, con todo é rápidamente seguido por Sissi, que aínda estaba a esperar a Ulrich ao seu encontro, e Odd, que se espertou polo secuestro de Kiwi. Os dous atopan a fábrica, Ulrich coloca a Kiwi nun escáner aberto e sobe ata o laboratorio para dicir a Jeremie que xa pode iniciar o procedemento. Con todo Odd métese no escáner sen darse conta ao intentar coller a Kiwi (saíndo o can do escáner) e el é virtualizado en Lyoko.

Odd atópase no sector do bosque vestido, ao seu desconcerto, como un gato morado de gran tamaño. A el gústalle o lugar ata que os mesmos monstros que atacaron a Maya téndenlle unha emboscada, e Ulrich suxire que Sissi e el se virtualicen para axudarlle. Pero Sissi bótase atrás, Ulrich vai a Lyoko como un samurái. Tendo en conta que as súas formas créanse sen necesidade de programación, Jeremie asume que as súas formas baséanse no que lles gustaría ser (aínda que Odd di que non lle gustaría ser un gato morado).

Mentres Sissi e Kiwi van ao laboratorio onde Jeremie está a guiar a Ulrich e Odd para que atopen a Maya, os tres son atacados polos cables do chan. Abandonados por Jeremie, Odd e Ulrich entran nunha torre e cambian de sector. Alí Ulrich sinala que unha das torres ilumínase de cor vermella en lugar de azul, como todas as outras torres que viron. Aos dous moi pronto lles tenden unha emboscada por un grupo de bloques que pronto lles desvirtualizan de Lyoko, pero non antes de que Ulrich arránxellas para destruír a un destes monstros. Eles, outra vez no laboratorio, salvan a Jeremie, Sissi e Kiwi. Despois de que o ataque diminúa, Jeremie contacta con Maya e infórmalle de que están ben. Mentres tanto no sector de xeo de Lyoko, a torre que Ulrich viu antes, aínda esta iluminada de cor vermella.

Segunda parte

Á mañá seguinte Odd saúda a Ulrich e Sissi no almorzo revelando que se peiteou o pelo “ao estilo Lyoko”. Mentres tanto, Jeremie continua a súa investigación de Lyoko. El explica a Maya que Ulrich e Odd volven á Terra si son desvirtualizados en Lyoko, pero con todo ela desaparecería si fose desvirtualizada. Con todo Jeremie descobre que as torres serven como portais entre a Terra e Lyoko e cre que a torre vermella descuberta no sector de xeo poderíase utilizar para traela á Terra.

Os tres estan entusiasmados con a idea pero Ulrich aínda insiste en apagar a supercomputadora, e Jeremie promete que xusto despois de que materialicen a Maya farano. Sissi diríxese á práctica de animadoras e invítalle a Ulrich a vela, pero el dille que non.

Mentres tanto en Lyoko a torre activada emite unhas pulsacións que van cara a esa torre e escóitase a Maya no sector do bosque chamando a Jeremie, pero como el non responde, ponse en marcha pola súa conta. Ela vai ao sector das montañas e é atacada por máis monstros. Mentres todo isto sucede, Ulrich volve ao ximnasio e involúcrase nunha revancha coa rapaza xaponesa. Ao final do combate, o cal foi un empate, a rapaza preséntase como Yumi. Jeremie e Odd vai á biblioteca onde Jeremie investiga un programa chamado “regreso ao pasado”. Odd pide a Jeremie que lle axude nun traballo e ponlle o sobrenome de “Einstein”.

Máis tarde, cando Sissi regresa ao seu cuarto, é atacada por unha esfera eléctrica que xorde do enchufe e quédase inconsciente. A esfera desvanécese e Nicolas e Hervé atopan a Sissi e dinllo ao seu pai para levala á enfermaría, mentres que no ximnasio a Ulrich e a Yumi atácalles a esfera eléctrica. Vanse á fábrica e virtulízanse en Lyoko, onde Yumi descobre que vai vestida de Geisha e a súa arma é un abano bumerán. Na enfermaría, Sissi espértase e presa do pánico esquécese do seu segredo e dillo o seu pai e a Jim. Eles non creen a súa historia, polo que lles leva á fábrica, mentres en Lyoko, Maya chega á torre xusto antes de ser desvirtualizada.

Cando Maya entra na torre unha pantalla flotante aparece dándolle un pequeno susto, ela toca a pantalla flotante e escríbese un nome que di “Aelita Código Lyoko”, e desvanécese a esfera eléctrica. Con todo aparecen Sissi, o seu pai e Jim, e Jeremie proba o regreso ao pasado e regresan á mesma hora que Jeremie fora electrocutado pola máquina expendedora. Con todo, parece que Jeremie non recorda nada do incidente ou nada do ocorrido desde entón. Despois de que os tres explícanlle todo o que sucedera, Yumi chega á conclusión de que só os que foran escaneados pola supercomputadora poden recordar. Maya insiste en que a supercomputadora pecharase de todos os xeitos, crendo que era demasiado perigoso. Tamén revela que o seu nome é en realidade Aelita, o cal viuno na torre. Mentres Jeremie segue buscando a súa materialización, finalmente dáse conta de que Aelita fora atacada por unha criatura chamada XANA e estivera a utilizar a torre de cor vermella para lanzar o seu ataque. Tralo ocorrido Sissi queda fóra do grupo e deciden non apagar a supercomputadora, agora que saben como facer fronte aos ataques de XANA, e Jeremie seguirá á caza dun xeito de traer a Aelita ao mundo real.

Galería

Sucesión de episodios

Episodio actual Episodio seguinte
0: O espertar de XANA 1: Godzilla, o oso de peluche

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou