Fandom

Wiki Código Lyoko

Nicolas Poliakoff

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Nicolas.jpg

Nicolas.

Nicolas Poliakoff é un dos dous estudantes da Academia Kadic que están sempre seguindo a Sissi, a filla do director. El é o estereotipo matón muscular, e ten un senso de humor moi estraño. Nicolas é o mellor amigo de Hervé Pichon e, por tanto, en xeral, concordan con el nos argumentos e segue o seu exemplo. Aínda non sabe exactamente porque el xuntouse á banda de Sissi, mais probabelmente porque Hervé fixo. Nicolas tamén está namorado de Aelita, mais é moi “estúpido” para facer algo sobre isto. El sabe tocar moito ben a batería como é visto no episodio 2 (Ver para crer), que é parte do grupo Pop Rock dos Guerreiros de Lyoko, a banda que comezou Odd. Como resultado, é certamente máis tolerante e amigável cos Guerreiros de Lyoko que Hervé e Sissi.

No episodio 40 (Ataque de zombies), é revelado que Nicolas viu moitos filmes de terror, e, por tanto, coñece un monte de zombies e febles. Ironicamente, até el tornouse un zombie. Nalgúns episodios, é mostrado ter polo menos algún grao de intelixencia, como el escribiu a peza no episodio 15 (Ataque de risa). Nicolas tamén é fácil de asustar, como Hervé.

No episodio 95 (Ecos), el e Hervé son finalmente rexeitados por Sissi, referíndose a eles como “pintarroxos”.

Nicolas foi posuído por XANA nos episodios 35 (As cartas sobre a mesa) e 91 (Mala cobertura).

Personaxes de Código Lyoko
Principais: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierXANA
Secundarios: Franz HopperKiwiSissiJimSr. DelmasSeñora HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamTyronMáis…

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou