FANDOM

Nicolas

Nicolas.

Nicolas Poliakoff é un dos dous estudantes da Academia Kadic que están sempre a seguir a Sissi, a filla do director. El é o estereotipo matón muscular, e ten un senso de humor moi estraño. Nicolas é o mellor amigo de Hervé Pichon e por tanto, en xeral, concorda con el nos seus argumentos e segue o seu exemplo. Aínda non sabe exactamente por que el se xuntou á banda de Sissi, mais probabelmente porque Hervé o fixo. Nicolas tamén está namorado de Aelita, mais é moi “estúpido” para obter algo con ela. Sabe tocar moito ben a batería como é visto no episodio 2 (Ver para crer), que é parte do grupo Pop Rock dos Guerreiros de Lyoko, a banda que comezou Odd. Como resultado, é certamente máis tolerante e amigable cos Guerreiros de Lyoko ca Hervé e Sissi.

No episodio 40 (Ataque de zombies), é revelado que Nicolas viu moitos filmes de terror, e, por tanto, coñece un monte sobre zombies e as súas debilidades. Ironicamente, até el converteuse nun zombie. Nalgúns episodios, é mostrado con polo menos algún grao de intelixencia, como cando el escribiu a peza do episodio 15 (Ataque de risa). Nicolas tamén se asusta facilmente, como Hervé.

No episodio 95 (Ecos), el e Hervé son finalmente rexeitados por Sissi, referíndose a eles como “parvos”.

Nicolas foi posuído por XANA nos episodios 35 (As cartas sobre a mesa) e 91 (Mala cobertura).

Personaxes de Código Lyoko
Principais: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierXANA
Secundarios: Franz HopperKiwiSissiJimSr. DelmasSeñora HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamTyronMáis…