Fandom

Wiki Código Lyoko

Monstros do Mar dixital

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

XANA tamén envía monstros ao Mar dixital para loitar contra o Skidbladnir e os NavSkids para que estes non vaian ás Réplicas nin collan datos. Estes monstros son:

Anguía.png

Anguía.

Tiburón.png

Tiburón.

Kalamar.png

Kalamar.

Anguías

As anguías son os primeiros inimigos no Mar dixital. XANA está de ollo nun pequeno casulo no seu corpo. Eles non parecen ser capaces de ir en terra ou no Sector 5. Anguías son moi áxiles como son capaces de seguir o Skidbladnir en viaxes con gran facilidade, así como evitar facilmente os torpedos despedidos do Skidbladnir. As súas armas son as mesmas que os monstros de XANA, lanzan láseres dos seus ollos. As anguías parecen capaces de comunicarse como as tarántulas a través dunha serie de gritos, iso foi demostrado cando os Guerreiros de Lyoko encontraron o primeiro equipo de anguias no Mar dixital.

Tiburóns

Os tiburóns son un dos novos monstros na cuarta temporada e inimigos no Mar dixital. Son brancos e negros, e teñen unha longa cola fina sobre as súas costas. Parecen semellantes a unha Manta. É un dos máis novos dos monstros e está relacionado coas anguías. No canto de disparar un láser normal como a maioría dos monstros, os tiburóns lanzan fogo que parecen ser torpedos da súa boca.

Kalamar

O Kalamar é un monstro que ten unha forma oval, corpo delgado con catro pés degola fóra del. O ollo de XANA está situado no medio do Kalamar do corpo. É un monstro bastante lento, pero máis duradeiro para compensar, tendo tres torpedos para destruír mentres os outros poden ser destruídos con só un. El ataca cunha grande broca anexa á súa parte inferior, que el usa para furar a través do casco do Skidbladnir. O seu ollo está oculto baixo o revestimento sobre a súa cabeza, que abre sempre que a broca está en uso.

Monstros de XANA
BloquesCangrexosCascudasGardiánKolosoMantasMegatanquesScyphozoaTarántulasVermesVespasMonstros do Mar dixitalClons

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou