Fandom

Wiki Código Lyoko

Mestura final

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Mestura final
Lyoko33.jpg
Título orixinal (francés) Mix final
Título en inglés Final Mix
Nº de episodio total 33
Tempada 2
Episodio na tempada 2x7
Data de lanzamento orixinal 12 de outubro do 2005
anterior
O día de San Valentín
seguinte
O elo perdido

Mestura final é o episodio 7 da tempada 2 e o episódio 33 da serie Código Lyoko. Estreouse o 12 de outubro do 2005 en Francia.

Argumento

O episodio empeza pola mañá en Kadic e os Guerreiros de Lyoko atópanse preto da máquina expendedora, con temor ao control de ciencias. Ulrich e Odd, mentres, prepáranse os seus métodos de facer unha chuleta. Mentres tanto Sissi que vén arrogante porque o seu pai deulle permiso para poder usar o ximnasio no contexto dun baile.

William e Odd rompen unha mesa de mesturas, e Jeremie está moi ocupado, Aelita repárao e descobre o seu talento de DJ. Pero Jeremie ponse rapidamente celoso desta nova paixón cando Aelita dille que irá á noite en lugar de traballar con el no antivirus.

O control realízase na tarde e cando Jim está a prepararse para almacenar copias, XANA toma o control cun espectro, mentres que ao mesmo tempo, activouse unha torre no sector do deserto.

Pola noite, os Guerreiros de Lyoko van á festa, pero só Jeremie está a traballar sen descanso no seu computador. Por tanto, o superescáner dá alerta, pero vén Jim e átao, evitando que vaia a advertir aos seus compañeiros. A noite, con todo, segue o seu curso e é a quenda de Aelita de tomar o lugar de DJ antes de que o sitio entre no caos.

Jeremie, logra chamar a Kiwi e o envia a buscar ao seu amo, aínda que despois dun bo intre de non facerlle caso. Odd veo e Yumi, Odd e Ulrich seguen ao can. pero é demasiado tarde, Jim deixou inconsciente a Aelita co pretexto de levalo á enfermaría, e vai á fábrica.

Os Guerreiros de Lyoko van en persecución do secuestrador, pero esta vez Jim envía a Aelita no fondo dun pozo no sector do deserto, baixo a supervisión dun megatanque.

Os persecutores atópanse con Jim, que se duplica para poder loitar máis, pero conseguen chegar ao laboratorio. Jeremie envía a Lyoko ao tres. Yumi marcha para rescatar a Aelita, mentres que Odd e Ulrich loitan con vespas.

O combate entre Yumi e o megatanque termina nun empate, Yumi é desvirtualizada e deixa o campo libre á Scyphozoa para roubar a memoria de Aelita.

A loita contra os monstros de XANA que voan é escaso, e a situación empeora cando Jim volve en si (despois de deixalo inconsciente), rouba o control dos comandos a Jeremie e desvirtualiza a Odd. Despois, tenta matar a Jeremie, pero por fortuna Yumi chega a tempo para evitar que lle faga un dano serio, permitindo que retome o control da supercomputadora.

Ulrich atópase a soas coa vespa restante, arránxallas para destruílo e diríxese ao lugar onde están Aelita e a Scyphozoa. Na Terra Jeremie consegue tomar o control e Ulrich destrúe a vespa restante e asusta á Scyphozoa cortando as súas tentáculos coa katana. Aelita entra na torre, cando Jim disponse a electrocutar a Jeremie.

Aelita desactiva a torre cando Jim case acaba con Jeremie. O profesor espértase aparvado e pregúntalle que fai aquí, pouco antes de que Jeremie recomenda ironicamente que o esqueza, e que pon en marcha un regreso ao pasado.

Na Terra, aparece Sissi para dicir a noticia de poder usar o ximnasio para o baile, pero Odd dio antes e di que xa viviu ese día e viaxou ao pasado. Sissi non lle fai caso. Máis tarde, Jeremie promete a Aelita deixala concentrarse na música.

Galería

Sucesión de episodios

32: O día de San Valentín 33: Mestura final 34: O elo perdido

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou