Fandom

Wiki Código Lyoko

Memorias de Aelita

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Memorias de Aelita
Lyoko57.jpg
Título orixinal (francés) Aelita
Título en inglés Aelita
Nº de episodio total 57
Tempada 3
Episodio na tempada 3x5
Data de lanzamento orixinal 7 de outubro do 2006
anterior
Unha pista falsa
seguinte
O pretendente

Memorias de Aelita é o episodio 5 da tempada 3 e o episódio 57 da serie Código Lyoko. Estreouse o 7 de outubro do 2006 en Francia.

Argumento

O episodio empeza con Aelita que ten visións dela e o seu pai correndo polos sumidoiros. Franz Hopper activa os escáneres para virtualizarse a el e Aelita en Lyoko. Aelita se virtualiza con éxito, pero Franz Hopper só aparece como un grupo de bólas de luz. El dille a Aelita que ela estaría a salvo alí, xusto antes de que sexan atacados por un grupo de cascudas. Aelita escápase á torre por encargo de Franz Hopper, e queda alí. A visión termina e Aelita é rifada polo profesor de historia, que di que a maioría da xente dorme na noite. Sissi atopa isto hilarante, e a metade da clase estala en risas.

Cando os Guerreiros de Lyoko están sentados nun banco fose despois de clase, Sissi con Hervé e Nicolas están a facer bromas sobre que Aelita soña esperta, despois citan o cheiro dos pés de Odd. Este pide a varias persoas se isto é certo, e todos coinciden en que os seus pés fan mal cheiro. Odd vai á enfermeira para pedir axuda, que afirma que ten unha enfermidade estraña (aínda que ela viu cousas moito peor, segundo ela), e que ten unha cura.

Mentres Odd consulta con Yolande sobre o estado dos seus pés, Aelita ten outra visión na cafetaría, de Franz Hopper que aparece na torre onde está ela, dicindo que XANA, unha intelixencia artificial que creou adquirira a capacidade de ter mente propia e foi cazalos. Franz Hopper voa para facer un tratado de paz con XANA, pero dille a Aelita que permaneza dentro da torre. Máis tarde, sentindo que o seu pai está en perigo, Aelita sae da torre, aventúrase polo bosque, só para ver a Hopper sendo atacado por vespas. Ela corre de novo á torre con Franz Hopper, quen, no seu último alento, dille a Aelita que apagará a supercomputadora porque XANA é unha ameaza para a humanidade. Ela pregúntalle se van morrer ou non, e el sinala que non, e dille a Aelita que o lembre. Este é o seu último pensamento antes de que o supercomputador estea apagado.

A visión de Aelita termina, e dille a Jeremie que está mal. Ela afirma que non hai nada respecto diso, pero dille a Jeremie que o seu pai aínda podería estar vivo en Lyoko. Jeremie cre que isto sería imposible, dicindo que deberían centrarse nas cousas a man. Aelita se enoja por isto, preguntando se simplemente hai que esquecer o seu pasado, e foxe ó Eremitorio, onde permanece triste, ata que Odd atópao alí, preguntándolle por que está triste. Aelita revela que ela quere atopar a Franz Hopper (se é que aínda está vivo), e quere ir a Lyoko a buscalo. Odd dille que non pode, sen Jeremie, pero Aelita sorrí e di que ela pode programar o supercomputador tamén. Cando chegan á fábrica, Aelita e Odd se virtualizan no deserto, e tamén programa o Transportador para recollelos nun minuto e 13 segundos. Chegan en Lyoko e chegan á beira do sector en tempo de recoller o “autobús”, como o expresou Odd.

Mentres que nunha das “sesións de Jim” na biblioteca, Jeremie e Ulrich teñen unha conversación sobre Franz Hopper e se Jeremie foi demasiado duro con Aelita, xusto antes de descubrir que unha torre se activou nas montañas. Necesitan ter unha escusa para irse, empezan os dous gritando o un ao outro sobre unha receita, o que provocou a ira de Jim. quen lles ordena ir ao sr. Delmas, pero en cambio só teñen que ir á fábrica, Jeremie afirma que era demasiado fácil.

Odd e Aelita chegan ao sector 5, de forma rápida e saen en dirección á bóveda celeste para saber máis acerca de Franz Hopper e o seu estado. Ao mesmo tempo, Jeremie chama a Yumi, dicíndolle que unha torre se activou. Yumi apresúrase co seu exame, logo sae correndo pola porta e vai cara á fábrica. Unha vez alí con Jeremie e Ulrich, Jeremie os virtualiza nas montañas, onde comeza unha batalla con avispones e dúas tarántulas. Odd e Aelita chegan á cámara crave, onde son atacados por vermes, que se mostran sorprendidos pola súa presenza. Odd e Aelita ven este estraño comportamento, pero matan a todos os monstros con facilidade, activan a chave e escapan cara ao ascensor.

Mentres Yumi e Ulrich destrúen a tres bloques da protección da torre activada, Jeremie dáse conta de que Aelita e Odd están na bóveda do Núcleo de Lyoko. Jeremie ve isto, e dilles que hai unha torre activada, e que deberían ir. Aelita de mala gana segue as ordes mentres Jeremie virtualiza o Overboard. En ruta á secuencia de datos que Jeremie abrirá, Odd e Aelita ven tres mantas que custodiaban o Polo sur do sector 5. Jeremie examina a habitación principal, e atopa que seis monstros de XANA están a atacar o núcleo. Odd é desvirtualizado por unha manta, e Aelita queda soa para subir á pasaxe do Polo sur e á Sala Principal. Nisto, Jeremie ordena a Ulrich e Yumi ir á beira do sector das montañas para axudar a Aelita. Fano, e pronto, o tres Guerreiros de Lyoko atópanse no sector 5.

Odd materialízase no mundo real mentres Aelita peléxase contra algúns monstros que atacan o Núcleo. Xusto cando está a piques de ser superados en número, Ulrich e Yumi saltan e axúdana. O tres destrúen todos os monstros que atacan o núcleo, e logo van en dirección á torre activada (que, por agora, danse conta que é simplemente unha distracción). Jeremie acórdase do desexo de Aelita para ver se Franz Hopper está morto ou non, e dille que pode pasar por sobre a bóveda do Núcleo para revisar calquera cousa se ela quere. Aelita faio.

Pola noite, Ulrich pregunta a Odd da cura da enfermeira para o cheiro, e Odd quítase os zapatos para revelar a crema que puxo nel. Ulrich, con todo, case se atraganta, xa que a crema é peor que os pés apestosos de Odd. Mentres tanto, no cuarto de Jeremie, Aelita dille que a información que recuperou da bóveda non ten ningún significado, e xusto cando ela está a piques de saír, atopa un fragmento de ADN de Franz Hopper.

Galería

Sucesión de episodios

56: Unha pista falsa 57: Memorias de Aelita 58: O pretendente

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou