Fandom

Wiki Código Lyoko

Melodía mortal

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Melodía mortal
Lyoko18.jpg
Título orixinal (francés) Musique mortelle
Título en inglés Killer Music
Nº de episodio total 18
Tempada 1
Episodio na tempada 1x18
Data de lanzamento orixinal 31 de decembro do 2003
Data de lanzamento (Galicia) 4 de agosto do 2007
anterior
Amnesia
seguinte
Fronteira

Melodía mortal é o episodio 18 da serie Código Lyoko pertencente á tempada 1. Estreouse o 31 de decembro do 2003 en Francia e o 4 de agosto do 2007 en Galicia.

Argumento

O episodio empeza con que Odd está a escoitar música mentres que Ulrich está a estudar (ou tenta estudar) para un exame (a música chámase “Sé malo”). Afirma que ninguén sabe quen a escribiu. Despois Odd comeza a molestar a Ulrich para escoitar a música tamén, Ulrich afástase e vai ao dormitorio de Jeremie, onde Jeremie traballa nun robot. Odd queda con Kiwi e segue escoitando a música, pero de súpeto queda inconsciente na cama mentres Kiwi salta, apaga a música coa pata e ponse a ladrar para pedir axuda.

Ulrich termina durmindo na habitación de Jeremie, pero constantemente espértase durante a noite debido a Jeremie, ao parecer, fala no seu soño sobre Aelita, para a súa vergoña e a felicidade de Aelita. Ela, mentres tanto, está nunha torre.

Odd non chega a almorzar, Jeremie preocúpase pola súa ausencia pero a Ulrich dálle igual. Na cafetaría, Sissi tamén está a escoitar a música, e Nicolas e Herb non saben que tipo de música é, e ela dilles que deben aprender máis.

Pola mañá chega Yumi. Máis tarde asisten a clase, e cando Odd non se presenta para o seu exame, van e tratan de atopar que pasou con el. Atópano sorrindo e con todo, inconsciente e lévano á enfermaría.

A enfermeira decátase que o pulso de Odd é perigosamente baixo, e transpórtao ao hospital, e Ulrich e Jeremie queren ir con el. Ao principio o sr. Delmas non lles deixa saír do colexio, pero ao final comprende que son os seus amigos e déixalles acompañalo. Yumi queda.

Mentres tanto, Sissi queda inconsciente por culpa da súa música, e Yumi dáse conta que é a canción. Jeremie contacta con Aelita, e ela vai ver se nota pulsaciones. Yumi vai á fábrica, e chama a Jeremie dicindo que a música (a canción “Sé malo” que Odd descargara a noite anterior) foi feita por XANA; polo visto, é unha forma de ataque disfrazada de canción, pero que en realidade era unha mestura de sons de música tecno feita para que o corazón de calquera que a escoite vaia gradualmente parando de latexar, e XANA, usando os medios masivos de comunicación, estaba a tocar a canción a todos os recunchos posibles para atacar á maior xente posible. Moi pronto toda a escola (e eventualemente toda a cidade) está inconsciente, e XANA mesmo ataca á enfermeira Yolande Perraudin. Mentres tanto, Jeremie conversa con Aelita sobre posibles torres activadas.

Jeremie e Ulrich chegan á fábrica e Yumi está en camiño. Jeremie virtualiza a Ulrich no sector das montañas, e atópase con Aelita. Máis tarde chega Yumi, e Jeremie tamén a virtualiza en Lyoko para axudar a Aelita. Son atacados por un grupo de bloques, que logran conxelar a Ulrich.

Jeremie está a mirar a televisión, que fala sobre unha epidemia descoñecida que está a atacar Boulogne-Billancourt. Entón vese unha chea de xente tirada no chan, inconsciente como Odd e os demais.

Ulrich está conxelado durante 3 minutos. Entón aparece Yumi, e xunto con Ulrich van protexer a Aelita. Yumi sobrevive e corre con Aelita á torre. Ulrich sacrifícase polas dúas e é desvirtualizado. De súpeto, a música empeza a tocar na fábrica. Jeremie logra programar un regreso ao pasado antes de que el quede inconsciente tamén. Ulrich, que sae polos escáneres, acaba quedando inconsciente.

Aelita e Yumi saltan por unhas pedras flotantes. Yumi case cae ao Mar dixital, pero Aelita continúa. Ela fai uns saltos nunhas pedras giratorias, e consegue entrar na torre. Pero antes que todo París (e pronto o mundo enteiro) morra, Aelita desactiva a torre, actívase o regreso ao pasado e todo se remonta aos días antes do exame.

Esta vez, Odd descarga unha melodía diferente chamado “Baixo o meu alpendre” polos Subsonics, que segundo el é unha canción que “unha máquina” nunca escribise. Odd está a referirse a XANA? Así termina o episodio, e Ulrich queda con Odd na súa habitación.

Galería

Sucesión de episodios

17: Amnesia 18: Melodía mortal 19: Fronteira

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou