Fandom

Wiki Código Lyoko

Mala sorte

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Mala sorte
Lyoko83.jpg
Título orixinal (francés) Superstition
Título en inglés Hard Luck
Nº de episodio total 83
Tempada 4
Episodio na tempada 4x18
Data de lanzamento orixinal 8 de setembro do 2007
Tipo de episodio Viaxe co Skid
anterior
Memorias distantes
seguinte
Mísil guiado

Mala sorte é o episodio 18 da tempada 4 e o episódio 83 da serie Código Lyoko. Estreouse o 8 de setembro do 2007 en Francia.

Argumento

O episodio empeza na habitacion de Odd e Ulrich, onde Odd está a buscar con présa a súa roupa tirando o que non vai usar ao chan, e ten a intención de ir roubarlle o corazón a unha moza da súa clase o máis pronto que poida. Nun descoido Odd deixa caer acidentalmente un espello que rompe, e empeza a ter mala sorte: rendo tenta saír, Jim aparece e rifa a Odd por colocar un queixo de cabra nas súas zapatillas de deporte, e cando o louro di que foron Nicolas e Hervé, Jim dálle 4 horas de castigo polo das zapatillas e por acusar os seus compañeiros.

Na cafeteria, Odd non logra conseguir comida boa, cando senta cos seus amigos Jeremie di que hai que ir á base militar de Novo México a destruír a supercomputadora da Réplica do deserto. Azra Ürgüp, a presa do día de Odd, achégase e o mullereiro pídelle que lle ensine o turco (porque ela é de Turquía) para logo saír con ela, pero chegan Nicolas e Hervé polo das zapatillas e Azra enfádase con Odd e insúltalle en turco.

Pouco despois, o Skidbladnir conéctase a unha torre da Réplica do deserto e Jeremie tenta transportar a Yumi e Odd pero só funciona coa primeira, así que Ulrich é transportado en lugar de Odd. Unha torre actívase e Aelita e Odd diríxense cara a alá. Ulrich e Yumi atopan a base militar, mentres que Jeremie envía os vehículos a Odd e Aelita, e nese momento Odd empeza a paralizarse, coma se detivésese nunha gravadora de cinta. En Novo México, Ulrich pregunta a Yumi cal dos monstros de XANA son peores, e ela di que as cascudas e Ulrich di que os megatanques. Entón unhas cascudas se teletransportan e atácanos, os dous Guerreiros de Lyoko conseguen escapar entrando á base.

Na Réplica, Aelita e Odd atópanse con tres vespas. Odd destrúe a unha delas. Mentres Ulrich e Yumi pelexan con máis cascudas e tentan deixalos atrás para atopar o xerador, Aelita e Odd tentan acabar coas vespas, Odd destrúe uno pero volve paralizarse e cáese do seu Overboard. A vespa desvirtualízao e logo é destruído por Aelita. Ulrich e Yumi chegan á sala de máquinas. A torre atópase nun canón cheo de alicerces, nada máis entrar ao canón Aelita é perseguida por mais vespas. Ela desfaise da maioría ata que só queda unha vespa, pero un erro fai que caia do Overwing, entón tenta seguir cara á torre camiñando. Ulrich e Yumi son atacados por máis cascudas, Ulrich destrúeos facilmente.

Jeremie atopa a supercomputadora da Réplica, pero William-XANA aparece diante do Skid e ameaza con atacalo. Ulrich ou Yumi teñen que volver para evitar que William-XANA poña o código: XANA na torre e desenganche o Skid. Yumi é a que vai enfrontalo e volve á nave. Ulrich chega á supercomputadora pero esta infestado de cascudas. Aelita acaba coa última vespa, pero ao dirixirse á torre, é desvirtualizada.

Na Réplica, Yumi pelexa contra William-XANA e véncelle ao facerlle caer un alicerce encima, pero tamén é desvirtualizada. Jeremie descobre que o erro está no programa de virtualización, pero nin el sabe que é. Unhas tarántulas virtualízanse na Réplica e empezan a disparar ao Skid. En Novo México, Ulrich fai fronte ás cascudas acabando con elas facilmente, ao final destrúe a supercomputadora antes de de ser desvirtualizado e volver ao Skid. Jeremie fai que o Skid salga da Réplica cun programa de piloto automático, xusto antes de que a Réplica destrúase. Misión cumprida.

Na noite, Odd entende que está maldito, pero ve que Azra esquece o seu teléfono móbil na súa cadeira. Odd cólleo e despois recibe unha chamada deste teléfono para devolverllo á súa antiga amiga, pero cando o fai atópase cara a cara con Jim. Odd estrañar porque ao profesor de ximnasia gústalle a cor rosa, e este responde que prefire non falar sobre isto.

Galería

Sucesión de episodios

82: Memorias distantes 83: Mala sorte 84: Mísil guiado

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou