Fandom

Wiki Código Lyoko

Lyoko menos un

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Lyoko menos un
Lyoko54.jpg
Título orixinal (francés) Lyokô moins un
Título en inglés Lyoko Minus One
Nº de episodio total 54
Tempada 3
Episodio na tempada 3x2
Data de lanzamento orixinal 16 de setembro do 2006
Destrución do bosque
anterior
Directo ao corazón
seguinte
A marea alta

Lyoko menos un é o episodio 2 da tempada 3 e o episódio 54 da serie Código Lyoko. Estreouse o 16 de setembro do 2006 en Francia.

Argumento

O episodio empeza con que soa a alarma do espertador de Odd e molesta a Ulrich, Odd con todo, non está na habitación, el está na oficina do sr. Delmas cando a secretaria dálle un conxunto de folletos que pediu que desexa fotocopiar (en total 32). Mentres tanto Ulrich atopa a Jeremie durmido no seu teclado, o esperta e Jeremie revela que pasou a noite: estaba a tratar de crear unha maneira de transportar aos Guerreiros de Lyoko directamente a Internet. Ulrich vaise con Jeremie ao baño e lémbralle a Jeremie que era o día da elección do delegado. Púxose de manifesto que a competencia só é Jeremie, Hervé (que está a ser utilizado por Sissi para obter as súas necesidades xa que non é capaz de delegar debido a que o seu pai é o director) e Odd.

Cando Ulrich, Aelita e Jeremie chegan ao seu salón de clases, reúnense con Odd que está a entregar folletos e declarando que el tamén é candidato a delegado. Mentres tanto, Yumi e a súa clase están a subir a un autobús para levalos de excursión ao parque, a señora Hertz e Jim son os profesores que lles acompañen.

Odd e Hervé arránxanas para presentar os seus programas á clase e mentres Jeremie está a piques de entregar o seu, o superescáner detecta unha torre activada no sector do bosque. Ao mesmo tempo, toda a clase de Yumi incluída a señora Hertz e Jim son posuídos por XANA. Yumi logra fuxir e tentar esconderse no parque coa clase en busca dela. Jeremie e Yumi dinlle a Odd, Ulrich e Aelita o que pasa, e eles a continuación, saen da sala de clase e sentan no patio decidindo que Odd e Aelita vanse a Lyoko mentres que Ulrich vai atopar a Yumi. Con todo, son escoitados por William (que estaba castigado sen viaxe debida ao mal comportamento). William sae da sala de detención e persegue a Ulrich.

Jeremie virtualiza con éxito a Odd e Aelita no sector do bosque nos que se enfronta ao instante cun grupo de catro tarántulas. Arránxanllas para destruír algunhas das tarántulas, con todo, ven obrigados a porse a cuberto, mentres que Odd distrae aos monstros de XANA restantes. Aelita tenta lanzarse á única torre pero está cara a cara coa Scyphozoa. Ela trata de fuxir con todo a captura a Scyphozoa e mételle un virus na súa memoria mentres Odd continúa loitando coa última tarántula.

No parque, William e Ulrich únense cando ven á clase posuída por XANA atacar a Yumi, onde llas arranxan para loitar contra eles, a pesar do feito de que son superados en número. Mentres tanto, a Scyphozoa solta a Aelita, e Jeremie confúndese porque Aelita está aínda viva. Odd logra espertar a Aelita cando ela tíralle a moitos metros de distancia, e logo tíralle un campo de enerxía.

O virus que a Scyphozoa púxolle na cabeza posuíuna. Entón Odd retírase detrás dunha árbore cando Aelita equitación na última tarántula que lle leva por unha serie de camiños para acceder á torre de paso do sector do bosque. Cando Odd tenta destruír a tarántula, Aelita desmonta e corre cara á torre onde se sobe á plataforma superior e entra o Código: XANA. Fóra, a tarántula de súpeto desintégrase, Odd observa mentres se disolve a torre e Aelita cae sobre o chan do bosque. Cando Odd a esperta, ela xa non está posuída, con todo, pronto se dan conta que o sector comezou a eliminarse deixando só o Mar dixital.

Ulrich e Yumi están agora rodeados e William parece ser noqueado. A señora Hertz e Jim levantan as mans listas para disparar un raio. En Lyoko, o sector desaparece, que de súpeto se disolve a torre activada e cae a clase de Yumi inconsciente porque XANA xa non os posúe. Odd e Aelita continúan correndo ata que o chan baixo os seus pés desvanécese e caen cara ao Mar dixital só para ser salvados no último momento por Jeremie.

No laboratorio, Jeremie revela que XANA posuíra a Aelita para que ela destrúa o sector co fin de que deixen de entrar en Cartago. Se todos os sectores desaparecen, o transportador xa non sería capaz de transportalos ao sector 5. Entón dille Jeremie a Odd que todos votarían por el como delegado xa que el estaría demasiado ocupado para facer fronte aos asuntos escolares e Lyoko, ao mesmo tempo. Mentres tanto Ulrich leva ao inconsciente William de regreso á sala de detención en que se esperta e cre que todo foi un soño estraño. O episodio acaba con Odd sendo delegado (votado tamén por Nicolas) e toda a clase facéndolle preguntas.

Galería

Sucesión de episodios

53: Directo ao corazón 54: Lyoko menos un 55: A marea alta

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou