Fandom

Wiki Código Lyoko

Lyoko

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Lyoko.jpg

Lyoko.

Lyoko é un universo virtual, no que Aelita, Yumi Ishiyama, Odd Della Robbia, Ulrich Stern, e William Dunbar son virtualizados e demostran diferentes poderes nese universo virtual.

Hai moitos sectores nese mundo virtual, onde os Guerreiros de Lyoko teñen que desprazarse para chegaren ás torres activadas por XANA e para impediren o seu ataque no planeta Terra.

Sectores

Sector do Xeo (1)

É un sector sombrío, polo feito de ser cuberto por un intenso xeo e que ten moitos túneles.

Os Guerreiros de Lyoko usan eses túneles para intentar escapar dos monstros de XANA.

Sector do Deserto (2)

É un sector que non ten moita vexetación, polo feito de ser un deserto.

É un lugar totalmente aberto, pero que ten moitas trampas para os Guerreiros de Lyoko.

Sector do Bosque (3)

É un sector cheo de árbores, que se parece a un bosque.

É un lugar perfecto para os Guerreiros de Lyoko se esconderen dos monstros de XANA, polas súas moitas árbores.

Sector das Montañas (4)

É un sector con moitas montañas e cheo de néboa.

É un lugar totalmente pechado, por moito neboeiro e cheo de penedos.

Sector 5

Coñecido como o proxecto Cartago, é onde está o corazón de Lyoko, que protexe o universo virtual (se o corazón é destruído, Lyoko desaparece para sempre).

Despois de XANA conseguir infiltrarse nas redes mundiais fai de todo para intentar destruír Lyoko, para que os nosos heroes non consigan detelo.

Imagens

Lugares
LyokoKadicFábricaEremitorioCasa de YumiMar dixitalRéplicaLimbo virtual

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou