Fandom

Wiki Código Lyoko

Laura Gauthier

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Laura Gauthier
Laura.png
Información persoal
Grupo actual Guerreiros de Lyoko
Pseudónimo A loura, Señora Einstein
Sexo Feminino
Idade 16
Nacionalidade Francia
Cor de pelo Louro
Cor dos ollos Azuis
Familia Pai: Sr. Gauthier
Fogar Kadic
Romances Jeremie
Posuído por XANA? Nunca.
Datos da serie
Actor/Actriz (Evolución) Pauline Serieys
Primeira aparición Señora Einstein
Última aparición Paradoxo temporal

Laura Gauthier é unha dos Guerreiros de Lyoko en Código Lyoko: Evolución, a quinta tempada da serie Código Lyoko. Ela é a versión feminina de Jeremie. É interpretada por Pauline Serieys.

Historia

No episodio 99 (Señora Einstein), ​​Laura segue William á fábrica e descobre Jeremie e o seu segredo, e ela axuda a reiniciar un programa e gardar de caer Yumi no Mar dixital. Entón, todo o mundo decide aceptar Laura ao grupo, pero é rexeitada por Aelita (o resto do grupo votaron si) e fixeron un regreso ao pasado.

No episodio 103 (Virus) os Guerreiros de Lyoko buscaron axuda de Laura para obter un virus, e logo fixeron un regreso ao pasado. Pero Laura instalou un programa no regreso ao pasado que fai ter memorias do laboratorio, e ela lembra a fábrica porque algo pasou alí. No laboratorio, Laura explica Jeremie o seu erro en supoñer que a supercomputadora que aloxa Cortex é unha réplica exacta da fábrica, polo que, se queren destruír Cortex van ter que comezar todo de novo e non deben instalar o virus no núcleo de Lyoko. Os Guerreiros de Lyoko decidiron que Laura é unha deles, porque o regreso ao pasado non vai funcionar e que será reclutada só cando é necesario.

No episodio 106 (Encontro), ela orienta os Guerreiros de Lyoko en vez de Jeremie. No episodio 107 (Caos en Kadic) aparece o seu pai por primeira vez na serie.

Imaxes

Personaxes de Código Lyoko
Principais: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierXANA
Secundarios: Franz HopperKiwiSissiJimSr. DelmasSeñora HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamTyronMáis…

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou