FANDOM

Laura Gauthier é unha dos Guerreiros de Lyoko en Código Lyoko: Evolución, a quinta tempada da serie Código Lyoko. Ela é a versión feminina de Jeremie. É interpretada por Pauline Serieys.

Historia

No episodio 99 (Señora Einstein), ​​Laura segue William á fábrica e descobre Jeremie e o seu segredo, e axúdao a reiniciar un programa que evita que Yumi caia no Mar dixital. Entón, deciden se aceptarán Laura ao grupo ou non, pero Aelita rexéitaa (aínda que o resto do grupo votaron para aceptala) e ela mesma activa un regreso ao pasado.

No episodio 103 (Virus) os Guerreiros de Lyoko buscaron a axuda de Laura para facer un virus, e logo fixeron un regreso ao pasado. Pero Laura instalou un programa no regreso ao pasado que fai que teña recordos do laboratorio, e lembra a fábrica porque algo pasou alí. No laboratorio, Laura explica a Jeremie o seu erro ao supoñer que a supercomputadora que aloxa Cortex é unha réplica exacta da fábrica, polo que, se quixeren destruír Cortex, terán que comezar todo de novo e non debían instalar o virus no núcleo de Lyoko. Os Guerreiros de Lyoko deciden que Laura é unha deles, porque o regreso ao pasado non funcionará e será recrutada só cando for necesario.

No episodio 106 (Encontro), ela orienta os Guerreiros de Lyoko en vez de Jeremie. No episodio 107 (Caos en Kadic) aparece o seu pai por primeira vez na serie.

Imaxes

Personaxes de Código Lyoko
Principais: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierXANA
Secundarios: Franz HopperKiwiSissiJimSr. DelmasSeñora HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamTyronMáis…