Fandom

Wiki Código Lyoko

Kadic

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Kadic.jpg

A Academia Kadic.

A Academia Kadic (tamén chamada Escola Kadic) funciona como unha escola de educación secundaria. O seu director é Jean-Pierre Delmas e o seu supervisor é Jim Moralés. Cando XANA lanza algún ataque vai dirixido a esta Academia, pois os Guerreiros de Lyoko viven e estudan aí.

  • A cafetería: Este edificio proporciona a comida aos estudantes. Nela adoita estar Rosa Petitjean, a cociñeira.
  • Cuartos das caldeiras: Estes cuartos sitúanse nos sotos do edificio da administración e no ximnasio. Os cuartos das caldeiras proporcionan a calor para a escola nos días de friaxe, usando estufas algo pasadas de moda de carbón. Nun episodio da serie Jim e o director Delmas levan aos estudantes (incluíndo Yumi, Ulrich e Odd) á caldeira para evitar que estes se conxelaran por mor do mal tempo que fora causado por XANA.
  • Os dormitorios: Son os cuartos onde os estudantes pasan a noite. Os dormitorios dos nenos están separados dos das nenas (están situados en diferentes pisos). Jim encárgase de vixiar que ninguén pase dun piso ao outro.
  • O baño: Aparece varias veces. Hai dous, para os homes e para as mulleres. Normalmente non hai situacións embaraçosas de nudez. En certa ocasión Sissi engana Aelita e vai para o baño dos homes, e viu Ulrich e Odd nus.
  • O ximnasio: Son as instalacións que serven para realizar varios deportes de interior como, por exemplo, baloncesto ou escalada. Tamén é usado como espazo para acoller varios acontecementos na escola. Este edificio tamén posúe un cuarto de entrenamento que Jim utiliza.
  • O patio: Os alumnos sempre veñen aquí para relaxarse ​​despois das clases, ou encontrarse con Yumi. En particular están acostumados a estar nun banco en que Jeremie comproba o seu ordenador portátil e outros falan. Nunha esquina do patio hai unha máquina de café que os alumnos utilizan moito, e sempre se rompe, ou ter gusto horrible bebidas.
  • A piscina: Realmente non pertencen á academia. Aparece raramente, como no episodio 46 (Escenas repetidas). Na clase de natación Aelita ten unha visión e esvaeceu. Caeu na auga, pero Jeremie rescatou a sua amiga. Despois, noutros episodios os Guerreiros de Lyoko falan sobre o incidente na piscina como un momento en que Ulrich e Yumi tiveron un momento íntimo. A piscina está situada no exterior. Para ir á piscina, a clase que ten educación física vai con autobús (con Jim).

Lugares
LyokoKadicFábricaEremitorioCasa de YumiMar dixitalRéplicaLimbo virtual

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou