Fandom

Wiki Código Lyoko

Intereses comúns

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Intereses comúns
Lyoko37.jpg
Título orixinal (francés) Intérêt commun
Título en inglés Common Interest
Nº de episodio total 37
Tempada 2
Episodio na tempada 2x11
Data de lanzamento orixinal 9 de novembro do 2005
anterior
Marabunta
seguinte
Tentación

Intereses comúns é o episodio 11 da tempada 2 e o episódio 37 da serie Código Lyoko. Estreouse o 9 de novembro do 2005 en Francia.

Argumento

O episodio empeza con que XANA activa unha torre no sector do xeo. Peter Duncan, un preso moi perigoso, escápase e golpea a un policía, baixo a influencia dun espectro de XANA. Todo o colexio está a falar da fuga, pero o superescáner non indica ningunha torre activada, e Jeremie di que iso non está relacionado con XANA.

Durante o exame de matemáticas Aelita queda inconsciente, e o fugitivo queda inconsciente tamén. Aelita é levada ao hospital debido a que o seu ritmo cardíaco é demasiado baixo e irregular. Morre, pero ao final resucita. Jeremie deuse conta de que o seu superescáner está mal e vai á fábrica con Odd e Ulrich, e Yumi queda con Aelita.

Duncan detense nun camión para roubar uranio. El ponse no medio, e o camión pasa por encima de Duncan, que desde detrás pon o contrasinal, 123456, con electricidade. Hai gardas dentro da cámara de uranio, pero Duncan deixa KO a todos e rouba o uranio. Cando o condutor vai ver que pasa, Duncan non está nin o uranio tampouco.

Odd e Ulrich van a Lyoko para ver se hai unha torre activada, e atópana. Deciden volver para ir a buscar a Aelita ao hospital para que desactive a torre, pero apágase a supercomputadora.

Jeremie non pode contactar con Ulrich e Odd; á clínica, Aelita cae en coma e o seu ritmo cardíaco debilítase de novo. Duncan cae ao mesmo tempo. Jeremie trata de revivir a supercomputadora, pero sen éxito. Lyoko comeza a desaparecer ante a mirada atónita de Odd e Ulrich que tratan de escapar deste novo problema.

O chan de xeo comeinza a desaparecer deixando só o mortal Mar dixital, e os vehículos tamén. Finalmente, Jeremie aconsigue revivir a supercomputadora, cando Odd e Ulrich case caen no Mar dixital. O corazón de Aelita e o de Duncan volven latexar.

Jeremie vaise ao hospital con Odd e Ulrich para reunirse con Yumi e explica que a batería de uranio da supercomputadora está case esgotada, e se non atopan outra con que substituíla, tanto XANA como Aelita morrerán. Duncan secuestra a Jeremie mentres esperaba na máquina de café.

Cando Aelita cae en coma outra vez, Ulrich recibe unha chamada de Jeremie quen explica que tivo que desconectar a supercomputadora para substituír a batería por unha que lle levou Duncan. Pídelle a Ulrich levar a Aelita a Lyoko unha vez reconectado XANA. Cando Jeremie termina de cambiar as pilas e volve conectar a XANA, foxe á sala de control, perseguido por Duncan.

Odd, Yumi, e Aelita van a Lyoko mentres Ulrich queda a protexer a Jeremie de Duncan. En Lyoko, Aelita logra entrar na torre. Despois de deixar inconsciente a Ulrich, Duncan prepárase para atacar a Jeremie cando Aelita desactiva a torre. Duncan cae ao chan inconsciente, e os Guerreiros de Lyoko teñen que sacalo da fábrica.

Ao día seguinte en Kadic, todo o mundo fala sobre o preso fuxido, que se atopa á porta de comisaría de policía. Odd di que os heroes de verdade teñen que estar no anonimato, pero un día descubriríase a súa gran proeza. A continuación, decátase de que ten un 0 en matemáticas, despois de que Jeremie faille un cálculo (8650 + 51 - 10000 + 1299 = 0).

Galería

Sucesión de episodios

36: Marabunta 37: Intereses comúns 38: Tentación

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou