Fandom

Wiki Código Lyoko

Guerreiros de Lyoko

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Guerreiros de Lyoko.jpg

Os Guerreiros de Lyoko ata o episodio 66 (O regreso de William) (sen Jeremie).

Guerreiros de Lyoko 4.jpg

Os Guerreiros de Lyoko a partir do episodio 67 (Dous dobres) (con William).

Guerreiros de Lyoko.png

Os Guerreiros de Lyoko en Código Lyoko: Evolución.

Lista dos Guerreiros de Lyoko, os seus poderes e as secuencias de corte:

Jeremie

Ningún (non é visto en Lyoko).

Aelita

  • Sintetización: Pode crear ou destruír obxectos de Lyoko. Pode crear copias de persoas para distrae-los monstros que os atacan. Estes poderes quítanlle-los seus puntos de vida, polo que non os pode usar máis dunha ou dúas veces.

Yumi

  • Telequinese: Este poder permítelle levantar a maioría dos obxectos de Lyoko, incluíndo persoas. Mentres está a usar o seu poder, unha luz branca-rosada arrodéaa.

Ulrich

Ulrich ten tres poderes:

  • Supercarreira: É un poder que lle permite correr a gran velocidade por Lyoko.
  • Multiplicación: Coa multiplicación pode clonarse a si mesmo, pero como Aelita, se se destrúen os seus clones, perde 50 puntos de vida.
  • Triangulación: Tamén pode fomar un triángulo equilátero ao redor dos seus inimigos para distraelos, e trátase dunha mestura entre a multiplicación e a supercarreira.

Odd

  • O seu principal poder era a anticipación aos feitos nun espazo de tempo curto. Este poder eliminouse na segunda tempada.
  • No episodio 63 (Problema triple) Jeremie, para ser perdoado por limpar o don de anticipación de Odd, el inventa un poder de teletransporte. Pero co poder divídese Odd en tres Odds. O problema está resolto e reparado o teletransporte, Odd rexeita tomar o poder, dicindo que non precisa, en definitiva.

William (sen posuír) (a partir do episodio 65 A batalla final)

  • Super fume: con este poder pódese transformar nun fume negro e lle permite permite moverse a gran velocidade por Lyoko, máis que Ulrich, e tamén pode atacar con este poder.

Kiwi (a partir do episodio 80 Vida de can)

Ningún (non é visto en Lyoko).

Laura (en Código Lyoko: Evolución)

Ningún (non é vista en Lyoko).

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou