Fandom

Wiki Código Lyoko

Fronteira

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Fronteira
Lyoko19.jpg
Título orixinal (francés) Frontière
Título en inglés Frontier
Nº de episodio total 19
Tempada 1
Episodio na tempada 1x19
Data de lanzamento orixinal 7 de xaneiro do 2004
Data de lanzamento (Galicia) 11 de agosto do 2007
Tipo de episodio Jeremie vai ao limbo
anterior
Melodía mortal
seguinte
Os robots

Fronteira é o episodio 19 da serie Código Lyoko pertencente á tempada 1. Estreouse o 7 de xaneiro do 2004 en Francia e o 11 de agosto do 2007 en Galicia.

Argumento

O episodio empeza con que Jeremie está a traballar sobre o programa de materialización de Aelita no medio da noite. Estivo a piques de completalo, pero no último momento, non funciona. Iníciase a comprobación para asegurarse de que Aelita conectou todos os datos correctamente, e no proceso iníciase unha discusión con ela. Descúlpase por gritarlle a ela, pero péchase a ligazón.

Pola mañá, Yumi chega á escola e atópase con Jeremie en moi mal humor. Despois de dicirllo a ela, Ulrich, e Odd di que non, decidiu ir a Lyoko e desculparse a si mesmo con ela. El dá a Yumi as notas, que é unha colección enorme. Unha vez dentro, Ulrich e Odd fan un paso á beira, despois de que Odd di nunha voz de soldado: “O teu escáner está a esperarche, señor”. Prodúcese un problema co proceso de virtualización, e Jeremie queda atascado no limbo virtual, basicamente dentro dos cables que conectan o equipo do laboratorio de interfaz coa supercomputadora máis adiante. Sucede que para virtualizar a un Guerreiro en Lyoko, a supercomputadora necesita certa cantidade de memoria, pero esta deixou de funcionar estando Jeremie dentro da pasaxe entre Lyoko e o mundo real; sen memoria suficiente, a pasaxe deixou de funcionar e pechouse, paralizando o proceso na súa última fase e deixando a Jeremie atrapado, e o único modo de sacalo é que Aelita reúna suficiente memoria de 4 das torres de Lyoko, para facer que o proceso se reactive, pero reconducindo a Jeremie aos escáneres para ser rematerializado.

Yumi, que é parte da culpa da difícil situación de Jeremie, como era o control do equipo de laboratorio no momento, remóntase a Kadic desde a fábrica para asegurarse de que os profesores non sospeitan de nada. Mentres tanto, Ulrich queda a cargo do equipo mentres Odd xoga a Tetris no seu Game Boy.

Ulrich informa a Aelita do problema de Jeremie, e, sempre preocupada por el, ela acepta. Segundo as teorías de Jeremie, se recolle suficientes datos de catro torres nos catro sectores coñecidos de Lyoko, Jeremie será capaz de volver aos escáneres. Ela pode comunicarse con Jeremie debido ao feito de que as súas mentes se fusionaron no interior do mundo dixital.

XANA ve a oportunidade de atrapar unha das persoas máis importantes dos Guerreiros de Lyoko para sempre nas pavías virtual. Despois de que Aelita recupera os datos desde os sectores do deserto, xeo, e bosque, XANA envía bloques para gardar todas as torres das montañas. Ulrich quere enviar a Odd en Lyoko para axudar a Aelita, pero non pode controlar a supercomputadora o suficientemente ben como para facelo. Yumi, debido á súa ausencia durante a maior parte do día, é levado á oficina do sr. Delmas por Jim, que lle chamou a atención ao vela tratando de saír da escola.

Ulrich volve a Kadic para tratar de axudar a Yumi, pero non pode falar co señor Delmas directamente, polo que tenta ir a Sissi, que ve a oportunidade de desfacerse de Yumi para sempre. Mesmo despois de que Ulrich comprométese a saír con ela durante un mes, Sissi négase a falar co seu pai para que Yumi salga dos seus problemas. Só despois de que Ulrich bícaa nos beizos fai deixar a Yumi libre.

Axiña que como Aelita obtén suficientes datos, concédeselle acceso ao limbo virtual. Alí, eles dous atópanse nun encontro moi romántico, e ao final Aelita toca os dedos de Jeremie, co que o devolve á fábrica. Nese momento, a súa mente por completo converteuse nun, permitindo coñecerse os seus sentimentos máis profundos. Así, descobren o seu amor polo outro aínda que non revelan isto o un ao outro aínda, a pesar de que Jeremie insinúase nunha conversación entre eles ao final. Jim está a mirar desde arriba, máis ben confuso. Máis tarde, Ulrich chama a Yumi co seu móbil, tratando de explicar a situación con Sissi, pero ela está moi enfadada e colga.

Galería

Sucesión de episodios

18: Melodía mortal 19: Fronteira 20: Os robots

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou