Fandom

Wiki Código Lyoko

Franz Hopper (episodio)

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Franz Hopper
Lyoko49.jpg
Título orixinal (francés) Franz Hopper
Título en inglés Franz Hopper
Nº de episodio total 49
Tempada 2
Episodio na tempada 2x23
Data de lanzamento orixinal 1 de febreiro do 2006
anterior
Anda alguén aí?
seguinte
Contacto

Franz Hopper é o episodio 23 da tempada 2 e o episódio 49 da serie Código Lyoko. Estreouse o 1 de febreiro do 2006 en Francia.

Argumento

O episodio empeza con que XANA activa 5 torres á vez! Os Guerreiros de Lyoko van de inmediato á fábrica, presionados por un presentimento terrible… Pero no asento de Jeremie atópanse ao home das visións de Aelita agora tecleando algo no teclado moi rápido e dilles un simple: “Estaba a esperarche”.

O asombro continúa cando o home misterioso desactiva as torres unha tras outra sen ningunha dificultade desde a supercomputadora… Cando os Guerreiros de Lyoko pregúntanlle quen é, el responde: “Son Franz Hopper, por suposto”. A continuación, explica que el creou Lyoko, a XANA, e tamén a Aelita (que logo se descobre que iso último é mentira).

Agora el está alí para apagar a supercomputadora, despois de atopar o antivirus para Aelita, definitivamente! Os Guerreiros de Lyoko volven a Kadic, serenos de atopar un aliado tan eficaz.

Mañá é o aniversario de Jeremie, un día que comeza no estado de ánimo adecuado… Pero será de curta duración cando Franz Hopper informa a Jeremie e os demais que por utilizar varias veces os escáneres para loitar contra XANA, os seus escáneres eran só un prototipo e por tanto perigosos para os humanos.

Unha análise a continuación, revela un aumento do risco da dexeneración celular en Yumi, que conduce a unha morte segura. O resto do día é escaso, sobre todo porque Ulrich e Odd regalaran un debuxo a Jeremie do grupo, e agora din que a fixo demasiado gorda, e vanse (Aelita tamén). Jeremie vaise á cama cheo de remorsos e con desexo de axudar á súa amiga insustentable.

Ao día seguinte, o grupo atopa a Franz na fábrica para recoller o virus que necesita para Aelita, a súa última misión! Pero fronte á censura de Franz recoñece que, entre outras cousas, di a Jeremie que é culpable de deixar que o seu diario fose destruído por XANA. Jeremie ponse triste e sae do laboratorio, decepcionado por ser acusado de todos os males e pensa irse a unha escola de superdotados.

En Lyoko, o tres loitadores chegan ao sector 5 directamente sen pasar polo transportador, e Franz dálles armas novas e poderosas. Involúcranse nunha masacre de monstros de XANA. Odd sen apuntar cunha frecha láser pode dar ao verme, e Yumi co seu abano igual. Franz espera que fixeron o suficiente para enviar a Aelita e pola o antivirus (en realidade debería recuperar o seu fragmento)…

No seu cuarto, Jeremie pensa a si mesmo o que lle dixo Franz e dáse conta de que hai algo mal… De feito, o seu diario fora destruído por XANA, pero como o sabía… Só o sabían Aelita, Odd, Ulrich, Yumi e el mesmo! A única persoa que pode saber é o autor disto é… XANA!

A resposta é obvia: o falso Franz Hopper envía directamente a Aelita a unha plataforma illada no sector do deserto, onde a Scyphozoa ponse a roubar a súa memoria e logo o clon polimórfico destrúe as armas dos Guerreiros de Lyoko e quítalles a posibilidade de desvirtualización. Sen desvirtualización, se os seus puntos chegan a 0 morrerán!

Alí eles ven algo que lles fai entender todo: unha torre activada no sector 5! Foi esa torre quen xerou o Franz Hopper falso e o superescáner non puido atopar nada. Jeremie apresúrase a regresar á fábrica e o clon polimórfico de XANA búrlase del, dicindo que non pode facer nada. Pero, en realidade, a Aelita de Lyoko era unha isca, a verdadeira Aelita atópase aínda na sala dos escáneres, advertida a tempo por Jeremie.

Por tanto o clon polimórfico disólvese en fume e Jeremie dá novas ordes, restaura as súas armas e a súa capacidade de materialización aos Guerreiros de Lyoko e envía a Aelita ao sector 5, pero antes de desactivar a torre, o espectro de XANA volve atacar a Jeremie sen forma (simplemente como un espectro) e tenta afogar a Jeremie, pero Aelita desactiva a torre.

Os Guerreiros de Lyoko atópanse reunidos e un novo e verdadeira análise revela que Yumi non ten ningún signo de dexeneración celular.

Galería

Sucesión de episodios

48: Anda alguén aí? 49: Franz Hopper 50: Contacto

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou