Fandom

Wiki Código Lyoko

Fábrica

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Fábrica.jpg

Fábrica.

Ao longo da serie, a base das operacións dos Guerreiros de Lyoko é unha fábrica abandonada (proxectado no modelo da fábrica de Renault, que ficaba en París). Accesible dende a escola Kadic a través de dúas pasaxes secretas (un detrás do ximnasio e no parque), que alberga no seu piso principal, tamén prenderon varias máquinas, un ascensor que leva para o soto oculto da fábrica, onde está a supercomputadora que contén Lyoko. Enorme, este equipo está composto de tres andares do soto:

  • O laboratorio: este é o laboratorio de Jeremie, onde fixo a súa procura, pero tamén a sala onde está a mesa de control da supercomputadora, que pode virtualizar os Guerreiros de Lyoko.
  • O cuarto dos escáneres: contén tres tipos de escáneres enormes como sarcófagos cilíndricos. Estes dispositivos permiten que os individuos poden digitalizarse e rexistrar as súas memorias no ordenador (para protexerse do regreso ao pasado), pero sobre todo para virtualizar persoas, é dicir, enviá-los a Lyoko. É posible virtualizar tres persoas á vez.
  • O cuarto da supercomputadora: contén o xerador da máquina, incluíndo os seus programas (incluíndo os de Lyoko) e de propulsión nuclear e a chave para activalo ou desactivalo. Este cuarto é o obxectivo de numerosos ataques de XANA na terceira tempada para destruír Lyoko, e na cuarta tempada, cando os Guerreiros de Lyoko son no Mar dixital para ser virtualizados para sempre.

Entre as moitas propiedades da supercomputadora é o regreso ao pasado, un programa que pode volver o tempo ata 12 h que os Guerreiros de Lyoko usan para arranxar calquera dano causado polos ataques de XANA e limpar a memoria das testemuñas. Pero cada volta o tempo engade un bit cuántico (qubit) que aumenta exponencialmente a potencia computacional dunha supercomputadora, que, por extensión, reforza o poder e a intelixencia de XANA.

Tras a vitoria final sobre XANA no episodio 94 (Loitar ata o final), os Guerreiros de Lyoko desconectaron a supercomputadora no episodio 95 (Ecos), rematando así as súas vidas como heroes. Pero en Código Lyoko: Evolución, XANA resucita e os Guerreiros de Lyoko deben reabrir a supercomputadora e loitar de novo.

Lugar real

Fábrica real.jpg

Comparación coa fábrica real en Boulogne-Billancourt demolida en 2004.

A fábrica é en 48° 49′ N 2° 13′ E pero foi demolida a finais do 2004.

A illa foi pechado para o acceso e pódese acceder a partir dos sumidoiros. A illa é chamada Seguin.

Lugares
LyokoKadicFábricaEremitorioCasa de YumiMar dixitalRéplicaLimbo virtual

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou