Fandom

Wiki Código Lyoko

Espectromanía

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Espectromanía
Lyoko98.jpg
Título orixinal (francés) Spectromania
Título en inglés Spectromania
Nº de episodio total 98
Tempada 5 (Evolución)
Episodio na tempada 5x3
Data de lanzamento orixinal 5 de xaneiro do 2013
anterior
Cortex
seguinte
Señora Einstein

Espectromanía é o episodio 3 de Código Lyoko: Evolución e o episódio 98 en total de Código Lyoko. Estreouse o 5 de xaneiro do 2013 en Francia.

Argumento

O día en Kadic é bastante normal. Ata que un mozo con pelo longo vén abrazar a Aelita. Odd di un chiste sobre iso, pero Aelita sente mal. Ulrich logo intercede e libera a Aelita. Entón os oídos de Ulrich empézanlle a zumbar… mentres que unha torre actívase. Entón o mozo abraza a Yumi. Todos corren e métense nunha habitación, e Jeremie di que o mozo é en realidade un clon polimórfico de XANA que implantou códigos nos Guerreiros de Lyoko.

Ulrich, Yumi e Aelita atópanse mal. Entón deciden que Odd permaneza alí para ocupar o espectro mentres os outros se escapan pola xanela e vanse á fábrica. Na habitación, aparece Jim, e Odd déixalle pasar.

Os outros chegan ao laboratorio e Jeremie virtualiza a Aelita, Yumi e Ulrich no sector do deserto de Lyoko, onde xa non sofren a dor por mor da virtualización. Montan no seu vehículo e van para a torre, pero atópanse con bloques e unha tarántula. A batalla comeza. Na Terra, Odd escapa de Jim e escóndese, pero o espectro cóllelle de súpeto.

No deserto, Ulrich destrúe a tarántula, pero entón un bloque lle desvirtualiza. Yumi tenta despexar o camiño e conseguir que Aelita pase. Esta última vai cara á torre por unha duna alta… pero un bloque a desvirtualiza.

A situación parece ser crítica. Jeremie ofrece de desvirtualizar a Yumi ata que Aelita ten unha corazonada: pídelle a Yumi a ir desactivar ela mesma a torre. Jeremie e Yumi sorpréndense… pero deciden probalo. Mentres tanto Ulrich vai botar unha man a Odd.

Na Terra, a diferenza dos seus compañeiros, Odd non sente debilidade polo abrazo do espectro. Ata que de súpeto o espectro vólvelle a abrazar e Odd empúxalle. Jim entón vén rifarlle de abusar dunha nena máis pequena que el. Entón o clon corre, e Jim perséguelle. Odd leva a Ulrich con el e van encerrarse na súa habitación. Jim terminou quedando atrás, e o espectro sobe as escaleiras. Odd e Ulrich tratan de bloquear a porta da habitación.

Yumi en Lyoko, entra na torre e accede á interfaz onde é capaz de inserir o Código Lyoko. Na Terra, o espectro desaparece antes de que poida romper a porta do dormitorio. Jeremie e Aelita están a falar. Aelita cre que Yumi é capaz de deshabilitar torres grazas aos códigos fontes que lles implantou XANA. Pero unha segunda torre aparece activada. Isto implica que hai un segundo espectro.

Yumi a continuación, colle o Overwing e vaise cara á segunda torre. Na Terra, Odd e Ulrich deixan a habitación un pouco tranquilizados. Pero Aelita descobre que o segundo espectro ten a aparencia de Ulrich. Ela inmediatamente chama a Odd para advertirlle. Entón asústase e sae correndo do verdadeiro Ulrich cando o clon aparece. Ulrich foxe de novo á súa habitación, mentres que o espectro tenta derrubar a porta.

En Lyoko, Yumi achégase á torre, pero aparece un cangrexo. Yumi case se estrela contra unha columna e o seu vehículo é desvirtualizado. Odd é virtualizado pero non chega a tempo para salvala, e é desvirtualizada polo cangrexo. Odd ten máis dificultades que Yumi para entrar na torre debido á ansiedade. Ao final consegue entrar e desactiva a segunda torre. O clon desaparece despois de romper a porta do dormitorio e xusto antes de acabar con Ulrich.

A partir de aí, unha nova avaliación é necesaria. Jeremie fabrica reloxos de Guerreiro de Lyoko. Conectado a eles en tempo real, pódese ver o número de códigos fonte que lles puxo XANA no fluxo de enerxía do corpo… E o resultado é alarmante: en particular Odd xa perdeu moito.

Mediante a combinación de datos, calcula o punto en que XANA recuperou o seu poder. Os datos son de novo preocupantes: 70%. Se tivese todos os códigos, tomaría o control da Rede e nada podería detelo.

Galería

Sucesión de episodios

97: Cortex 98: Espectromanía 99: Señora Einstein

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou