Fandom

Wiki Código Lyoko

Espectro

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Un espectro é unha especie de espírito (formado seguramente por enerxía eléctrica e datos de formulario principal) que xera un corpo. Pode ser o espectro de XANA, cando posúe alguén ou crea un clon polimórfico (ou cando Jeremie posúe Odd), ou cando Jeremie teletransporta os Guerreiros de Lyoko á Terra (ou cando XANA teletransporta William-XANA ou Cascudas).

Normalmente xorden de calquera cousa eléctrica, como enerxía, cercas eléctricas, ou ordenadores. Con todo, tamén pode provir de outras cousas como o disipando de baño, que podería significar que require un material condutor (por exemplo, de metal ou de auga). Isto pode significar que XANA é unha forma de enerxía, en si, aínda que non é confirmado.

Os espectros poden entrar no corpo, controlando as súas funcións e concedendo ao individuo super-poderes. Outras veces, o mesmo espectro pode ser usado como unha arma para entrar no corpo dunha persoa e así bloquea-las vías aéreas, levándoos a sufocar.

Independentemente de quen está posuído, o espectro é eliminado cando o ataque de XANA é neutralizado.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou