Fandom

Wiki Código Lyoko

Elisabeth (Sissi) Delmas

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Elisabeth (Sissi) Delmas
Sissi.jpg
Sissi.png
Información persoal
Grupo actual Alumnos de Kadic
Sexo Feminino
Idade 13
Nacionalidade Francia
Fogar Kadic
Romances Ulrich
Posuído por XANA? 3 veces.
Datos da serie
Actor/Actriz (Evolución) Clèmency Haynes
Dobraxe galego Teresa Santamaría
Primeira aparición O espertar de XANA
Última aparición Falsos dobres

Elisabeth Delmas, chamada polos seus amigos Sissi, é a filla de Jean-Pierre Delmas, director do colexio Kadic. Ela é moi popular mais tamén moi odiada por ter unha personalidade antipática. Hervé Pichon e Nicolas Poliakoff son dous mozos namorados por Sissi que sempre están detrás dela.

Características

Considérase que Sissi é a rapariga máis atractiva da academia (aínda que se menciona en moitas ocasións que é Anaïs Fiquet). Xeralmente adoita levar pantalóns fucsia e camiseta rosada cun corazón. Usa como bañador un biquini excesivamente sucinto. Vai acompañada sempre de Nicolas e Hervé, dous alumnos fans dela que a obedecen en todo. Sissi é popular e crese máis bonita cás demais raparigas da academia Kadic. Na tempada 4 viste vaqueiros pirata e un top rosa, e cambia a súa cinta do cabelo por unhas pinzas cun corazón.

Está namorada de Ulrich Stern desde que era moi pequena, pero el non lle corresponde a ese sentimento. Sempre está celosa de Yumi (de quen Ulrich está namorado) polo que algunhas veces ten a intención de que Yumi e Ulrich non estean xuntos nin un minuto, adoita facerlle chantaxe e seducilo para conseguir o seu amor. Pero ao ver que non o consegue, fai todo para vingarse da banda. Durante a tempada 1 ela demostrou raramente un lado máis enfático. Tivo máis protagonismo na tempada 2, aínda que ela aínda parece ser unha pequena porción da serie. Mesmo ela axuda o grupo en ocasións a alcanzar a vitoria, aínda que non está absolutamente decatada da causa á cal axudou. Ela en realidade é unha rapariga doce e amable, pero os demais non se decatan porque non lle é fácil demostrar os seus sentimentos. Sissi é perfectamente consciente que a banda dos Guerreiros de Lyoko garda un segredo e ela aproveita cada ocasión para porlle trabas, tanto por curiosidade como por celos.

En Código Lyoko: Evolución é interpretada por Clèmency Haynes. A pesar de ser amiga dos Guerreiros de Lyoko continuará a discutir con Odd.

Historia

Tempada 1

No episodio 0 (O espertar de XANA) descubriu Lyoko xunto con Odd e antes ca Yumi, pero despois de Ulrich e Jérémie). Sissi seguiu Ulrich mentres que este secuestraba a Kiwi para usalo como cobaia cos escáneres. No entanto, négase a ser virtualizada, cando Ulrich lle presenta Lyoko como “un universo virtual cheo de monstros”. Na parte 2 do episodio 0, ela promete gardar o segredo da fábrica e aceptou ir a Lyoko, a condición de ir primeiramente ao seu adestramento de animadora. Pero, mentres tanto, XANA envía un monstro de enerxía eléctrica, e ela é levada consecuentemente á enfermaría, mentres que Yumi se virtualiza no seu lugar. Cando Sissi esperta, esquece a súa promesa e con pánico, revela o segredo ao seu pai e a Jim, levándoos ata a fábrica. Os tres chegan no momento en que a torre se desactiva, e Ulrich enfádase con Sissi por divulgar o segredo. Esta, furiosa ao ver que Yumi avanzouse a ela, di ao seu pai e a Jim que a supercomputadora é perigosa, e é cualificada de “traidora sucia” por Ulrich. Jeremie lanza entón por primeira vez un regreso ao pasado, que borra a súa propia memoria e a de Sissi, de Jim e do Sr. Delmas. Jeremie é posto rapidamente ao día polos seus amigos, pero Sissi, que perdeu a confianza dos seus ex-amigos, xa non foi nunca integrada nos Guerreiros de Lyoko. Suponse que é por esta razón que eles nunca puideron ser amables con ela durante moito tempo, aínda que a Ulrich parecía que xa non lle caía ben Sissi desde o principio.

No episodio 4 (O diario), Sissi rouba o diario íntimo de Ulrich, no cal fala de Lyoko, para facerlle chantaxe co fin de que saia con ela. En resposta, Yumi atopa o de Sissi. Leo e descobre que Sissi fixo isto para que Ulrich se interesase nela e tamén di que ela está realmente namorada del.

No episodio 19 (Fronteira) Ulrich bica Sissi para que o seu pai deixe Yumi libre.

Tempada 2

No episodio 30 (Un gran día) da tempada 2, XANA posúe Sissi co fin de reter Jeremie para que a Scyphozoa roube a memoria de Aelita. Odd e Ulrich van buscarlle pois non saben virtualizarse en Lyoko e Ulrich loita contra Sissi. Cando ela está a piques de matar Ulrich cun tubo de metal, Aelita desactiva a torre devolvendo Sissi ao seu estado normal. Sissi foi o primeiro ser humano posuído por XANA.

No episodio 34 (O elo perdido), ela fai un favor a Ulrich substituíndo Yumi para a foto de clase cando llo expoñen, e sobre todo, non pide nada a cambio.

No episodio 41 (Ultimato), despois de que Ulrich dixo a Sissi que esquecerá todo, esta dálle un bico, e despois Ulrich móstrase máis simpático con ela.

No episodio 46 (Escenas repetidas) ambos, sen sabelo, namóranse entre si a través de Internet e Odd flerta con Sissi na clase da señora Hertz. Cando Odd descobre que Sissi é a rapariga coa que fala por Internet, avergóñase e termina a relación sen dicir a Sissi que el é o raparigo co que mantivo unha relación por Internet. Nos outros episodios, moitos despois do 46, Odd comeza a burlarse moito menos de Sissi do que el fixo na primeira tempada. Esta é unha indicación dun posible romance entre os dous.

Tempada 3

Na tempada 3 Sissi ten pouco protagonismo, e é só unha personaxe de recheo.

Tempada 4

No episodio 66 (O regreso de William), primeiro episodio da tempada 4, Sissi aproveita unha disputa entre Milly Solovieff e Tamiya Diop para tomar a dirección da revista “Noticias Kadic”, o xornal do colexio. Isto tórnase aínda máis incómodo para os Guerreiros de Lyoko. No entanto, perde o seu posto cando Milly e Tamia dimiten para non teren que obedecela unha vez máis (e reconcílianse no mesmo instante). Desde entón, Milly e Tamiya retomaron o xornal sen ela.

Despois, no episodio 69 (Sala de xogos), Sissi ten un rol ambiguo, xa que impide que Ulrich vaia á fábrica, pero axúdao tamén contra o clon polimórfico de William, demostrando a súa coraxe ao atacar o clon para protexer Ulrich. Como recompensa, os Guerreiros de Lyoko conseguen que ela sexa nomeada xefa da sala de xogos ao finalizar o episodio.

No episodio 85 (A fermosa de Kadic), Sissi convida a súa amiga por correspondencia islandesa a Kadic, esperando así atraer máis atención sobre ela. Pero a súa amiga pon todos os raparigos do colexio baixo o seu encanto e Odd namórase dela, cometendo a torpeza de revelarlle a existencia do supercomputador, producindo tensións nos Guerreiros de Lyoko. Cando o incidente é reparado, Sissi despídese da súa amiga por correspondencia que volve a Islandia e entón Sissi é perseguida por Odd…

No episodio 88 (Curmáns inimigos), ela infíltrase na vivenda de Jeremie durante a ausencia deste, e descobre no seu computador, coa complicidade de Hervé e a axuda temporal de Patrick (o curmán de Jeremie), varias informacións clandestinas: discusións telefónicas trucadas co director, os falsos papeis de Aelita… e tenta utilizar isto para que os expulsen. Patrick interponse, pero XANA intervén entón posuíndo a Hervé e a Sissi co fin de utilizar o computador de Jeremie para sabotear o Skid. Jeremie volve logo, e axuda o seu curmán Patrick contra os posuídos. Despois de varias peripecias, Aelita desactiva a torre activada por XANA e lanza un regreso ao pasado, volvendo todo na orde.

No episodio 91 (Mala cobertura), o teléfono móbil de Sissi queda roto cando o seu pai o tentaba arranxar, o que lle permite escapar da posesión masiva lanzada por XANA a través dos teléfonos móbiles. Así, axuda a Odd cando é perseguido por todo Kadic polos seus pais, os alumnos e os profesores que están baixo o control de XANA. A torre desactívase no momento en que os posuídos ían empuxar Odd e Sissi desde o tellado cara abaixo, e un regreso ao pasado borra este incidente. Para agradecerlle a súa axuda fronte ao ataque de XANA, Odd non se burla de Sissi na súa curtametraxe, e mesmo ata a valoriza.

Sissi redescubre a existencia de Lyoko no episodio 95 (Ecos), pouco despois da suposta morte de XANA. Cóntalle todo ao seu pai, que fai que ela sexa levada á enfermaría porque a considera tola. Máis tarde, despois do último regreso ao pasado lanzada por Jeremie, ela reconcíliase finalmente cos Guerreiros de Lyoko, que, despois de vencer o seu peor inimigo, son liberados finalmente do seu inimigo secundario.

Código Lyoko: Evolución

En Código Lyoko: Evolución, Sissi é interpretada por Clèmency Haynes. Sissi durante moito tempo mantivo unha relación ambigua cos Guerreiros de Lyoko. Ao finalizar o primeiro conflito con XANA, os Guerreiros de Lyoko acordaron que ían ser menos desagradables con Sissi e fixeron as paces con ela. Hoxe, Sissi parece estar desinteresada dos Guerreiros de Lyoko, e non lles molesta tanto como no pasado. As súas aparicións durante o segundo conflito contra XANA fanse moi escasas. É máis favorecedora co grupo, coa excepción de Odd, xa que no episodio 104 (Como enganar a XANA), Sissi continúa a discutir con el.

Ela tenta unirse nunha tarde de compras entre Aelita e Yumi no episodio 116 (Falsos dobres). Acaba por atoparse en pleno ataque dun espectro. Aelita entón disfraza Sissi dela mesma para despistar o espectro. Sissi atópase cun bo susto e precisan dun regreso ao pasado. No entanto, Aelita agradécelle a súa axuda convidándoa a esa desexada tarde de compras despois do ataque de XANA.

Sissi era morena en Código Lyoko, pero é loura en Código Lyoko: Evolución. Este cambio é seguramente debido a unha frase de Odd no episodio 94 (Loitar ata o final), que a aconsella tinguirse de loura. No entanto, esta foi unha das modificacións mal vividas pola comunidade de fans. O rol de Sissi, alén diso, diminuíu profundamente.

Curiosidades

  • Se cadra elixiron unha actriz loura xa que Odd nun episodio lle dixo que se tinguise de loura xa que lle daba máis personalidade.
  • Aínda que no último episodio de Código Lyoko os Guerreiros de Lyoko dixeron que era a súa amiga, ela non sería unha máis dos Guerreiros de Lyoko polos problemas que deu durante toda a serie.
  • Se cadra William sente algo por ela e ela algo por el. Isto pode ser porque ambos non tiñan posibilidades de saír coa persoa que querían porque esta quería outra. Isto móstrase no episodio 36 (Marabunta).

Galería

Personaxes de Código Lyoko
Principais: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierXANA
Secundarios: Franz HopperKiwiSissiJimSr. DelmasSeñora HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamTyronMáis…

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou