Fandom

Wiki Código Lyoko

Elisabeth (Sissi) Delmas

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Elisabeth (Sissi) Delmas
Sissi.jpg
Sissi.png
Información persoal
Grupo actual Alumnos de Kadic
Sexo Feminino
Idade 13
Nacionalidade Francia
Fogar Kadic
Romances Ulrich
Posuído por XANA? 3 veces.
Datos da serie
Actor/Actriz (Evolución) Clèmency Haynes
Dobraxe galego Teresa Santamaría
Primeira aparición O espertar de XANA
Última aparición Falsos dobres

Elisabeth Delmas, chamada polos seus amigos Sissi, é a filla de Jean-Pierre Delmas, director do colexio Kadic. Ela é moi popular mais tamén moi odiada por ter unha personalidade antipática. Hervé Pichon e Nicolas Poliakoff son dous mozos namorados por Sissi que sempre están detrás dela.

Xeralmente, Sissi usa roupa cor de rosa cun corazón rosa na camiseta. Ela está namorada por Ulrich Stern (aínda que el non corresponde con ese sentimento). Ten celos de Yumi porque Ulrich dá máis atención a Yumi que para ela. Polo que ás veces ten a intención de Yumi e Ulrich non están xuntos por un minuto, para o que normalmente Sissi chantageia e seduce Ulrich para gañar o seu amor. Sen dúbida, durante a primeira tempada, ela mostrou unha banda raramente máis enfática. Tivo máis destacado na segunda tempada, pero ela aínda parece ser unha pequena parte da serie. Ela aínda axuda o grupo nunha ocasión para a vitoria, aínda que non é totalmente consciente da causa á que ela axudou. Realmente é doce e agradable, pero os outros non entenden por que non é doado de amosar os seus sentimentos. Nun episodio admite que o único que desexa é ser aceptada por Jeremie e os demais. Na cuarta tempada cambia a súa cinta do pelo cunha pinza de corazón.

En Código Lyoko: Evolución, Sissi é interpretada por Clèmency Haynes. Nesta nova tempada, Sissi é loura. A pesar de ser amiga dos Guerreiros de Lyoko, Odd segue discutindo con ela.

Imaxes

Personaxes de Código Lyoko
Principais: Jeremie BelpoisAelitaYumi IshiyamaOdd Della RobbiaUlrich SternWilliam DunbarLaura GauthierXANA
Secundarios: Franz HopperKiwiSissiJimSr. DelmasSeñora HertzNicolasHervéMillyTamiyaSamTyronMáis…

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou