Fandom

Wiki Código Lyoko

Directo ao corazón

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Directo ao corazón
Lyoko53.jpg
Título orixinal (francés) Droit au cœur
Título en inglés Straight to Heart
Nº de episodio total 53
Tempada 3
Episodio na tempada 3x1
Data de lanzamento orixinal 9 de setembro do 2006
Tipo de episodio Ataque ao núcleo de Lyoko
anterior
A clave
seguinte
Lyoko menos un

Directo ao corazón é o episodio 1 da tempada 3 e o episódio 53 da serie Código Lyoko. Estreouse o 9 de setembro do 2006 en Francia.

Argumento

O episodio comeza co final das vacacións de verán. Jeremie, Aelita, Odd e Yumi están na fábrica. Jeremie atópase no computador mentres Yumi e Aelita xogan a un xogo xaponés. Odd e Ulrich acaban de chegar dun campamento de verán, Odd pregunta se as rapazas botáranlle de menos, e elas só din que poderían manterse á marxe xa que non houbera ataques de XANA desde que saíu. Jeremie dille ao grupo que desde que XANA saíra da supercomputadora e pode acceder ao Mar dixital, non ouviran nada do virus e que el acababa de terminar a reprogramación do superescáner para detectar a XANA en calquera lugar da Terra. A continuación, pono a proba e nótase que está en boas condicións. Odd lembra ao grupo que tiña que recoller os seus horarios de clases antes da comida. A medida que o equipo está a piques de saír Yumi pídelle a Ulrich dicindo que quere falar con el, con todo Odd pídelles que se apure e ela di que falará con el máis tarde.

De regreso á escola, Odd di de broma que Yumi quería dicirlle a Ulrich casar con el. Sissi aparece e dille a Ulrich que están na mesma clase de novo este ano. Odd chancea acerca de ser o seu peor pesadelo, ela dille que ri pero estaría a chorar en poucos segundos. Sissi, a continuación, vaise e os outros regresan ás novas clases mirando cara abaixo. Odd pregunta que lle pasaba e Jeremie dilles que non está na súa clase. Mentres que Aelita e Jeremie fala de como conseguirá organizar con Odd en caso dun ataque XANA, Odd está preocupado por como lle ía a afectar as súas cualificacións xa malas. Despois dun momento, Odd vaise cara á oficina do sr. Delmas quen di que está ocupado. Mentres que os outros comezan a xantar, Ulrich pregunta a Yumi sobre o que quere falar con el. Empeza a falar cando William aparece, ela di que falará con el máis tarde e vaise con William.

Na oficina do director, Odd está a pedir á secretaria que lle deixasen ver ao director. Co tempo réndese cando se lle di que necesita falar co director sobre Sissi. No comedor, a banda está a falar da máis recente obsesión de Jim co baloncesto. Ulrich pide de novo a Yumi sobre o que ela quería falar, esta vez aparece Hiroki (que veu este ano á escola), Yumi moléstase e Hiroki vaise despois de presentar ao seu novo amigo Johnny.

Na oficina do director, Odd dille ao director que Sissi estaba moi triste por non estar na clase de Odd e recomenda que fose trasladado de volta á súa antiga clase, o director négase e dille a Odd que Jim deixara claro que lle deben separar de Ulrich e Jeremie.

No comedor, Jeremie está a comprobar sobre o progreso de axustar no supererscáner cando de súpeto detéctase a XANA escondido nalgún lugar de América do Norte. Jeremie e Aelita van á fábrica para obter máis información. Yumi comeza a contar, a continuación, a Ulrich o que quería dicirlle, cando aparece Sissi, Ulrich tivo suficiente tempo para esperar, agarra a man de Yumi e lévaa fóra da habitación golpeando o xantar de Sissi no camiño.

Odd estaba a chamar á porta de Jim para atopar ao seu cuarto baleiro, maldicindo que Jim nunca estivo cando o necesitaba. Mira cara abaixo e atopa unha foto de Jim nunha discoteca, toma isto e vaise.

No exterior, Ulrich tomara a Yumi a unha parte illada do parque cando por fin dille o que quería dicir, ela di que eles deben ser só amigos e iso é todo. Ulrich sorprendeuse ao ouvir isto. Na fábrica, Jeremie anuncia que XANA enviara unha chea de monstros no sector 5, e envía a Aelita para os escáneres, mentres que Jeremie chama aos demais.

Ulrich colle o seu móbil e vaise para a fábrica con Yumi. Odd está na habitación de Jeremie traballando en algo, cando un clip de película de Jim bailando nunha discoteca aparece. Odd contesta o seu móbil e dille a Jeremie que estará alí nun minuto. Odd grava o clip nun CD e sae do cuarto, atopándose con Jim. El dille a Jim que ensinaría a todos a película de cinema a menos que Jim puxéselle outra vez na clase de Jeremie, Aelita e Ulrich. Jim entón persegue a Odd fose do edificio.

Na fábrica Ulrich e Yumi non se falan no ascensor, e cando Jeremie pregunta que pasa, eles contestan que nada. El dilles que vaian aos escáneres. Odd perde a Jim finalmente no parque e arránxallas para ir polos sumidoiros de forma rápida e chega sen alento na fábrica, Jeremie dille que os outros o estaban esperando. Odd métese nun escáner e son virtualizados. En Lyoko, van polo sector do xeo para tomar o transportador. Odd dilles acerca do seu plan mestre para chantajear a Jim para que volva nas súas clases, pero simplemente cren que el o está facendo mal. Unha vez que están no bordo do sector, Jeremie chama ao transportador e os Guerreiros de Lyoko van ao sector 5. Á súa chegada Ulrich pregunta onde están todos os monstros de XANA, e Jeremie responde que están baixo unha nova sala xusto debaixo da area. A continuación o grupo de amigos van cara á zona do núcleo.

Odd ve a chave no extremo oposto da habitación, e salta cara a unha columna, pero non chega. Arránxallas para utilizar as súas garras para rubir polo lado da columna e chegar á cima, desde onde os outros xa están a esperar. Aelita dálle un sorriso e comeza a saltar a través das outras columnas e logra desactivar a chave xusto a tempo mentres que os outros simplemente observan, atónitos. A sala comeza a reconfigurarse. Yumi e Ulrich logran chegar a Aelita, pero con todo Odd salta e queda curto na última columna. Ulrich arránxallas para tirar del no último segundo. Chegan á bóveda celeste e esperan a Jeremie para materializar os vehículos. Odd comenta que non ve ningún monstro, cando Ulrich sinala dous mantas voando cara a eles.

Jeremie materializa os vehículos a continuación, e comezan a atacar ás mantas. Yumi e Aelita van ao polo sur do sector onde hai unha abertura en forma de cúpula que rapidamente se abre e péchase. Arránxanllas para entrar na pasaxe mentres Odd e Ulrich loitan contra as mantas. Despois todos se atopan no paso, Aelita activa unha clave que provoca que unha escaleira apareza, e na parte superior atópanse nunha sala de altura. O teito é a parte de abaixo da area e suspendido debaixo dela por tres fluxos de datos unha esfera azul protexida por dous escudos en forma de cubo. Vermes e mantas están a disparar nos escudos para destruílos.

Mentres Jeremie trata de pescudar o que a esfera é, os outros comezan a destruír aos monstros. Yumi salta sobre unha manta, pero é desvirtualizada por outra. Odd arránxallas para destruír un par de vermes, antes de ser desvirtualizado por unha manta. Jeremie anuncia que a esfera é en realidade o núcleo de Lyoko. Ulrich arránxallas para destruír a manta restante e tres vermes antes de ser desvirtualizado deixando a Aelita soa co último verme. Jeremie di que é a quenda de Aelita a combater. Odd pregunta que ía facer, todo o que tiña era o seu sintetización. En Lyoko, o último verme dá un tiro e Aelita dispara un campo de enerxía de cor rosa. A bóla de enerxía destrúe o verme, con todo, o disparo láser que tirara o verme desvirtualiza a Aelita.

Odd sorpréndese, e pregúntalle como o fixo Aelita. Jeremie dille que Aelita desenvolveuse novos poderes no verán. Yumi explora a pantalla e ve que Aelita foi desvirtualizada. Jeremie comeza a entrar en pánico cando a pantalla mostra a activación dun escáner. El, Odd e Yumi baixan rapidamente á sala do escáner onde Ulrich xa o estaba esperando. Un dos escáneres ábrese para sacar a Aelita, e ela sorrí e abraza a Jeremie. Os Guerreiros de Lyoko chegan á conclusión de que agora que Aelita obtivo o fragmento de XANA, agora podería ser desvirtualizada sen o código: Terra. Na escola Ulrich dille a Odd sobre a conversación de Yumi con el. Odd non pode crer o que ouve e logo vaise a ver a Jim. Odd descúlpase por tratar de chantajearlo e Jim accede a axudar a Odd a volver á súa clase.

Galería

Sucesión de episodios

52: A clave 53: Directo ao corazón 54: Lyoko menos un

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou