Fandom

Wiki Código Lyoko

Dilema cruel

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Dilema cruel
Lyoko6.jpg
Título orixinal (francés) Cruel dilemme
Título en inglés Cruel Dilemma
Nº de episodio total 6
Tempada 1
Episodio na tempada 1x6
Data de lanzamento orixinal 8 de outubro do 2003
Data de lanzamento (Galicia) 12 de maio do 2007
anterior
O virus
seguinte
Problema de imaxe

Dilema cruel é o episodio 6 da serie Código Lyoko pertencente á tempada 1. Estreouse o 8 de outubro do 2003 en Francia e o 12 de maio do 2007 en Galicia.

Argumento

O episodio empeza co sr. Delmas dirixíndose a un grupo de estudantes nunha pista, que se constrúe en colaboración coa Xunta de Educación. En fronte do grupo hai dúas escavadoras que se utilizan na construción da pista. Odd rumoréalle a Ulrich, preguntando si realmente ten que escoitar ao sr. Delmas. Ulrich responde, dicindo que podería quedar con Jeremie. Yumi pregúntalle que fai Jeremie. Odd di: “Está pegado ao ordenador, falando coa súa querida Aelita”.

No seu dormitorio, Jeremie di a Aelita que está preto de desenvolver o seu programa de materialización. Aelita, que está en contacto con Jeremie través dunha fiestra na pantalla do seu ordenador, fala de todas as posibilidades cando se converte en real, como tocarse e bicarse. Cando Aelita menciona isto, Jeremie queda con vergoña, pero rápidamente recupera o seu aspecto normal. A continuación, as probas do seu programa de materialización, quédanse a medias. Aelita intenta confortar a Jeremie, que está a frustrarse cada vez máis, dicíndolle que el terá éxito un día. Jeremie expresa as súas dúbidas sobre o éxito materializar a Aelita, e sae do ordenador para descansar.

Minutos máis tarde, Odd vai á habitación. Ao ver a fiestra no equipo, Odd séntase e bota unha ollada ao último proxecto de Jeremie. El agarra unha bolsa de doces e comeza a comerllo, pero cando Jeremie di en voz alta o seu nome, el asústase e deixa caer doces por todo o teclado. Jeremie entra e grítalle a Odd, dicindo que el lle dixo moitas veces que non toque o seu ordenador. Mirando o teclado, Jeremie grítalle a Odd de novo, dicindo que o teclado é extremadamente sensible. Ao caerse os doces o programa de materialización de Aelita complétase. Jeremie felicita a Odd, afirmando que accidentalmente modificou e posto en marcha o programa de materialización, con éxito. Con todo, xa non sabe que teclas no teclado víronse afectadas cando a Odd caéronselle os doces. por iso únicamente pódese usar unha vez o programa. El dille a Odd que informe aos demais do sucedido.

Os outros se sorprenden moito: Yumi di que simplemente non se pode materializar a Aelita así, sen preparativos. Jeremie sostén que unha dobre comprobación e todo está listo. Ulrich recórdalle que non ten pais, nin certificado de nacemento, e non está matriculada en ningunha escola. Odd engade que pode acabar nun manicomio dicindo ela: “Ola, chámome Aelita, e veño dun mundo virtual”. Aelita, que estivo a escoitar a conversación, di que ela non ten que materializarse agora. Os amigos de Jeremie propoñen que Aelita pode vivir cos Ishiyama, que Jeremie podía entrar nos equipos da cidade de Parides e crear un certificado de nacemento falso, e que podía estar matriculada en Kadic. Jeremie réndese e dilles que empezará mañá.

Esa noite, Jeremie non pode durmir, coa súa mente enfocada no programa de materialización de Aelita. Levántase da cama e contacta con Aelita, e pregúntalle si está durmida. Aelita aparece na pantalla do ordenador e responde, dicindo que os seres virtuales non dormen. Jeremie di que está emocionado por Aelita, pensando en todas as experiencias que terá na Terra. Aelita pregunta: “Como durmir?” Jeremie responde: “Iso e todo tipo de cousas divertidas”. Aelita entón pide a Jeremie que lle diga máis.

Mentres tanto, unha luz preto do estadio ilumínase a pista e dúas espectros de XANA entran nas dúas escavadoras aparcadas. Os motores e as luces póñense en marcha, e as escavadoras empezan a moverse na pista. Na súa habitación, Jeremie estalle explicando a Aelita o sentido do tacto, e sinala que Aelita só pode ver e escoitar en Lyoko. Desde dentro da torre, Aelita escoita os latexados dunha torre activada e dillo a Jeremie. El dille que estará na fábrica e pecha a fiestra na pantalla. Jeremie entra na habitación de Odd e Ulrich e grítalles de que ataca XANA, espertando aos dous. Ulrich saca un par de tapóns para os oídos das súas orellas e Jeremie grita outra vez, danando os seus oídos. Odd pregunta a Ulrich si sempre dorme con tapóns para os oídos. Ulrich di que si, e que lle dirá por que algún día.

Os rapaces saen ao exterior e ven as escavadoras movéndose. Jeremie vaise á fábrica e Ulrich e Odd sóbense nelas (cada un entra nunha) para deter as escavadoras, pero ningún dos controis están traballando. Yumi espértase por unha chamada de teléfono móbil de Jeremie, que está nas alcantarillas. Yumi aínda está a tratar de entender o que está a dicir Jeremie, como “escavadoras”, cando se dá conta do perigo. Odd sae da escavadora que tomou e abre a porta de Ulrich, dicíndolle que non pode controlalo. Ulrich dille que vaia á fábrica, mentres el quédase para pescudar o que XANA planificou.

En Lyoko, Aelita está a seguir os cables con pulsaciones a través do sector do bosque. Odd chega á fábrica, cando Jeremie asegura a Aelita que Odd está alí e, con sorte, Ulrich estará alí pronto. Ao mencionar “Ulrich”, Odd dille a Jeremie que Ulrich quedouse atrás. Jeremie, a continuación, chama a Ulrich, quen di que está preto da beira do río Sena e que o obxectivo do ataque de XANA é a fábrica. Jeremie virtualiza a Odd no sector do bosque de Lyoko, onde se atopa con Aelita. As escavadoras ábrense camiño á planta da fábrica e prepáranse para iniciar a demolición da fábrica. Ulrich intenta saír, pero as portas están bloqueadas. A súa escavadora choca contra unha columna da fábrica facendo que se rompan as fiestras da escavadora e sacode a Ulrich bastante. No exterior, Yumi corre cara á fábrica.

En Lyoko, Odd e Aelita chegan a un cruzamento de camiños, onde están rodeados por todos lados por cascudas. Yumi chega á fábrica, e ve o desastre que están a facer as escavadoras, atopa a Ulrich inconsciente dentro dunha escavadora, sácao de alí e a escavadora estrélase a través dunha parede. En Lyoko, Odd destrúe unha cascuda, pero é alcanzado por un raio láser. El destrúe outra cascuda, con 6 frechas láser e empeza ás presas polo camiño despexado con Aelita.

No piso da fábrica, Yumi e Ulrich son perseguidos por unha escavadora, saltan por un buraco no piso e caen nun corredor subterráneo. Jeremie sobe unha escaleira para axudar a Ulrich na fábrica. Yumi baixa á sala do escáner para virtualizarse. Mentres as escavadoras arrasaron co nivel superior da fábrica e empezan a colapsar os niveis inferiores, Yumi entra en Lyoko. Alí, Odd e Aelita séguense loitando contra as cascudas. Aelita segue correndo cara á torre activada, pero Odd, que só ten 10 puntos de vida, quédase para loitar contra os cascudas. Con tres frechas láser e tres cascudas, Odd non pode permitirse perder nin un só tiro.

El destrúe a outro cando ten unha visión, dándolle unha premonición de Yumi caéndose no Mar dixital. Cando recobra o sentido, é desvirtualizado por un cascuda. Yumi apresúrase a vingarse, destruíndo a cascuda. Odd chega ata o laboratorio, onde lle di a Jeremie da súa premonición. Aínda que ela óeo, Yumi insiste en loitar de todos os xeitos. Ulrich di a Jeremie que el irá axudar a Yumi. En Lyoko, Aelita vai a torre, pero un megatanque vén. Jeremie virtualiza a Ulrich en Lyoko.

Yumi empuxa ao megatanque para que non toque a Aelita. A forza inclínase o eixe do láser lonxe de Aelita e fai que o megatanque cáiase no Mar dixital. Con todo, apisonando polo monstro causa a Yumi a deslizarse, deixándoa colgando sobre o Mar dixital tamén. Aelita entra na torre para desactivala, e Ulrich vén correndo a alta velocidade para agarrar a Yumi. Por desgraza, é demasiado tarde e Yumi cae no Mar dixital. Aelita completa desactivación da torre, pero é demasiado tarde para salvar a Yumi. Jeremie activa un regreso ao pasado, e volven de novo ao principio do día.

No laboratorio, Jeremie, Odd e Ulrich están a contemplar o que poden facer. Aelita propón que usen o seu programa de materialización para traer de volta a Yumi. Por desgraza, é un uso dunha soa vez; Aelita ou Yumi pode vir á Terra, pero non ambas. Aínda que Jeremie quere materializar a Aelita, sabe que unha parte de Yumi do seu mundo. Aelita di que ela pode esperar un pouco máis. Jeremie segue a pista de Yumi no Mar dixital e utiliza o programa para traela de volta.

Jeremie di que Aelita é á vez alegre e triste, en relación co programa de materialización. Aelita di que ten fe nel, para que algún día será capaz de levala á Terra. Odd ofrece a Jeremie un doce. Yumi engade que os doces poden arranxar calquera cousa, incluso un corazón roto. Tírao ao aire e cae na boca de Jeremie.

Galería

Sucesión de episodios

5: O virus 6: Dilema cruel 7: Problema de imaxe

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou