Fandom

Wiki Código Lyoko

Dereito de gabar

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Dereito de gabar
Lyoko79.jpg
Título orixinal (francés) Arachnophobie
Título en inglés Bragging Rights
Nº de episodio total 79
Tempada 4
Episodio na tempada 4x14
Data de lanzamento orixinal 29 de agosto do 2007
Tipo de episodio Viaxe co Skid
anterior
O laboratorio
seguinte
Vida de can

Dereito de gabar é o episodio 14 da tempada 4 e o episódio 79 da serie Código Lyoko. Estreouse o 29 de agosto do 2007 en Francia.

Argumento

O episodio empeza loitando Ulrich e Yumi cunhas arañas cibernéticas, e logo explican a historia dicindo “Unhas horas antes”:

Na clase de ximnasia, Jim dá unha clase de salto ao trampolín, Jim téntao e faio mal, daquela Hervé tamén o tenta e tamén o fai mal, e Odd búrlase del. Jim ordénalle que sexa o seguinte por reirse, o rapaz faio moi ben, pero Jim dálle 4 horas de castigo.

No patio Odd quéixase de que lle deron un castigo inxusto, Ulrich explícalle que foi moi groseiro e pretencioso con Jim, Jeremie e Aelita chegan e dinlle que el é así. Odd non cre que iso sexa verdade e aposta de mala gana con Ulrich que é capaz de pasar 24 horas sen facerse o vanidoso. Máis tarde, chegan á fábrica e os Guerreiros de Lyoko virtualízanse para coller o Skid.

O Skid entra á Réplica do bosque, e Aelita atraca o submarino nunha torre. Esta vez son teletransportados Ulrich e Yumi ao laboratorio da selva amazónica, quen chegan até a porta que antes fora aberta por Aelita cos seus poderes, Ulrich desobedece a orde de Jeremie de esperar e rompe coa súa katana o panel que abre a porta, pero a porta queda pechada permanentemente. Jeremie ten a idea de cortar a electricidade do peche magnético da porta, Ulrich diríxese a facelo, pero Jeremie advírtelle que antes o pense mellor.

Na Réplica, Odd e Aelita desembarcan do Skid para loitar contra William-XANA e tres vespas e porque unha torre foi activada. Jeremie virtualiza os vehículos, Aelita quere ir á torre mintas Odd enfróntase aos seus opoñentes, pero Jeremie négase e ordénalles entretelos.

Ulrich atopou o xerador pero ten moitos botóns vermellos que parece unha máquina comecartos, tenta esnaquizar o xerador coa súa katana para deixar sen luz á supercomputadora. Yumi cánsase de esperar e vaise da sala da supercomputadora. Entón é atacada polas arañas cibernéticas, que xa están activas. Mentres tanto Odd destrúe ás vespas.

Ulrich fai o que pensara facer, a luz córtase e as arañas paralízanse. Jeremie cre que todo se cumpriu, a Réplica empeza a desaparecer, pero as luces volven e a Réplica volve crearse.

Jeremie tenta buscar o xerador auxiliar, mentres Ulrich regresa por Yumi. Aelita diríxese á torre, William-XANA perséguea pero, despois dunha loita, Odd lle desvirtualiza. Jeremie atopou o xerador auxiliar, pero Yumi e Ulrich son derrotados polas arañas e volven ao Skid. Odd propón de ir destruír o xerador auxiliar, volve ao Skid e é teletransportado ao laboratorio. Mentres tanto, na Réplica, dúas tarántulas empezan a atacar o Skid.

Na Amazonia, Odd sae do laboratorio, pero atópase coas arañas, que protexen o xerador auxiliar. Na Réplica, cando Aelita estaba preto da torre, veñen máis vespas, que logran desvirtualizar á moza antes de que poida desactivar a torre. Na Réplica, Odd empeza a loitar contra as arañas, e na loita utiliza o que lle ensinou Jim ao principio do episodio. Ao final destrúe o xerador, e con el tamén a supercomputadora. Entón a Réplica empeza a desaparecer, Odd volve ao Skid pilotándoo el e saen da Réplica. Desde fóra, eles ven como a esfera da Réplica explota. A misión foi cumprida.

Tempo despois, no baño de rapaces, Jeremie e Ulrich cren que Odd cambiou a súa maneira de ser, volvéndose humilde, pero Odd entea como pallaso e vacila con que foi o que se duchou máis rápido: 41 segundos. Parece que xa non lle importa o que apostou con Ulrich.

Galería

Sucesión de episodios

78: O laboratorio 79: Dereito de gabar 80: Vida de can

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou