Fandom

Wiki Código Lyoko

Demencia temporal

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Demencia temporal
Lyoko60.jpg
Título orixinal (francés) Tarentule au plafond
Título en inglés Temporary Insanity
Nº de episodio total 60
Tempada 3
Episodio na tempada 3x8
Data de lanzamento orixinal 1 de novembro do 2006
Tipo de episodio Ataque de XANA raro
anterior
O segredo
seguinte
Sabotaxe

Demencia temporal é o episodio 8 da tempada 3 e o episódio 60 da serie Código Lyoko. Estreouse o 1 de novembro do 2006 en Francia.

Argumento

O episodio comeza que mentres que os Guerreiros de Lyoko tentan obter datos sobre Franz Hopper no sector 5, dúas mantas disparan un ataque combinado contra Ulrich e Odd. Dálles unha tinguidura vermella, que parece non ter efectos daniños para eles, ata que inesperadamente desvirtualízanse.

Despreocupados por estes acontecementos, regresan a Kadic nun ensaio da obra de teatro “Cyrano de Bergerac”, que está a ser dirixida por Gustave Chardin.

Xusto antes do inicio do espectáculo, o sr. Delmas pregunta a Chardin por que elixiu esta obra, citando as posibles razóns artísticas e persoais. Chardin sen reviravoltas responde: “A falta de diñeiro”: viuse obrigado a volver utilizar o escenario e os vestiarios do episodio 15 (Ataque de risa) da produción de Romeo e Julieta, Chardin tivo que elixir outra obra que se destacou en escenas con balcón, por tanto, Cyrano.

Durante os ensaios sae unha escena con Yumi, primeiro Odd e logo Ulrich inician unha alucinación coma se estivesen en Lyoko, e tratan aos estudantes e profesores coma se fosen monstros de XANA e tratando de atacalos (en concreto, o sr. Delmas é visto como un cangrexo e Jim como un bloque).

Ulrich grita “Supercarreira!” E rapidamente cáese do escenario. Só Chardin comprácese polo seu comportamento, xa que como maneira única de actuar “É un cruzamento entre unha obra romántica, e un partido de karate mortal!”. No caos que asegura, Jim volve adestrar os dous ao mesmo tempo. Delmas chama unha ambulancia.

Consciente do que sucedeu, Yumi e Aelita séguenlles no hospital, mentres que Jeremie, vai á fábrica para preparar un programa para liberar aos mozos da influencia de XANA (posiblemente o mesmo antivirus que creou para Aelita que supón o virus na tempada 2.

No hospital, Ulrich e Odd son colocados baixo observación e continúan atacando aos médicos, que orixina o estar suxeitos ás súas camas cando a muller que atacan (enfermeira Chantal) resulta ser unha experta en karate.

Cando Yumi e Aelita chegan ao hospital, a recepcionista négalles o acceso ás rapazas á habitación dos rapaces. Ouvindo por casualidade unha conversación entre un trío de médicos, ouven o número de habitación en que Ulrich e Odd están.

Fóra da súa habitación, Yumi distrae ao vixiante facéndose pasar por unha paciente cega. Mentres entra nunha habitación na que Yumi di ao azar, Aelita entra na habitación dos rapaces e libéraos da contención ao pretender usar un campo de enerxía nos “monstros” que atacan. Aelita dilles que ela detectou a torre activada e que necesitan chegar canto antes.

Mentres tanto, Yumi foi acompañada a unha habitación xa ocupada por unha muller maior, que quere xogar un xogo de vexo-vexo, e que quen gañe tomarase o medicamento da outra. Yumi rapidamente sae da habitación tras enfurecer á paciente de idade avanzada, volve unirse cos demais e comezan a saír do hospital. Mentres escapan, son vistos pola enfermeira Chantal que chama á policía despois de tentar sen éxito a súa persecución.

Mentres tanto, na fábrica, Jeremie descobre que XANA ataca o núcleo de Lyoko e chama aos outros, instándoos ás carreiras. Mentres se dirixía á fábrica, Yumi, Aelita, Odd e Ulrich son interceptados por un vehículo policial. Ulrich empeza a correr cara a el, crendo que é un megatanque.

Cando o coche está a piques de golpealo, o piloto desvíase para evitar pillalo e case se choca contra unha camioneta de TV conducido por Thomas Vincent (TV), que rapidamente leva un micrófono na cara do oficial de policía e comeza a filmar un segmento de noticias. O grupo continúa en dirección á fábrica.

Cando chegan á fábrica, Jeremie ten que enganar a Ulrich e Odd a entrar nos escáneres coma se fosen a torre de paso, unha vez en Lyoko Yumi diríxese á o sector 5 para defender o núcleo, mentres que Aelita escolta a Odd e Ulrich polo sector do xeo á torre que Jeremie quere depuralos.

O seu progreso vese obstaculizado por Ulrich e Odd, que agora cren que están de volta en Kadic. Xogando a isto Aelita suxire que vaian ao “comedor”, ao que está de acordo con impaciencia Odd, dicindo que el “está morto de fame”.

De súpeto aparecen unha tarántula e dúas cascudas. Mentres que Aelita é alertada ante o perigo, Ulrich e Odd teñen a impresión de que os monstros son Sissi, Hervé e Nicolas.

Cando os monstros comezan a atacar, Aelita fai co seu sintetización unha parede de xeo para bloquear os ataques, que Ulrich e Odd vena invisible. Cando os monstros rompen o muro, Aelita utiliza as súas habilidades para destruílos. Yumi xa chegou ao sector 5 e diríxese cara ao núcleo. Jeremie infórmalle que primeiro escudo protector acaba de caer polos monstros de XANA.

De volta no sector do xeo, Aelita forza con ordes a Ulrich e Odd en ir á torre, a partir do seu punto de vista non están nin de preto do comedor. Unha vez dentro, Jeremie executa o programa e libera aos rapaces do control de XANA. Aelita explica brevemente a situación e diríxense ao sector 5.

Na batalla intensa no centro, o segundo escudo finalmente cae por unha manta. Cando se desencadea o disparo láser que destruirá Lyoko, Aelita salta no camiño do láser e lanza un campo de enerxía, é desvirtualizada, pero ela destruíu a manta, salvando o núcleo.

Logo, Jeremie trae a Ulrich e Odd de volta á sala dos escáneres, Odd xoga coas rapazas, facéndolles pensar que que eran os monstros. Yumi di: “Bo…?”. “Bo, que? Frecha láser!” grita Odd; e Yumi e Aelita ven moi sorprendidas. “Era broma, mozas!” acaba dicindo. Con todos a salvo, Jeremie activa un regreso ao pasado para borrar os recordos de todos os que viron o comportamento irracional de Odd e Ulrich antes de chegar á fábrica.

De volta no ensaio en Kadic, Chardin detén a escena, que non está plenamente satisfeito pola actuación: “É bo. Moi bo. Pero hai algo que non está ben. É necesario…” “Máis paixón?”, pregunta Ulrich. “Non” “Algúns flocos de millo?” Di Jim. “Non” “Algo máis de diñeiro?” Delmas cínicamente di. “Iso estaría ben, pero non, necesítase, em…” “Un toque de tolemia?” Odd acaba dicindo. E di Chardin “Si!”.

Galería

Sucesión de episodios

59: O segredo 60: Demencia temporal 61: Sabotaxe

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou