Fandom

Wiki Código Lyoko

Curso intensivo

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Curso intensivo
Lyoko72.jpg
Título orixinal (francés) Leçon de choses
Título en inglés Crash Course
Nº de episodio total 72
Tempada 4
Episodio na tempada 4x7
Data de lanzamento orixinal 20 de agosto do 2007
anterior
Primeira viaxe
seguinte
Réplica

Curso intensivo é o episodio 7 da tempada 4 e o episódio 72 da serie Código Lyoko. Estreouse o 20 de agosto do 2007 en Francia.

Argumento

Jeremie decide dar a Yumi, Odd e Ulrich un curso intensivo sobre o uso da supercomputadora. Ao mesmo tempo, Aelita vai probar cos outros candidatos dos Subdigitales. No curso intensivo, despois de pasar por algunhas cousas simples (que inclúe a virtualización de Ulrich con éxito a Odd no sector do xeo), XANA activa unha torre no sector das montañas e crea un clon polimórfico. Jeremie é electrocutado cun cable antes de ir buscar a Aelita e queda inconsciente. Odd e Ulrich quedan con Jeremie e Yumi márchase para advertir a Aelita o que pasa.

En Lyoko, Odd comeza a buscar a torre de paso para chegar ás montañas, con todo el é atacado por bloques, Odd grítalle a Ulrich que virtualice o seu vehículo que finalmente logrou materializar a moto, pero posto detrás dos bloques. Odd logra destruír dous bloques e escapar coa moto para continuar a súa procura.

Aelita recibe unha mensaxe de texto de Yumi sobre o ataque e vaise dos Subdigitales xusto antes de declarar ao gañador da competición, na rúa dáse conta do clon entre unha multitude (o corpo exterior do clon parpadeaba) e empeza a fuxir e atópase con Yumi, as dúas comezan a correr de volta cara á fábrica, mentres que o clon logra roubar un coche e perségueas.

Mentres tanto, Ulrich está en busca da pantalla de radar para atopar a torre cando se activa unha conta atrás accidentalmente chamado Cabeza Gorda de Queixo, ao mesmo tempo que chama a Yumi, quen pasa o seu móbil a Aelita quen explica que o programa era unha autovirtualización de atraso no sector das montañas. Ao ouvir isto, Ulrich corre rapidamente cara á sala do escáner e virtualízase directamente nas montañas. A continuación Yumi pregúntalle a Aelita achega do nome en clave e responde ela, ruborizada, que era unha broma privada entre ela e Jeremie.

Mentres se virtualiza Ulrich, Aelita e Yumi escapan por pouco de ser golpeadas polo coche que conducía o clon e logran chegar ao laboratorio, Aelita dille a Odd que a torre activada non está lonxe da súa posición e dálle as coordenadas antes de dicirlle a Yumi que a virtualice e entra no escáner. En Lyoko Ulrich chegara á ponte que conecta á torre e atopouna custodiada por tres cangrexos e William-XANA. Xusto nese momento Aelita é virtualizada con éxito por Yumi. Pero vén o clon, e en Lyoko notan que Yumi non contesta e un debe ser desvirtualizado. Odd cita un ataque da piscina, e entón é desvitualizado por Ulrich para poder volver á fábrica.

No laboratorio, Yumi é atacada polo clon polimórfico, e el está a piques de electrocutarla, Odd logra paralizalo co cable utilizado para atacar a Jeremie. Odd axuda a Yumi a ir cara ao ascensor antes de virtualizarla en Lyoko, o clon volve recuperar a conciencia e comeza a atacar a Odd.

Ulrich e Aelita xa lograra destruír dous cangrexos cando chegan, Ulrich estaba ocupado cun cangrexo, mentres que William-XANA estaba a avanzar sobre Aelita. Yumi logra bloquear un dos ataques. A continuación, Aelita tenta voar ao redor de William-XANA, quen lanza a súa espada a ela, Ulrich salta e desvía a espada antes de lanzar as súas dúas katanas. William-XANA se desvirtiualiza nun escintileo vermello e Aelita logra desactivar a torre, destruíndo o clon antes de que fixese ningún dano importante a Odd.

De volta no laboratorio, Jeremie recupera a conciencia e dicir acerca dos acontecementos que ocorreron, Jeremie di que agora confía neles co supercomputador se el ou Aelita están ausentes. Aelita revela que ela seguía sendo a gañadora do concurso despois de saír nos Subdigitales e que o seu ensaio se achega. Despois dun breve momento de Aelita e Jeremie en silencio, Odd cita outra vez o evento que tuvoe lugar durante un ataque de XANA na piscina, e Jeremie e Aelita preguntan que pasou, e Odd di que é como o ataque no ximnasio de Jeremie e Aelita.

Galería

Sucesión de episodios

71: Primeira viaxe 72: Curso intensivo 73: Réplica

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou