Fandom

Wiki Código Lyoko

Contacto

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Contacto
Lyoko50.jpg
Título orixinal (francés) Contact
Título en inglés Contact
Nº de episodio total 50
Tempada 2
Episodio na tempada 2x24
Data de lanzamento orixinal 1 de febreiro do 2006
Tipo de episodio Franz Hopper contacta
Ataque de XANA
anterior
Franz Hopper
seguinte
A revelación

Contacto é o episodio 24 da tempada 2 e o episódio 50 da serie Código Lyoko. Estreouse o 1 de febreiro do 2006 en Francia.

Argumento

O episodio empeza con Jeremie buscando o antivirus e descifrando os datos de Franz Hopper, pero falla. Entón aparecen Ulrich e Yumi, que lle din que descanse un pouco e vaia a ir ver unha curtametraxe de Odd.

Milly e Tamiya preguntan a Sissi que sente sendo protagonista dunha película, e ela deixa claro que non o sabe. A película de Odd empeza burlándose de Sissi e Jim. Entón Sissi quita a película, pero é atacada por un espectro e parece estar controlada por unha entidade misteriosa e vai con Jeremie, pero as súas palabras son nun idioma descoñecido e non se entende nada.

Jeremie mira o superescáner, pero non é XANA, ningunha torre está activada. Ademais, Sissi compórtase de forma estraña: segue murmurando as frases incomprensibles, que parece transmitir unha mensaxe para Jeremie. Jim leva a Sissi á enfermaría.

Ela vai velo na noite e trata de escribir algo no seu computador, pero Jim lévaa ao hospital. Ao día seguinte os Guerreiros de Lyoko van á fábrica. Yumi e Odd van ao hospital para ver que lle pasa a Sissi e descifrar as súas mensaxes, mentres que Ulrich e Aelita van a Lyoko, ao sector de bosque, e buscando, atopan unha torre rodeada por un halo branco. Podería estar relacionado co asunto de Sissi…

A torre é atacada por megatanques que tratan de desactivala. Jeremie é explícito: a torre debe ser protexida. Ao mesmo tempo, unha torre é activada no sector do xeo: XANA toma o control dunha enfermeira do hospital, chamada Chantal, para desfacerse de Sissi! Odd e Yumi son capaces de arrebatar a Sissi do seu agresor e van cara á fábrica.

En Lyoko, Ulrich enfróntase aos megatanques que disparan cara á torre branca e contra o consello de Jeremie, Aelita foxe co Overbike ao sector do xeo para desactivar a torre.

Yumi e Odd chegan á fábrica, e detrás deles, soa o chirrido dos pneumáticos dun coche conducido pola enfermeira posuída. Mentres Yumi distráea, Odd vai a Lyoko. Xa no laboratorio, Sissi, aínda controlada por unha misteriosa entidade, comeza a teclear unha función cifrada na supercomputadora.

En Lyoko, Ulrich despois dunha batalla épica contra o megatanque, desvirtualízalle deixando a torre sen protección, que é inmediatamente desactivada por disparos en semicírculo. Na Terra, o efecto é inmediato: Sissi volve á normalidade.

No sector do xeo, Aelita é retida entre tres cangrexos, pero a Scyphozoa non consegue pór un único tentáculo nela, porque cunha frecha láser de Odd escorréntaa, e Aelita corre á torre, teclea o Código: Lyoko e a enfermeira controlada por XANA cae sen chegar a matar a Yumi diante de Ulrich.

Logo Odd propón pór a Sissi nunha película onde explica o sucedido neste episodio. Descifrada a información escrita por Sissi, Jeremie descifra unha mensaxe moi interesante: A entidade que tomou o control de Sissi e a torre branca non era outro que Franz Hopper, dicindo “Podo axudarvos. Quero entrar en contacto convosco. Son Franz Hopper. Son Franz Hopper…”.

Galería

Sucesión de episodios

49: Franz Hopper 50: Contacto 51: A revelación

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou