Fandom

Wiki Código Lyoko

Claustrofobia

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Claustrofobia
Lyoko16.jpg
Título orixinal (francés) Claustrophobie
Título en inglés Claustrophobia
Nº de episodio total 16
Tempada 1
Episodio na tempada 1x16
Data de lanzamento orixinal 17 de decembro do 2003
Data de lanzamento (Galicia) 21 de xullo do 2007
anterior
Ataque de risa
seguinte
Amnesia

Claustrofobia é o episodio 16 da serie Código Lyoko pertencente á tempada 1. Estreouse o 17 de decembro do 2003 en Francia e o 21 de xullo do 2007 en Galicia.

Argumento

O episodio empeza pola tarde en Kadic, e Ulrich e Odd, entre outras persoas, están a xogar fútbol contra Hervé e Nicolas, entre outras persoas. Sissi está a observar desde as bancadas con Yumi, mentres que Jeremie está na súa habitación coqueteando con Aelita, como de costume. Ulrich haca un saque de cabeza impresionante e permite a Odd dar coa cabeza o balón na portaría e marcar un gol, e Sissi grítalle a Hervé e Nicolas por non facer un bo traballo. De súpeto, un mozo novo aparece, chamado Théo Gauthier, e inmediatamente interésase por Sissi, para amolo de Hervé.

Durante a cea, Théo decide sentar coa banda de Sissi, e Hervé, que non quere ver a Théo e Sissi xuntos, di que se quere unirse á cuadrilla deberá pasar unha proba de iniciación. Ao principio Hervé suxire limpar os baños cun cepillo de dentes, pero Théo di que isto é parvo, Sissi decide dar outra proba a Théo: decorar o esqueleto do edificio de ciencias co papel hixiénico de cor rosa, converténdoo nunha momia.

Hervé, sendo celoso de Théo que trata de obter unha relación sentimental con Sissi, tenta deter a Théo xunto con Nicolas. Mentres tanto, Ulrich e Odd escoitan o seu pequeno plan. Esa noite, mentres que Théo está a xogar a broma, Hervé e Nicolas cóanse para gravar cunha cámara para darlla ao sr. Delmas. Con todo, son interrompidos por Odd, Kiwi, disfrazado de pantasma, e Ulrich que asustan a Hervé e Nicolas e faios correr.

Ao día seguinte na cafetaría, os Guerreiros de Lyoko sentan e discuten as cousas. Jeremie vaise cedo con Yumi para falar con Aelita mentres Odd permanece no comedor para comer todas as sobremesas restantes. De súpeto, un curtocircuíto irrompe toda a cafetaría. Ulrich sospeita dun ataque de XANA, e chama a Jeremie.

Odd tenta saír da cafetaría, pero é electrocutado polo mango da porta. Ulrich lévalle lonxe do mango e cáese, inconsciente. O comedor enteiro está envolvido en electricidade mentres Ulrich, Odd, Sissi, Hervé, Nicolas, Théo, Milly e Tamiya quedaron no interior. A voltaxe faise cada vez máis forte, ao momento que algunhas cousas empezan a explotar, e Sissi é case alcanzada por cascallos, pero Théo salta e empúxaa fóra do camiño.

O teito da cafetaría comeza a derrubarse, pero os estudantes constrúen un forte que os suxeiten. Hervé sente claustrofóbico e trata de saír do edificio, pero Théo deteno, sabendo que Hervé será electrocutado se o tenta. Fóra da escola, Jim tamén se sorprendeu, causando que se preocupe a señora Hertz, mentres os bombeiros veñen avaliar a situación.

Mentres tanto, Jeremie e Yumi chegan á fábrica, Jeremie recibe unha chamada de Ulrich preguntándolle por que XANA ataca a cafetaría; Jeremie explica que XANA pretendía atrapar ao catro dentro á hora do xantar e que se el e Yumi non se houbesen ir antes, tamén os atrapou. Logo virtualiza a Yumi no sector do bosque, onde está a torre activada. Aelita sente as pulsacións en dous sitios, polo que as dúas mozas deben dividirse. Yumi non atopa nada no seu camiño, pero Aelita é atacada por dous cangrexos. Ela usa o seu sintetización para crear un tronco de árbore do seu camiño e unila ao de Yumi. Os cangrexos abre fogo, Yumi salva a Aelita xusto a tempo, para gran alivio de Jeremie. Esta acción de Yumi de salvar a Aelita fai que os cangrexos se disparen mutuamente e destrúense. Aelita desactivou a torre. O comedor sálvase antes de que o teito empezase a caer, e Jeremie activa un regreso ao pasado.

Yumi chega ao partido de fútbol e Théo ofrécese a acompañala até a súa casa, o que lle impediu xogar na competencia con Hervé, Ulrich sente molesto. Yumi pensa que se Théo está con ela, el non estará con Sissi.

Galería

Sucesión de episodios

15: Ataque de risa 16: Claustrofobia 17: Amnesia

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou