Fandom

Wiki Código Lyoko

Choiva quente

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar
Choiva quente
Lyoko75.jpg
Título orixinal (francés) Corps céleste
Título en inglés Hot Shower
Nº de episodio total 75
Tempada 4
Episodio na tempada 4x10
Data de lanzamento orixinal 23 de agosto do 2007
anterior
Prefiro non falar sobre isto
seguinte
O lago

Choiva quente é o episodio 10 da tempada 4 e o episódio 75 da serie Código Lyoko. Estreouse o 23 de agosto do 2007 en Francia.

Argumento

O episodio comeza no espazo onde un asteroide diríxese á Terra. No noso planeta, Jeremie está na fábrica mentres Aelita, Odd e Ulrich están no Mar dixital navegando co Skid, tratando de buscar unha forma de recuperar a William.

Despois dunha charla, móstrase a Yumi nunha clase de ciencias. Os alumnos de 5º e 2º teñen que representar ao sistema solar no parque, o cal aos alumnos non lles parece tan aburrido como a Yumi, e Johnny arránxallas para estar con Yumi e Hiroki. A señora Hertz di aos alumnos o que teñen que facer.

Jeremie ve no seu computador da fábrica a noticia sobre o meteorito que pasará preto da Terra, a muller que dá a noticia afirma que podería chocar co noso planeta arrasando todo ao seu paso e matando a moitos seres vivos. De volta a Kadic, a señora Hertz e Jim entrejan os materiais, e entón Jim interrompe e dá unha precaución sobre uns paus, os cales ten un extremo puntiagudo, se o cravan con esta parte cara arriba, pódense ferir. Logo é mostrado que el mesmo se feriu desa maneira, e por iso dio.

XANA activa unha torre no sector do deserto, toma o control dun satélite e dispara ao meteorito desviándoo á Terra en pequenos fragmentos, a mayoria van cara a Kadic. Jeremie atopa a torre e os Guerreiros de Lyoko ven obrigados a regresar a Lyoko.

A cadea da presentadora que Jeremie viu antes informa o meteorito esnaquizado que vai caer na Terra, sufrindo un claro fracaso ao tentar disimular que algo grave sucede respecto del; Jeremie investiga nun monitor de procura e descobre que un meteorito foi esnaquizado por un satélite. Calcula que aínda que a maioría dos fragmentos se desintegrarán na atmosfera, o máis grande estrelarase xusto na fábrica, arrasando Kadic xunto con toda esa zona da cidade.

Na escola, Yumi moléstase porque Hiroki e Johnny están a facer as cousas como non o tiñan que facer: Hiroki fai a Terra como unha bóla ovalada de cor vermella e Johnny fai a lúa cunha cara e con plantas. É chamada por Jeremie para que vaia á fábrica, iso pona inicialmente feliz, ata que ao chegar ao sumidoiro Jeremie explícalle a gravidade da situación; Yumi pensa que non pode deixar a Hiroki atrás mentres ocorre o ataque, polo que se dá a volta a pesar das insistencias de Jeremie.

No Mar dixital, o Skidbladnir é atrapado nunha trampa, non poden saír, e Yumi tenta covencer á señora Hertz e Jim de que deben evacuar a academia, pero non lle cren moito, para a súa sorte, os primeiros fragmentos aterran leigos, así que a señora Hertz comprende o pedido da súa alumna. Na fábrica, Aelita ten dificultades para saír da trampa, pero Jeremie idea outro plan: se toma o control do satélite que XANA usou, podería esnaquizar ao meteorito grande.

No colexio, os alumnos son evacuados e diríxense á saída cos seus profesores. Yumi recibe unha chamada de Jeremie quen lle di que busque o seu computador e conécteo coa antena do colexio. Ela faio, pero unha porta está pechada. Hiroki e Johnny seguírona e tentan facer que diga a verdade pero por unha caída de meteorito, apresúranse e permiten que Yumi suba á azotea.

Aelita, Odd e Ulrich conseguen chegar ao lugar da torre. Chegan William-XANA e tres tarántulas. Odd e Ulrich non conseguen vencelo. Yumi dáse présa en conectar o computador coa antena e Jeremie tenta tomar o control do satélite, pero entón XANA logra interferir no programa, dificultando a tal grao o seu funcionamento que Jeremie non pode facer nada para controlar o satélite; segue tentándoo pero é demasiado tarde.

O meteorito vaise achegando á fábrica; Yumi veo e ordénalle a Hiroki e a Johnny que se vaian, pero estes non obedecen. Aelita ordena a Odd que a desvirtualice e el faio. Demóstrase que XANA quería atrapar a Aelita, pero para facelo necesitábaa virtualizada; unha vez rematerilizada, non lle serve de nada destruír a supercomputadora, porque siginifca destruír o medio para darlle unha forma virtual coa que atrapala. En consecuencia, William-XANA retírase e as tarántulas desvirtualízanse, e o propio XANA destrúe o meteorito. Yumi bica na fazula a Hiroki e Johnny dándolles as grazas por axudala; Hiroki dille que nunca o esquecerá, o que resulta ser unha ironía porque Yumi, sabendo o que Jeremie vai facer, dá unha palmada con ambas as mans e lánzase un regreso ao pasado. Ao final Yumi sabe que Hiroki pode ser de axuda de cando en vez, e tamén sabe que non lle servirá de nada pechar a porta con pestillo.

Galería

Sucesión de episodios

74: Prefiro non falar sobre isto 75: Choiva quente 76: O lago

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou