Fandom

Wiki Código Lyoko

Cascuda

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Cascuda.png

Cascuda.

As cascudas son uns monstros de XANA que usualmente mobilízanse en grupos de cinco. Teñen forma ovalada e inclinada sobre un extremo. Non son moi veloces, xa que as súas patas son pequenas, pero compénsano con ser moi boas buscadoras. Son bastante pequenas xa que moitas veces Odd falla coas súas frechas. O seu punto débil atópase no que supostamente é “a súa fronte”, é o Ollo de XANA, como no resto dos monstros.

Non son capaces de disparar rapidamente, polo que son moi débiles a hora do ataque (o láser destes monstros saca 10 puntos), pero tamén compénsano porque causan dor de cabeza. Foron os primeiros monstros materializados no mundo real: no episodio 26 (Intento frustrado). No episodio 83 (Mala sorte) materializáronse en Novo México. Foron os primeiros monstros en ser enviados por XANA no episodio 0 (O espertar de XANA).

As cascudas aparecen en Código Lyoko: Evolución pero con menos protagonismo e menos aparicións, xa que estas só son usadas de cebo ou de distracción nas misións importantes de XANA.

Galería

Monstros de XANA
BloquesCangrexosCascudasGardiánKolosoMantasMegatanquesScyphozoaTarántulasVermesVespasMonstros do Mar dixitalClons

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou