Fandom

Wiki Código Lyoko

Ataque de risa

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Ataque de risa
Lyoko15.jpg
Título orixinal (francés) Crise de rire
Título en inglés Laughing Fit
Nº de episodio total 15
Tempada 1
Episodio na tempada 1x15
Data de lanzamento orixinal 10 de decembro do 2003
Data de lanzamento (Galicia) 14 de xullo do 2007
anterior
A trampa
seguinte
Claustrofobia

Ataque de risa é o episodio 15 da serie Código Lyoko pertencente á tempada 1. Estreouse o 10 de decembro do 2003 en Francia e o 14 de xullo do 2007 en Galicia.

Argumento

O episodio empeza con que escoitamos a risa da señora Hertz mentres Jeremie di: “Nunca vin a señora Hertz reirse tanto!”. Odd, responde cun “E tanto! Eu nin a vin reirse!” A señora Hertz di que a risa provén dun gas chamado óxido de dinitróxeno, máis comunmente coñecido como gas da risa, e dilles por que o gas utilízase ás veces nos hospitais para relaxar ao usuario. Ela tamén di que o demasiado que pode facer que, literalmente, morrerse da risa. Ela dilles que para que se volatilice, débese tomar auga, ou salpicar de auga sobre eles mesmos, con polo menos unha pinga.

Fóra de Kadic, Yumi está enfadada mentres Ulrich trata de acougala, e Yumi responde con: “Se gústache falar tanto, a continuación, falarás contigo mesmo”. Ela afástase. Sissi escoita a conversación e di a Ulrich que non todas as rapazas son así. Ulrich responde con “Si, iso é unha vergoña”, e afástase. Sissi corre a Ulrich e pregúntalle se chega ao ensaio. El di: “Si, estarei alí, pero non por ti. É por Odd”. Logo comenta que ela é Julieta Capuleto en Romeo e Julieta, a obra da escola, e Ulrich novamente rexéitaa dicindo que el non será Romeo Montague.

Na aula de ciencias, XANA utiliza a conexión eléctrica, para crear un espectro, e posúe o contido de dous tanques do gas da risa, liberando un gas mortal co Ollo de XANA no medio. Na casa dos Ishiyama, Ulrich chama á porta e sobe á habitación de Yumi, dálle unha flor, e empezan a falar que os pais de Yumi enfadáronse. Na habitación de Jeremie, Aelita fala a Jeremie sobre levar ben. Tamén está un pouco preocupada polos riscos que todos toman.

No ensaio, Hervé está a recitar as súas liñas mal na obra de Romeo e Julieta, con Sissi de Julieta. Retómanse, e Odd respira o gas da risa. Sissi bota pingas de auga sobre Odd, e dille que está a realizar unha traxedia, non unha comedia musical. Nun apartamento, Yumi entra na habitación do seu pai, e di que ela quere que a súa nai volva a casa. O seu pai explica a situación entre a súa nai e el, e que deixe que se encarguen eles. Yumi grita, dicindo que nin sequera están dispostos a falar para resolver o seu conflito.

Despois diso, na habitación de Jeremie, Odd dille o que pasou. Jeremie di: “N2O, gas da risa… A señora Hertz dixo que o único que pode volatilizarlo era auga”. Odd cre que podería ser XANA, pero Aelita non detecta pulsaciones. Logo van ver se algo lle sucedía aos colectores de N2O. Mentres tanto, na sala onde está Sissi, Ulrich e Yumi lense parte na obra. Na aula de ciencias, ven que os colectores están baleiros. O obxectivo de XANA é claro: atacar aos Guerreiros de Lyoko obrigándoos a respirar N2O, facendo que rían até quedar sen aire. En Lyoko, Aelita corre detrás de dous bloques. Odd é virtualizado, pero antes de que o escáner se peche, un pouco de gas risa entra e fai un problema, ao que Odd debilítase en Lyoko máis tarde. Rirse do gas tamén causa aos Guerreiros de Lyoko a perder a súa enerxía vital.

Na sala do laboratorio, o gas da risa entra na habitación, e Jeremie rapidamente termina de virtualizar a Odd e teclea no teclado un regreso ao pasado, e foxe del. O equipo di: “Problema de transferencia de datos”. En Lyoko, Odd sente débil, e trata de chamar a Jeremie, pero el está fóra da sala nese momento, xa que se viu obrigado a fuxir ao atrapalo unha nube de nitróxeno. El grita, “Jeremie!”. No ximnasio, Sissi di de que fagan Ulrich e Yumi a obra. Sissi móstralle o traxe, e di, cando o leva posto, “Non sexas parva, véxoche realmente impresionante”. Os seus pais veñen, por medio dunha mentira e Yumi díxolle a cada un que o outro non ía vir. Na sala de caldeiras, vese a Jeremie fuxindo do gas o máis rápido que pode. En Lyoko, dous bloques están diante dunha torre mentres a habitación do laboratorio está chea de gas da risa. Nos sumidoiros, o gas segue perseguindo a Jeremie ao que que o agarra, o mozo cae na auga, e o gas afástase de Jeremie, xa que a auga o volatilizaría se o persegue, obrigando a Jeremie a permanecer dentro dela para non morrer de risa.

No auditorio, o sr. Delmas saúda á xente mentres a nai de Yumi entra e mente, dicíndolle ao seu marido non sentía ben. O pai de Yumi comeza a aparecer logo, e o sr. Delmas di: “Oh, señor Ishiyama, alégrome de que esteas mellor”. senta á beira da súa esposa. En Lyoko, Odd derrota aos bloques e chega a Aelita. Ulrich está a realizar horriblemente a obra. O público ri. Nos sumidoiros, Jeremie salpica auga sobre o gas.

En Lyoko, atopan un labirinto ao redor da torre. Entón o gas flúe cara a dentro da escola, indo ao auditorio. Odd e Aelita están a atopar o seu camiño no labirinto mentres cae ao chan lentamente. Nos sumidoiros, Jeremie non pode facer nada, mentres Ulrich desempeña pouco destaque na obra. Cando Sissi di un diálogo, o gas entra e métese en Ulrich e Yumi facendo que rían sen control, Sissi salpica auga sobre el. Todo o público está a rirse tamén. Ulrich di que sente coma se estivese a ser controlado. Sissi dá a Ulrich unha botella e salpica a Yumi, mentres os seus pais reúnense ao redor dela xa a súa nai di que ela estaba preocupada por ela mentres Ulrich é novamente atacado polo gas da risa e, a continuación Yumi, esta vez dunha forma máis agresiva. Nos sumidoiros, Jeremie é invadido polo gas, ríndose sen control por última vez antes de quedar moi débil para moverse. En Lyoko, Odd coa Anticipación consegue unha premonición e dille a Aelita acerca da ruta. El está demasiado débil para moverse, de tal forma que Aelita di que descanse, para conservar a enerxía que o deixou no seu corpo. Jeremie, intoxicado polo gas, apenas pode respirar, mentres Aelita chega á torre xusto a tempo, e desactívaa, e actívase un regreso ao pasado.

Na obra, non sae Yumi, e dille a Ulrich as liñas detrás dunha matogueira. Dita superficie elévase destapando a Ulrich e Yumi e todos rin a gargalladas.

Galería

Sucesión de episodios

14: A trampa 15: Ataque de risa 16: Claustrofobia

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou