Fandom

Wiki Código Lyoko

Amnesia

182páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Amnesia
Lyoko17.jpg
Título orixinal (francés) Mémoire morte
Título en inglés Amnesia
Nº de episodio total 17
Tempada 1
Episodio na tempada 1x17
Data de lanzamento orixinal 24 de decembro do 2003
Data de lanzamento (Galicia) 28 de xullo do 2007
anterior
Claustrofobia
seguinte
Melodía mortal

Amnesia é o episodio 17 da serie Código Lyoko pertencente á tempada 1. Estreouse o 24 de decembro do 2003 en Francia e o 28 de xullo do 2007 en Galicia.

Argumento

O episodio empeza con que XANA activa unha torre no sector do xeo, fíltrase a través do computador da señora Hertz e fai nun charco de nanobots no edificio de ciencias, mentres que ela está noutro lugar, pondo o seu propio nanobot deica un pouco de xel de limpeza. Algún tempo despois, a clase de Jeremie, Odd e Ulrich preséntase na clase de ciencias, e a señora Hertz fala con eles acerca de nanobots. Cando ela lévalles cara ao colector de nanobots, pregúntase por que o xel limpador está aí. Pero antes de que poida destruír o xel, Odd, sen saber do virus dentro da sustancia, utiliza unha peza de metal para recoller algo de xel e arróxao sobre o nariz de Ulrich. O nanobot de XANA entra no corpo de Ulrich a través das súas fosas nasais.

Mentres os Guerreiros de Lyoko están a falar no patio de Kadic despois das súas clases, Ulrich devólvelle a broma a Odd cando el dille a que quere un pouco de chocolate, e Ulrich estampar na fronte. Pero queda inconsciente de súpeto e é levado á enfermaría por Jim. Durante a cea, Sissi vén visitalo, e descobre que non lembra nada. Ela decide usar isto para a súa vantaxe e dille a Ulrich que ela é a súa noiva, e que non o lembra debido á súa falta de recordos. Sissi leva a Ulrich a fóra da enfermaría, e Jim entra alí con outra alumna que tamén ten o mesmo problema.

Jeremie veos nun banco de parque xuntos, e Odd vai ver a Ulrich. Pero Sissi díxolle que eles tres son os seus peores inimigos, e Nicolas e Hervé os seus mellores amigos, cos que queda. Máis tarde Sissi leva a Ulrich a dar un paseo. Os verdadeiros amigos pregúntanse que lle pasa a Ulrich, Jeremie sospeita que ten amnesia e Yumi decide ir falar coa enfermeira. Ulrich parece lembrar que non lle cae ben Sissi, pero case pega a Odd por espialo. Jim e a señora Hertz collen amnesia tamén. Cando van vela, Jeremie examina un pouco da xelatina que tiña o colector co microscopio, e descobre pequenos xermes co ollo de XANA gravado no corpo. Entón, entenden o plan de XANA: usou o colector para crear xermes que se infiltran no organismo co obxecto de causar amnesia a quen se contaxian, para que lle sexa máis fácil dominalos sen que se resistan.

Jeremie fala con Aelita sobre posibles torres activadas. Ela dille que ela sentiu pulsaciones no sector do xeo, polo que Jeremie contacta con Odd e Yumi, que van á fábrica para axudar a Aelita. Mentres tanto, toda a escola empeza a ter amnesia. Sissi se desmaya, inmediatamente seguido por Hervé, Nicolas, e decenas doutros nenos. No seu camiño a notificar ás autoridades, o sr. Delmas se desmaya mentres os nanobots viaxan por Boulogne-Billancourt para infectar ao resto da poboación francesa, e pronto, o mundo estará baixo a influencia de XANA. Jeremie virtualiza a Odd e Yumi ao sector do xeo.

Ulrich, con todo, sente a necesidade de ir aos sumidoiros. Faio, e termina na fábrica, onde Jeremie virtualízao. En Lyoko, Ulrich reaprende como utilizar as súas armas con Odd. Eles dous loitan, e gana Ulrich. Pregunta se Odd non ten armas, e el di que ten frechas láser que prefire gardalas para máis tarde. Despois dun pouco de práctica, dille que os seus verdadeiros inimigos son os cangrexos, que fará que lembre algo. Aelita crea unha parede para protexerse, pero non aguantará moito.

Ulrich vai loitar contra os cangrexos. Yumi é desvirtualizada. Ulrich destrúe un cangrexo, Aelita desactiva a torre e Jeremie activa un regreso ao pasado, pondo aos Guerreiros de Lyoko de volta a clase de ciencias, onde Ulrich, a propósito de que está o virus no xel limpador, queima todo o líquido, o que fai que a señora Hertz se enjade moito e chámalle a atención. Ela di que ese castigo se acordará durante moito tempo, e Ulrich di que espera que se acorde e a señora Hertz non o entende, pero os outros Guerreiros de Lyoko ponse a rir. E así termina o episodio.

Galería

Sucesión de episodios

16: Claustrofobia 17: Amnesia 18: Melodía mortal

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou